نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
رفقای شیخ دیاباته حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان و اعضای تیم اولسان هیوندای به سبک شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال شادی کردند که جالب توجه بود.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ اولسان هیوندای کره جنوبی در دیداری بحث‌برانگیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف ویسل کوبه ژاپن رفت و در وقت های اضافه موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال شود تا حریف پرسپولیس در این بازی حساس شود.

نکته جالب درمورد حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شادی دسته‌جمعی کره‌ای‌ها پس از پیروزی درمرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها برابر ویسل کوبه ژاپن بود. بازیکنان و اعضای تیم اولسان هیوندای به سبک شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال شادی کردند که جالب توجه بود.

اولسان هیوندای ملقب به ببرهای کره جنوبی است. این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نشان داد تیمی شکست‌ناپذیر است و در ۶ بازی ۵ پیروزی و یک تساوی کسب کرد تا با ۱۶ امتیاز با اقتدار در مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و بیشترین امتیاز را نسبت به بقیه تیم ها در مرحله گروهی کسب کرد.

این تیم کره‌ای با اف‌سی توکیو ژاپن، شانگهای شنهوای چین و پرت گلوری استرالیا در مرحله گروهی رقابت کرد و با وجود قدرتمند بودن رقبایش در مرحله گروهی نشان داد تیمی با ثبات و منظم است اما همین تیم با کمک داوری موفق شد یاران اینیستا را شکست دهد. دیداری که دو صحنه مشکوک داشت. اولین صحنه بحث برانگیز و جنجالی این مسابقه در دقیقه ۷۵ رخ داد. جایی که ویسل با یک گل از حریفش پیش بود و توانست روی یک بازپس گیری توپ و استفاده از اشتباه بازیکنان تیم فوتبال اولسان به گل دوم دست یابد، اما داور درخواست بازبینی داد. پس از مشاهده دوباره صحنه، شکرالله معتقد بود که بازیکن تیم ویسل کوبه با خطا بازیکن تیم اولسان را نقش بر زمین کرده و بنابراین داور این گل را مردود اعلام کرد. گل تساوی تیم اولسان هم ابتدا با تصمیم کمک داور آفساید اعلام شده بود، اما بازبینی این صحنه نشان داد این گل سالم بوده و داور سوت خود را به نشانه گل نماینده کره‌جنوبی به صدا درآورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد تاجی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    اگر تیم لنگ به تلاش و نون بازو و با حق میرفت فینال همه دوست داشتن ببره..ولی چون با نا عدالتی و تبعبض و حنایت و بسیج وزارت ورزش رفته بالا حقش قهرمانی نیست..
    • :) IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      دوست عزیز من هم استقلالی هستم اما تعصب روی تیم خودمون نباید باعث بشه موفقیت تیم دگ رو ببریم زیر سوال، تیم پرسپولیس این چنسال بازیکنایی رو جذب کرده که از جون براش مایه میزارن اما تیم ما پر شده از فرشید باقری‌هایی که فقط در حال افت بودن، پرسپولیس اگه تا اینجا رسید با تیم بودنش رسید و امیدوارم که تو فینال هم موفق باشه ما هم باید امیدوار باشیم تیممون بعد از سالها یکدست و یکپارچه بشه اینطوری میتونیم ما هم به فینال بریم و حتی به قهرمانی برسیم. پ.ن.شاید با قهرمانی پرسپولیس لیگ مضحک ما کمی اعتبار پیدا کنه، البته ک اگر جدول گروه ها بدلیل وسیع بودن قاره اسیا شرقی غربی نمیشد چه بسا هیچ تیم ایرانی به یک چهارم نمیرسید....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی