نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فساد مالی مانع از توافق زوران مامیچ با فدراسیون فوتبال امارات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتهاماتی که به سرمربی تیم فوتبال دیناموزاگرب نسبت داده شده است، حضورش را در تیم ملی فوتبال امارات منتفی کرد.

 خبرورزشیفوتبال جهان؛ هفته گذشته رسانه‌های اماراتی از توافق فدراسیون فوتبال این کشور با زوران مامیچ سرمربی صرب باشگاه دیناموزاگرب کرواسی و مربی فعلی صادق محرمی خبر داده بودند اما به نوشته روزنامه الاتحاد این مربی یکی از متهمان پرونده فساد مالی است و اجازه خروج از کرواسی را ندارد.

روزنامه الاتحاد در این مورد نوشت: «فدراسیون فوتبال امارات نام زوران مامیچ را از فهرست گزینه‌ها خارج کرد، چراکه این مربی یکی از متهمان پرونده فساد مالی ورزشی در کرواسی است و در راستای انجام تحقیقات و بررسی‌های مرتبط فعلاً اجازه خروج از این کشور را نخواهد داشت. گفته می‌شود دادگاه این پرونده در ماه ژانویه برگزار خواهد شد».

مامیچ پیش از این هم به همراه برادرش یکی از متهمان پرونده فساد در فوتبال و قرارداد مشکوک برخی از بازیکنان بود که این اتهام را با قاطعیت رد می‌کرد.

فدراسیون فوتبال امارات همچنان شرایط سایر گزینه‌های موجود از جمله رودولفو ارووپارینای آرژانتینی، تن کاته هلندی، کوزمین رومانیایی و مهدی علی اماراتی را بررسی می‌کند. حتی احتمال بازگشت مارویک هلندی به تیم ملی امارات هم در شرایط فعلی وجود دارد. پیش از این وینفرد شفر سرمربی سابق باشگاه استقلال هم یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی امارات بود که با مخالفت کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال این کشور از فهرست خارج شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی