نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آندرس اینیستا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندرس اینیستا، کاپیتان تیم ویسل کوبه ژاپن با عصا در محل برگزاری دیدار این تیم با اولسان هیوندای حاضر شد و بعید است در این بازی و حتی فینال احتمالی بتواند بازی کند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ تیم های ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در منطقه شرق این قاره برگزار می‌کنند.

آندرس اینیستا برای دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) با عصا وارد استادیوم جاسم بن حمد شد و به نظر می‌رسد این دیدار را از دست داده باشد.

کاپیتان سرشناس تیم ویسل کوبه به دلیل مصدومیت در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل شانگهای SIPG، شرایط مطلوبی نداشت و از همین‌رو در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل سوون سامسونگ نیمکت نشین بود. با این حال او در دقیقه ۱۱۳ وارد زمین شد تا یکی از ضربات پنالتی تیمش را بزند. همین اتفاق نیز رخ داد و اینیستا پس از گل کردن اولین ضربه پنالتی، دوباره احساس درد کرد.

اینیستا امروز با عصا وارد استادیوم جاسم بن حمد شد و به نظر وضعیت مصدومیت او جدی است. با این حال باید دید در صورت صعود تیمش به فینال، می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند یا نه‌.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    شانسپولیسسسسسسسسسسسس.پاختاکور که ماشاریپوف رو دقیقا با تکلی ک سرلک تو بازی صنعت نفت زد از بازی اخراج شد.جلو السد که پنالتیشون رو نگرفتن.التعاون رو با پنالتی اشتباه بردن.دوزار نمی ارزه این جام های اسنپییییییییییییییییییی
    • شمسعلی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      البته ما عرضه گرفتن همین جام اسنپی رو هم نداریم چون فقط بلدیم بشینیم حرف بزنیم یا بازیکنانمون پولای زیر میزی بگیرن و بازی نکنن..کتری هم که تاکتیک خاصی نداره.اما درکل میگیم اسنپ و وزیر پرسپولیسی تا یکم جاش خوب بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی