رونالد کومان پیش از دیدار با پاری‌سن‌ژرمن: امیدوارم وضعیت‌مان بهتر شود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ابراز امیدواری کرد که تا زمان رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، وضعیت تیمش بهتر باشد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل تیم رئال سوسیه‌داد (دیداری از هفته نوزدهم لالیگا که به دلیل حضور بارسلونا در سوپرجام اسپانیا زودتر برگزار می‌شود) به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کومان در ابتدا درباره حریف و سختی‌های مصاف با تیم باسکی گفت: سوسیه‌داد تیم بسیار خوبی است. حتماً می‌دانید که بازیکنان این تیم چند فصل است که در  کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگ هستند. سبک بازی‌شان همانطور است که من دوست دارم. می‌دانم که باید خیلی خوب بازی کنیم و اعتماد به نفس بالایی در حرکات پا به توپ‌مان داشته باشیم تا بتوانیم به حریف ضربه بزنیم. در کل ما نمی‌توانیم از روندی که تا این مقطع از فصل داشته‌ایم راضی باشیم.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: ما بازی‌هایی را باخته‌ایم که نمی‌بایست اما در عین حال باید به کارهایی که تیم در این مدت انجام داده است هم نگاه کنیم. در این مدت مشکلاتی برای تیم ما رخ داد اما رویکرد بازیکنان مثبت بوده است. اگر بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را هم بگیریم، خیال‌مان کمی آسوده‌تر می‌شود. من انتظار یک بازی باز و هجومی را از دو تیم دارم. بازی سال قبل این دو تیم بسیار باز بود. بارسا و سوسیه‌داد هر دو تیم‌هایی هستند که می‌خواهند تملک توپ داشته باشند و حریف را پرس کنند. پس انتظار یک بازی زیبا را دارم.

کومان درباره فرصت کمی که به میرالم پیانیچ برای بازی در ترکیب اصلی بارسلونا می‌دهد هم اظهار داشت: هفته گذشته ما درباره بهبودی شرایطش صحبت کردیم. من از رویکرد او راضی‌ام. در واقع اگر او از نیمکت‌نشینی‌اش راضی بود و به آن اعتراض نمی‌کرد، خوب نبود. اینکه با وجود نارضایتی همچنان کار و تمرین می‌کند که فرصت بازی به دست آورد، اتفاق خوبی است.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره روبه‌رو شدن با پاری‌سن‌ژرمن در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار داشت: قرعه دشواری داریم. بازی‌های مرحله بعد در ماه‌های فوریه و مارس برگزار می‌شوند و من نمی‌دانم که تا آن زمان وضعیت ما و آنها چگونه خواهد بود. امیدوارم که در آن زمان تیم‌مان آماده باشد. تا الان تیم ما فراز و نشیب‌های زیادی داشته اما من امیدوارم که در زمان بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن وضعیت‌مان بهتر از وضعیت فعلی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی