نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
برتری تراکتور در دربی تبریز با تعویض طلایی شجاعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقابل تیم‌های تبریزی ماشین‌سازی و تراکتور تبریز در هفته ششم لیگ برتر به برتری تیم سرخپوش انجامید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و تراکتور تبریز در چارچوب دیداری از هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار به برتری یک برصفر تراکتوری‌ها انجامید.

محمد قنبری در دقیقه ۳+۹۰ و در ثانیه‌های پایانی بازی تک گل سه امتیازی تیم تراکتور را به ثمر رساند تا مسعود شجاعی در نخستین تجربه سرمربیگیری‌اش در تیم تراکتور پیروز از زمین خارج شود. قنبری در دقیقه ۷۴ وارد زمین شده بود و چند دقیقه پس از حضورش در زمین موفق به گلزنی شد.

تراکتور با پیروزی در این بازی ۹ امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ برتر صعود کرد. ماشین‌سازی یک امتیازی نیز در انتهای جدول باقی ماند.

یاسر همرنگ قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این مسابقه به اکبر آفاقی و مهدی سالاری از ماشین‌سازی و مهدی تیکدری از تیم تراکتور کارت زرد نشان داد.

ویدیو| خلاصه بازی ماشین سازی ۰-۱ تراکتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • معین از مازندران IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    هیچ متوجه شدید تو این چند سال اخیر همش تراکتور بازی رو میبره و اونم گلهاشو میذاره همش دقایق آخر بازی که ضایع نباشه . وقتی مالک هر دو تیم یک نفره چه انتظاری هست . حالا فکر میکنن کسی متوجه نیست
    • خلیلی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      دوست عزیز مالکیت ماشین سازی به شخص دیگری واگذار شده ، زنوزی دیگر مالک تیم ماشین سازی نیست
    • مانی IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      گلاشو نمیزاره دقیقه اخر . بلکه چون تو بازی نمیتونه گل بزنه دقایق اخر به ماشین دستور میدن گل بخوره . چند روز پیش یکی از روزنامه ها نوشته بود که چند سال پیش بعد از برد ماشین سازی از تراکتور مربی ماشین سازی توبیخ شد
    • حسین IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      لعنت خدا بر دروغگوی متوهم و تهمت زن. برید از بازیکنایی که قبلا در ماشین بودن و الان در تیم های وزارت هستند که آیا یکبار هم شده بهشون دستور بدن بازی رو ببازن. مثل این که باخت پارسال تراکتور که تیمو وارد بحران کرد یادتون رفته. الان هم که مالکیت دو تا تیم عوض شده تا بهونه ای دست شما عقده ای ها نباشه.
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    عجب لیگی شده!همش بده بستون!تراکتور ماشین رو میبره استقلال شهر خودرو را! همشون با هم همکاری میکنند هرجور شده یکی به نمایندگی شون بره اسیا اونجا کیسه گل بشن برگردند!!!با این نمایشها فقط خوشبحاله پاختاکور وتیمهای عربی که با اینها خرس وسط بازی میکنند.خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی