نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۳ |
۰
شهرداری گرگان از سد اکسون گذشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم شهرداری گرگان در ادامه دیدارهای خود در لیگ برتر بسکتبال، مقابل اکسون به پیروزی رسید.

خبرورزشی/ بسکتبال؛ دیدارهای گروه یک لیگ برتر متمرکز بسکتبال، امروز در سالن فدراسیون پیگری شد و تیم‌های شهرداری گرگان و اکسون از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف هم رفتند.

کوارتر نخست بازی با برتری کامل شهرداری ۲۱ بر ۱۲ به پایان رسید. نتیجه کوارتر دوم ۱۵ بر ۱۹ به سود تیم تهرانی ثبت شد.

شاگردان مهران شاهین طبع در تیم شهرداری گرگان، ست سوم را ۱۹ بر ۱۳ به سود خود رقم زدند و در کوارتر چهارم هم ۱۹ بر ۱۰ تیم برتر میدان بودند.

این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۵۴ به سود شهرداری به پایان رسید.

مایک رستم‌پور ۱۸ امتیاز و ۹ ریباند برای گرگان و کورین هنری ۱۵ امتیاز برای اکسون کسب کردند.

در بازی بعدی، خانه بسکتبال خوزستان با آویژه صنعت مشهد روبرو می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    با سلام به دست اندرکاران سایت خبر ورزشی من دیدم که اکثر خبرهایی که تهیه می کنید کوتاه و مختصره بر همین اساس می خواستم ببینم آیا من می تونم برای سایت خبر ورزشی مقاله بنویسم و شما این مقاله رو در سایت منتشر کنید. البته می خوساتم ببینم شما برای نوشتن مقاله پولی پرداخت می کنید و اگر می کنید برای هر مقاله چقدر است؟ اگر هم پرداخت نمی کنید مثلا امکان داره مقاله در بالای صفحه بین اون 5 خبر اصلی باشه که حداقل همه ببینن حداقل پاداش رایگان بودن مقاله بازدید بیشتر باشه و مثل خبرهای تاپ شما خداقل 24 ساعت کامل بالای سایت باشه بعد بیاد در قسمت های پایین. لطف می کنید همینجا پاسختون رو بدید و من بیدار هستم اگه پاسخ رو دیدیم اعلام می کنم خوندم و شما حذفش کنید.
    پاسخ سایت:

    سلام دوست عزیز همراهان خبرورزشی مقاله ها و یادداشت های خود را به صورت رایگان در اختیار خبرورزشی قرار می دهند که معمولا در سرویس «قلم شما» منتشر می شود. معمولاً در سایت های خبری یادداشت یا مقاله در قسمت اسلاید یا بالای صفحه قرار نمی گیرد.

    • علی IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      سلام مجدد. پاسخ شا رو خوندم می تونید حذفش کنید. قسمت قلم ما رو در جربان هستم ولی کاش برای افرادی که می خوان رایگان مقاله بنویسن این فرصت فراهم می شد که در اسلاید یا بالای صفحه مقاله هاشون منتشر بشن. البته توجه کنید که من نگفتم همه مقاله ها. بلکه مقاله هایی که حداقل روش کار شده یا طرف نشسته یک ساعت وقت گذاشته و برای خواننده حذابیت داره مثل مقاله هایی درباره تیم های استقلال و پرسپولیس. اینم یادم رفت بگم من نمی خوام مقاله هام با اسم خودم منتشر بشن و نیازی به این ندارم که بخوام رزومه بسازم. مثلا اون چیزی که من می خوام نوشتن مقاله برای دادن اطلاعات درست به مخاطبه. حالا شما الان سریع تصمیم نگیرید یک بررسی بکنید شاید این پیشنهاد من خوب باشه. خداقل هفته ای یک مقاله از هر نفر بگیرید و پاداش اون چاپ شدن در تیتر یک باشه اگه بدرد بخور باشه و اگه ضعیف تر بود توی خبرهای پایین تر و اگه ضعیف بود توی قسمت قلم شما. اینجوری اگه پولی پرداخت نمی کنید حداقل برای نویسنده این نوعی انگیزه می شه. اینو فقط برای خودم نگفتم شاید دیگران هم باشند که بخوان مطلب بنویسند. از پاسخ شما تشکر می کنم.
    • علی IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      یکی از دلایلی که باعث شد این پیشنهاد رو بدم به خاطر این بود که در سایت ورزش 3 دیدم که یک مقاله 2 صفحه ای نوشتند که تماما از روی کامنت های من در سایت خبر ورزشی بود و برای همین گفتم چرا باید از کامنت های من سایت ورزش 3 و پژمان راهبر سوء استفاده کنند. کاش خودم این کامنت هایی که در خبرهای مختلف می نویسم تبدیل کنم به یک مقاله که نه از زحمت من سوء استفاده بشه و نه از سایت خبر ورزشی چون کامنت های این سایت هم متعلق به خودشه. شاید اونا بگن ما وام گرفتیم ولی وام گرفتن این نیست که شما از کامنت های اینجا مطلب تهیه کنید. پس حالا که رویه سایت شما به این صورته پس همون کامنت میذاریم شاید بهتر باشه. بازم تشکر می کنم از پاسخگویی شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی