محمود فکری: ناراحتی و دلخوری از مهدی قایدی ندیدم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن شاید دوست داشته باشد ۹۰ دقیقه بازی کند اما در هر حال من چیز خاصی از ناراحتی و دلخوری از قایدی ندیدم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: جا دارد هم از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم و به مجموعه تیم تبریک بگویم که زحمات زیادی می کشند که تیم را سروشکل می‌دهند. در مجموع بازی قشنگی از طرف هر دو تیم صورت گرفت. در هر دو  نیمه بازی جوانمردانه ای شد که هر بیننده از از تماشی آن لذت می برد. خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و جا دارد به تیم شهرخودرو هم تبریک و خسته نباشید بگویم و امیدوارم در بازی های آتی موفق باشند.

وی افزود:قبل از ۱۰ نفره شدن بازی خوبی انجام دادند، خیلی ما را اذیت کردند و قبل و بعد از ۱۰ نفره شدن فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کردند. یکی دو موقعیت آنها داشتند که شاید ما خوش شانس بودیم که تیر دروازه اجازه نداد بازی برابر شود و حریف به گل برسد. در مجموع این تیم یکدست است و بازیکنان خوبی دارد. این تیم مربی جوانی دارد ولی مربیان با تجربه ای کنار او هستند. این تیم هم می‌تواند بازی های خوبی ارائه بدهد و هم جزو تیم های بالای جدول باشد.

فکری در خصوص نادری نیز گفت: وضعیت این بازیکن در حال بررسی است و قرار است فردا از پای وی عکسبرداری شود و امیدواریم مشکل خاصی نباشد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه ظاهرا قایدی از تعویض خود لخور است عنوان کرد:( با خنده) به هر حال من چیز خاصی از ناراحتی و دلخوری از قایدی ندیدم. بازیکن شاید دوست داشته باشد ۹۰ دقیقه بازی کند. او در بازی های قبلی کامل بازی کرده و چون ما ۲ بر صفر جلو بودیم برای جلوگیری از مصدومیت و همچنین شرایط او را تیم تعویض کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی در خصوص اینکه در نیمه دوم آیا با حریف مدارا کردید گفت: من در رختکن به بازیکنان گفتم که حریف را کنترل کنیم و از اشتباهات آنها به گل برسیم. همین که دروازه ما بسته نگه داشته شد خیلی مهم بود.

فکری در خصوص غرامت باشگاه نساجی عنوان کرد: این سوال در مورد بازی نیست. ما فعلا اعتراض می زنیم تا ببینیم چه می شود.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا داوری مشکلی داشت یا خیر گفت: مگر در بازی های دیگر داشت؟ من فکر نمی‌کنم داوری بر ضرر شهرخودرو باشد، در مجموع داوری اشتباه خاص و آنچنانی نداشت که دو طرف ضرر کنند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص شایعه حضو روانخواه در کادر فنی استقلال گفت: در حال حاضر تصمیم خاصی گرفته شده است. در مصاحبه قبلی در تمرین استقلال به خبرنگاران گفتم اگر نیاز باشد در هر بخشی کسی را اضافه کنیم این کار را خواهیم کرد.

ویدیو| خلاصه بازی شهرخودرو ۰-۲ استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    بازم دم رحمتی گرم که با بی ابرو کردنه خودش اخراج کادر فنی کیسه رو عقب انداخت!جا داره که در کادرفنی سال دیگه ی کیسه اگه لیگ برتر بودند حتما به پاس این همکاری یه جا بهش بدن! امسال تصمیم گرفتن هرجور شده با همکاری تمامی کیسه کشای تیمهای دیگه کیسه رو به یه جایگاهی برسونند!
    • حسن IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      این واکنش مربی شماست وگرنه رحمتی کلا مربی نیست
    • میلاد IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      اولا استقلال با قدرت خودش شهر خدور را شکست داد دوما اگه بازیکن پرسپولیس میلاد سرلک جلوی شهر خودرو دقیقه 35 اخراج می شد شما اون بازی رو می باختید و 3 امتیاز مهندسی شده با 10 نفره شدن شهر خودرو نمی تونستید بگیرید.
    • پیمان IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      خوب همگان شاهد بودیم که شهر خودرویی که با ذوب آهن کرونایی بازی کرد امروز بدون هیچ مشکلی جلوی استقلال بازی کرد. یعنی اگه ذوب آهنی ها کرونا داشتند پس شهر خودرویی ها هم کرونا باید داشتند و به این ترتیب استقلالی ها هم باید کرونایی شده باشند. پس نه ذوب آهن و نه شهر خودرو هیچکدومشون کرونا نداشند در نتیجه مهندسین لیگ برای استراحت بازیکنان پرسپولیس و عدم مصدومیت احتمالی و تمرین تاکتیک ها قشنگ 3 هفته به این تیم استراحت دادند تا در کمپ تیم ملی ایران تمرین کنند تا بعد 57 سال بالاخره بتونن قهرمان بشن. ولی خدا جای حق نشسته. روز 29 آذر اینو قشنگ می بینید.
    • شیشعلی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      در جواب میلاد این خوب آمدی کیسه با قدرت تبانی رحمتی شهرخودرو شکست داد به خصوص آن گل دوم خوردن دروازبان شهرخودرو فراهانی خودجوش بود و فرجی ذخیره گذاشتن شکار دیگر قدرت تبانی کیسه بود
    • علی-1 IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      همچنان بازی بدون برنامه، بدون تاکتیک مشخص، بازیکنان بی انگیزه و سردرگم، بازی سر درگم، عدم داشتن سرعت تیمی، پاس های بدون هدف، بازی نازیبا و حوصله سربر، نداشتن بازیساز، هافبک هایی که نه شوت می زنند و نه پاس می دهند، مهاجمینی که تغذیه نمی شوند. این تیم ترسو نیست بلکه اصلا نه استراتزی داره ونه تاکتیک و نه برنامه. از فکری مربی در نمیاد هرچند بازی رو بردیم مگه اینکه مثل فرهاد مجیدی برگرده به سبک تهاجمی استراماچونی و بازی تیکی تاکای استراماچونی رو ادامه بده. فکری باید هرچی در دوران بازیکنی خودش یاد گرفته کنار بذاره چون هافبک دفاعی بوده و توی ذهنش فقط دفاع در جریانه. می تونه به جای 3 4 3 اگه فکر می کنه دفاع ضعیف می شه 4 3 3 بازی کنه. فصل قبل ارسلان مطهری و دیاباته و قایدی روی هم فکر کنم بیشتر از 30 گل زدند اما این فصل اصلا نشانی از این ها ما در زمین مسابقه نمی بینیم. این نوع بازی کردن بدرد نمی خوره. تازه محمود خان فکری میگه بازی زیبایی رو شاهد بودیم. آخه کجای این بازی زیبا بود؟
    • علی-2 IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      باید محمود فکری ترکیبی از تاکتیک شفر و استراماچونی رو درست کنه که هم تیم دفاع قوی داشته باشه و هم خط هافبک و تهاجمی استقلال با بازی تیکی تاکا و پاس های زیاد و هدفمند بازی هجومی رو نمایش بدن. باید تمرین های استقلال مدرن و به روز بشه. می تونi از استراماچونی مشورت بگیره. وقتی یکی بهتر بلده چه اشکال داره. بادگیری از سرمربی اینترمیلان شخصیت کسی رو پایین نمیاره. استراماچونی آدم خوبیه و می تونه محمود فکری رو راهنمایی کنه همون طور که فرهاد مجیدی رو راهنمایی کرد. اصلا محمود فکری باید سبک تیمو تغییر بده این سبک بازی به درد این بازیکنان نمی خوره. سبک بازی بر اساس بازیکنان باید انتخاب بشه. این بازیکنان بر اساس سبک استراماچونی چیده شدند. استقلال باید هجومی و زیبا بازی کنه ولی محمود فکری اون نقطه ضعفی که توی بازی تهاجمی معمولا به وجود میاد و خط دفاع ضعیف می شه رو باید درست کنه چون خودش دفاع بوده می دونه چطور اینو انتقال بده. استقلال باید تیکی تاکا و سرعتی بازی کنه. شاید محمود فکری مثل اکثر مربی ها به نتیجه گیری فکر می کنه ولی به نظرم باید مثل فرهاد مجیدی آزاده باشه و بازی زیبا و تهاجمی ارائه بده
    • {...} IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      لنگی فکر کردی همه تارتار میشن؟؟
  • شيش قديم يا شيش جديد IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    يعني اين حجم قاطعيت ومديريت ازيک مربي فقط ازمموتي بر مياد.
  • فری عشقی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    فورررررررررررررررررری!!!!!!!!!!!! بعد از ده سال تیم کیسه عربستان (الستقلال ) با سه بازی بیشتر نسبت به آقای و بزرگ خودش پرسپولیس ایران زمین به مدت یه هفته هم که شده صدر جدول رو دید به همین مناسبت طرفداران آل کیسه عربستان (استقلال)در کشور عربستان جشن ملی اعلام کردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • نوید IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      پیروزی الان 8 امتیاز نداره. پنالتی جلوی صنعت نفتشون هدیه داور بود. بازی مقابل شهر خودرو هم باید از دقیقه 35 بازی با اخراج میلاد سرلک 10 نفره بازی می کردن که باختشون حتمی بود. نهایتا الان 3 امتیازی بودن به شرط اینکه می تونستن از صنعت نفت مساوی بگیرن
  • فری عشقی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    هشدارررررررررررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا ف طرفدارهای آل کیسه عربستان جواب بدن؟؟؟ همیشه برام سواله که این عدد چهاری که طرفدارهای کیسه نشون میدن دقیقا منطورشون چه؟؟؟،؟؟؟ چهار بخاطر چهارتا گلیه که خوردن یا این چهارتا قهرمانی پرسپولیس پشت سر همه؟؟؟؟؟ لطفا یه طرفدار کیسه عربستان (الاستقلال ) فقط جواب بده .؟؟؟،پیام لطفا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • لنگ بی ادب4444 IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      به لقمان گفتند ادب از که آموختی گفت از فری عشقی4444
    • ابرام US ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      فری جون ٬ بخا طر اینه که اینا کلاََ ۳ کا ر می کنن ٬ حالا بخاطر اینکه مثلا رد گم کنند ۱ رو هم بهش اضا فه می کنند و برا اینکه مثلاََ ما متوجه نشیم و اونها هم دلشون خوش با شه چهار پنج تا ۴ رو با هم میارن . این راهنمایی خو د من بود که اول به شمسعلی یا د آوری کردم اونم اومد اپیدمی اش کرد مثل کرونا که می بینی چه بلایی سر بشریت آورده . روشن شدی یا یه درخواست برا حسن آقا روشن بقرستیم حسابی روشنت کنه . زود تر بگو کار دارم نمیتونم شمسعلی او ریجینال رو چشم انتظار بزارم .
  • مجتبي IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    واقعا از اين تيم هيچ اميدي بيرون نمياد نه تاكتيكي داره نه برنامه خواصي شانس آورد امروز سه چهار گل نخورد اگه كمي دقت اونا داشتن راحت سوراخ سوراخ ميكردن تيممون رو بابا كمي واقع بين باشيم تيم پرسپوليس يكي صحبت ميكنه اينجا هر كي هر كي شده هر دقيقه يك نفر سر خط هست واقعا معلوم نيست چه خبره اونجا دلمون خوشه تيم داريم همه ميخوان سرمربي باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی