نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
۰ |
۰
روبرت لواندوفسکی: جام‌های گذشته مهم نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی می‌گوید این که بایرن فصل قبل جام زیاد گرفته اهمیتی ندارد و حالا مهم است که چند جام می‌گیرند.

خبرورزشی/ بوندس‌لیگا آلمان؛ روبرت لواندوفسکی موفق شد توپ طلای نشریه «توتو اسپورت» را به افتخارات فردی‌اش اضافه کند، در حالی که شایسته توپ طلای «فرانس فوتبال» هم بود، اما این جایزه اهدا نشد.

ستاره بایرن‌مونیخ در گفت‌وگو با «توتو اسپورت» درباره روزی که نزدیک بود به ایتالیا برود، گفت: «لهستانی‌های زیادی در ایتالیا هستند. حدود ۱۰ سال پیش وقتی در لخ پوزنان بازی می‌کردم، می‌توانستم راهی جنوا شوم، اما دوست داشتم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و به همین دلیل دورتموند را انتخاب کردم. به جایگاه فعلی‌ام که نگاه می‌کنم، فکر کنم تصمیم درستی گرفتم.»

لِوا در ادامه درباره شایستگی ارلینگ هولاند برای کسب جایزه پسر طلایی بیان کرد: «ارلینگ هولاند شایسته عنوان پسر طلایی بود و خوشحال هستم که در آلمان بازی می‌کند. جدال ما جذاب خواهد شد.»

لواندوفسکی درباره قرعه بایرن در لیگ قهرمانان و رویارویی با لاتزیو هم بیان کرد: «این نبرد سخت خواهد بود، چرا که لاتزیو در لیگ قهرمانان خیلی خوب کار کرده. آماده رویارویی با آن‌ها هستیم. فتح لیگ قهرمانان در فصل قبل احساس فوق‌العاده‌ای داشت و بعد از تلاش زیاد به حقیقت پیوست. با این حال جام‌های گذشته مهم نیستند و مهم این است که حالا چه تعداد جام می‌توانیم کسب کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی