نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
داریوش شجاعیان: می‌توانستیم شهرخودرو را با گل‌های بیشتر ببریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش شجاعیان پس از کسب سه امتیاز تیمش در مشهد به خبرورزشی گفت: تیم‌مان روز به روز بهتر می‌شود و در مسیر صعودی قرار گرفته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مصدومیت چند بازیکن استقلال موجب شد تا داریوش شجاعیان با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود. کاپیتان امروز آبی‌پوشان پس از پیروزی مقابل شهرخودرو به همکارمان گفت: «همان‌طور که قبلاً هم گفته بودیم، استقلال در مسیر صعودی قرار گرفته و روز به روز بهتر می‌شود. بازی باشهر خودرو هم نمایش خوبی بود و بسیار خوشحالم با پیروزی ما تمام شد. هماهنگی ما هر هفته افزایش پیدا می‌کند و باور کنید که در این مسابقه حتی می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم ولی سرمای هوا واقعاً کار را دشوار کرده بود. البته شاید هم وقتی یکی از بازیکنان حریف اخراج شد، بازیکنان ما تصور کردند پیروزی قطعی شده و به همین خاطر کمتر از قبل فشار آوردند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    لیگ ۹۹-۴۰۰ نمونه ای از عنایات وزارت و فدراسیون و داوران به تیم سوگلی لُنگ... هفته دوم(لنگ- صنعت نفت آبادان) داور یه پنالتی باد آورده برای لنگ گرفت و لنگ بازی را یک بر صفر برد.!!!!!(در آن بازی آقای یحیی گل محمدی به داور توهین می کند و در ادامه کمیته انضباطی محرومیت ۴ جلسه ای برای یحیی در نظر گرفته بود که با کمک و حمایت مافیای لنگ محرومیت به ۱ جلسه کاهش می یابد) هفته سوم(لنگ - نفت مسجد سلیمان) دایو کاملا واضح سیامک نعمتی در محوطه جریمه و اعلام پنالتی برای لنگ که خوشبختانه گل نشد.البته بیشتر دقایق بازی دست نفتی های بود که داور با سوتهای بی جهت بازی رو بنفع لنگ متعادل می کرد هفته چهارم (لنگ- پدیده شهر خودرو) دقیقه ۳۵ داور باید سرلک را بخاطر تکل خشن روی بازیکن پدیده اخراج میکرد و لنگ ۱۰ نفره میشد ولی در نهایت تیم لنگ با ناداوری بازی رو برد.. داوران در بازی های لنگ با سوت های پیاپی قصد دارن بازی ها رو بنفع لنگ متعادل کنن. اخیرا هم بازی لنگ سوگلی با ذوب آهن بخاطر فینال آسیا الکی الکی لغو میشه تا سوگلی های حکومتی در فینال با خیالی آسوده بازی کنن..!!
  • شمسعلی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    مسیر تیم صعودی شده و اگه همین جور ادامه بدیم نایب قهرمانی دور از دسترس نیس
  • فرح خانم امیری IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    دمتون گرم اقای شجاعی با اینکه رحمتی قول گلهای خورده ی بیشتری بهتون داده بود ولی با گلهای کمتری بردید!!!به این میگن جوانمردی در مکتب کیسه تنان!!!خخخ خخخ
  • اس اسی دستا بالا IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    دم داریوش گرم که با تعصب و غیرت بازی به بازی داره پس از مدتها دوری از فوتبال بسیار پخته و حرفه ای بازی میکنه و توپ رو قشنگ میگردونه فقط اون عنصر از کوره در رفتن رو اگه از خودش دور کنه دیگه میشه بهش گفت داریوش کانتونا (البته بخاطر بازیش اخلاقی که کانتونا جوشی تر از این حرفا بود )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی