داوود سیدعباسی: امیدوارم استقلال از هفته هفتم تمام بازی‌هایش را ببرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سید داود سیدعباسی به خبرورزشی گفت: شهرخودرو در آخرین بازی خود و در یک بازی خارج از خانه به پیروزی رسید و از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و برای استقلال حریف سرسختی خواهد بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سید داود سیدعباسی مجدداً به باشگاه شهر خودرو برگشت اما نه به عنوان مربی! سیدعباسی معاون اجرایی این باشگاه است. او زمانی که ناصر حجازی برای مدت کوتاهی سرمربی ابومسلم شده بود به این تیم پیوست.

نظر داود را در خصوص بازی استقلال و شهرخودرو جویا شدیم که گفت: هر دو تیم تغییر و تحولاتی را در مقایسه با فصل قبل داشته‌اند و استقلال از نظر داشتن بازیکنان طراز اول و شناخته شده در سطح بسیار خوبی قرار دارد اما در فوتبال امروز داشتن بازیکنان با کیفیت ضمانت کسب موفقیت و پیروزی نیست و یک تیم برای موفقیت باید فلسفه کاملی داشته باشد. به عنوان بازیکن سابق استقلال می‌توانم بگویم عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر قابل نقد است ولی باید به کادر فنی هم فرصت داد تا به مرور خواسته‌ها و تفکرات خود را اجرایی کند. شهر خودرو یک مجموعه خصوصی و حرفه‌ای است که مالک آن به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کرده و اهل فن محسوب می‌شود در کادر فنی این تیم مربیان جوانی حضور دارند که از انگیزه‌های بالایی برای موفقیت در این حرفه برخوردار هستند.

سیدعباسی ادامه داد: مسابقات فوتبال به سمت و سویی کشیده شده که به دلیل خالی‌بودن سکوهای ورزشگاه‌ها امتیاز میزبانی برای هیچ تیمی مثل گذشته نیست. درباره بازی باید بگویم هرچند من یک استقلالی بوده و هستم اما سرسفره باشگاه شهر خودرو نشسته ام و دوست دارم در این بازی تیمی که در آن حضور دارم به موفقیت برسد و ان‌شاءالله از هفته هفتم استقلال تمام حریفانش را شکست دهد. شهر خودرو در آخرین بازی خود و در یک بازی خارج از خانه به پیروزی رسید و از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و برای استقلال حریف سرسختی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی