نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
علی پروین: رنگ‌ها را کنار بگذارید، به پرسپولیس ملی نگاه کنید
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه باید از این تیم حمایت کنند تا سرخ‌پوشان ایران قهرمان آسیا شوند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس درباره حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*خدا را شاکریم که پرسپولیس از روحیه خوبی برخوردار است. از زمانی که آقای سمیعی آمده و در کنار او شکوری حاضر شده، تیم به آرامش خوبی رسیده است. من شنیده‌ام کمی هم پول به بازیکنان پرداخت شده تا آن‌ها با روحیه مضاعف راهی بازی فینال شوند.

*حضور پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد ما با مربی ایرانی هم می‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم. ان‌شاءالله با کادر فنی خوبی که داریم  قهرمان آسیا بشویم. در این راه همه مسئولان هم باید حمایت کنند تا بعد از ۳۰ سال قهرمانی آسیا به دست بیاید.

*دو سال قبل به خاطر باخت در خانه حریف، در بازی برگشت تیم از روحیه خوبی برخودار نبود اما الان تک بازی برگزار می‌شود و شرایط متفاوت است.

*الان بازی پرسپولیس در فینال آسیا، ملی است و یک مسابقه باشگاهی داخلی نیست. چشم همه ایران به ساق پای بازیکنان پرسپولیس است. ان‌شاءالله قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

*تیم‌های کره‌ای و ژاپنی خیلی خوب هستند و به همین خاطر اگر تیم چینی به فینال می‌آمد بهتر بود. با این حال بازیکنان ما نباید به این مسائل توجه کنند و باید بازی خودشان را انجام بدهند.

*پرسپولیس در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر گلی دریافت نکرده و الان هم باید همه فکر و ذکرش این باشد که گلی را دریافت نکند و بعد به فکر گلزنی باشند. تیم از نظر روحی شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم ان‌شاءالله تیم قهرمان می‌شود.

*باید هم اینگونه باشد و همه نگاه ملی داشته باشند. الان دیگر پرسپولیس باشگاه نیست بلکه باید به این تیم، ملی نگاه شود. فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد.

*اگر استقلال هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسید، باز هم نگاه ما ملی بود. رنگ‌ها را کنار بگذارید و در این شرایط به پرسپولیس ملی نگاه کنید و از این تیم حمایت کنید. از هواداران می‌خواهم آماده باشند تا با قهرمانی پرسپولیس در آسیا جشن بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    ممکنه امثال آقای پروین ، حسن روشن یا آقای خوردبین و کلانی به استقلال هم به همین دید نگاه کنن ولی واقعا بین هواداران چنین دیدی وجود نداره و البته ایرادی نیست اما راپورت دروغ دادن و ضربه زدن. به نماینده ایران توسط داخلی های دو آتیشه رقیب اصلا درست نیست
    • فوتبال پاک IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      علی آقا نگاه به خودت نکن گذشت اون دورانی که مدیران و رئیسان باید میومدن وقت میگرفتن تا از شما و امثال شما یه امضا بگیرن گذشت زمانی که نتیجه بازی رو فقط تو زمین مشخص میکردین البته ته ته اش یه ندا به مرحوم بهلولی میدادی که چند دقیقه بیشتر بگیره !!اما هرچی بود توی همون میدون فوتبال بود اینایی که الان دارن کار میکنن چه رئیسش چه بقیه همه دست بوس و زمین خورده وزیر و وکیل و ... هستن و دست به دست هم نتیجه رو بیرون از زمین تعیین میکنن علی آقا مارو ببخش که به شما میگفتیم لنگی اینا تَهِ تَهِ لنگ هستن همین ها از پرسپولیس دورِت کردن علی آقا از دوستان وزیر و وکیل و .... اعلام برائت کن
  • شاهین DE ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    اقای پروین اون جام ها را لطف کن ببر باشگاه. تحویل بده!! در غیر این صورت شما هیچ سهمی در افتخارات پرسپولیس ندارید!!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    علی پروین چرا جام های پرسپولیس را پس نمی دهد
  • پارسه DE ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    در صورت برد یا باخت پرسپولیس غم و شادی فقط و فقط مختص هوادارن پرسپولیس هست و بس. این حرف های نخ نما هم دوزار نمی ارزه. ۲۹ آذر در کنار برادران و خواهران پرسپولیسی افغان و تاجیکمون جشن قهرمانی میگیریم.
  • حقگو IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    اقای پروین دو سه سال است این هجمه دروغ و افترا از همین تیم به اصطلاح .... به پرسپولیس وارد کردند شما چه عکس العمل از خودتان نشان دادید اقای پروین امکان دارد با این گفته شما یکی از حضرات پیدا شود و لبیک بگوید اما ...
  • بهمن IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    چطور نگاه مسئولین در رقابتهای داخلی فقط معطوف رنگ قرمزه حالا هم از مردم هیچ انتظاری نداشته باشین
    • ناشناس IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      خب طرفدار رنگ قرمزن .گناه که نکردن...
  • صامت SE ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    مامشکلی نداریم بااینکه استقلاالی ها نگاه ملی نداشته باشند ودوست داشته باشندپرسپولیس قهرمان نشه.این حق شونه.حتی حق دارند به هروسیاه ارحریف مان حمایت کنند.که این هم امری غیرفوتبالی نیست.ولی راپورت های ناجوانمردانه وتخریب های دورازشخصیت انسانی درست نیست.هرچندکه برایشان داریم
    • اس اسی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      لطفا صامت !!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی