نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پژمان جمشیدی: قبول کنید اولسان با پرسپولیس قابل مقایسه نیست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بردن فینال آسیا کار سختی است اما اگر بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس باهوش باشند، کسب قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ پژمان جمشیدی با اینکه دیگر در فوتبال حضور ندارد و همه فعالیت هایش در فیلم های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی خلاصه شده است اما همچنان گریزی به فوتبال می‌زند. ببینیم او درباره پرسپولیس و فینال لیگ قهرمانان آسیا چه می‌گوید:

*برخی بازی های اولسان را دیده‌ام و می‌دانم پرسپولیس کار فوق العاده سختی را پیش رو دارد زیرا حریف کره ای واقعا تیم خوبی است و خط حمله اش با حضور بازیکن برزیلی فوق‌العاده قوی است. با این وجود اگر بچه های پرسپولیس باهوش بازی کنند، کسب قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست.

*من با آقا یحیی در تیم ملی و پرسپولیس همبازی بوده ام و از لحاظ فنی و شخصیتی وی را می ‌شناسم. گل محمدی فرد آرامی است و این آرامش را به تیم هم منتقل کرده است. همین که توانسته پرسپولیس را تا این مرحله بالا بیاورد نشان می دهد در ادامه مسیر هم توانایی قهرمان کردن تیم در آسیا را دارد.

*باید قبول کنیم امکانات اولسان بی نهایت است و از این لحاظ دو تیم قابل مقایسه نیستند. به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس برای رقم زدن این قهرمانی کار سختی دارند اما بچه‌های ما مانند سال های گذشته تعصب و غیرت ایرانی را چاشنی کار خود می کنند و با استفاده از آن می  توانند به هدف شان برسند.

*بی شک نبودن آل کثیر، امیری و پهلوان خیلی به ضرر تیم مان است اما فکر می‌کنم بازیکنان جانشین هم با توجه به اینکه در آستانه کسب یک افتخار ماندگار هستند که هیچ وقت رقم نخورده و شاید سال ها تکرار نشود، انگیزه بسیار زیادی دارند. آنها می توانند حماسه ساز شوند.

*طبیعتا تمام هنرمندان استقلالی و پرسپولیسی دوست دارند این بازی ملی را ببینند زیرا افتخار قهرمانی آسیا برای تمام ایرانی ها است و همه جامعه هنری هم از بردن پرسپولیس در فینال خوشحال می‌شوند. قطعا همینگونه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    یکی به من بگه تحصیلات پژمان جمشیدی چه ربطی به بازیگری داره!؟ کاش ما هم پارتی داشتیم!!
    • امیرحسین IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      تحصیلاتش ربطی نداره ولی بدون پارتی تو بازیگری اومده سروش صحت تو ساختمان پزشکان یک سکانس کوچیک آوردش بعد اومد سریال پژمان بسازه با بازی پژمان جمشیدی که ازش خیلی استقبال شد و انصافا خوب بازی کرد به جمشیدی یک فرصت کوچیک دادن و تو همون عالی بود مگر نه چه پارتی می تونه داشته باشه یک فوتبالیست اونم تو بازیگری
  • اشکان IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    الحق که پژمان در بازیگری بسیار توانا است انشاءالله قهرمانی تیم پرسپولیس ایران❤ هر چند تیم پرسپولیس تا همین جایی که اومده واسه ما کم از قهرمانی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی