نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مرتضی فنونی‌زاده: به ۲ دلیل دوست دارم فینال آسیا به ضربات پنالتی بکشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اگر کار به ضربات پنالتی بکشد، حامد لک می‌تواند تعیین کننده باشد. دروازه‌بان پرسپولیس با عملکرد خود همه را امیدوار کرده است. 

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ به تازگی مصاحبه‌ای از مرتضی فنونی‌زاده خواندیم که در آن گفته بود «اگر بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به ضربات پنالتی بکشد بهتر است و پرسپولیس می‌تواند اولسان هیوندای کره‌جنوبی را شکست دهد.» همین موضوع سوژه گفت‌وگوی ما با این پیشکسوت خوش‌صحبت پرسپولیس شد. 

آقامرتضی شما گفته‌اید بازی فینال آسیا به پنالتی بکشد بهتر است؟
بله و هنوز هم روی حرف خودم هستم. 

چرا؟
اول آنکه حامد لک در لیگ برتر و حتی مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا به ویژه بازی نیمه‌نهایی با النصرعربستان ثابت کرد گلر پنالتی‌گیری است. او دست و پای بلندی دارد و از هیکل تنومندی ماشاءالله برخوردار است که پنالتی زدن را برای بازیکنان حریف سخت می‌کند. 

و دلیل دوم؟
پرسپولیس هم پنالتی‌زنان خوبی دارد. فراموش نکنید در بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، سیامک نعمتی و علی شجاعی که ضربات خود را تبدیل به گل کردند، امروز در اردوی تیم و آماده بازی فینال هستند. ضمن آنکه سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی و...  هم می‌توانند درضربات پنالتی به تیم کمک کنند. 

تیم اولسان هم خارجی‌های خوبی دارد که خوب پنالتی می‌زنند به ویژه جونیور نگرائو، مهاجم برزیلی این تیم؟
ان‌شاءالله اگر کار به ضربات پنالتی بکشد، حامد لک می‌تواند ضربه همین برزیلی را هم مهار کند. دروازه‌بان پرسپولیس با عملکرد خود همه را امیدوار کرده است. 

به نظر شما غیر از حامد لک کدام بازیکن می‌تواند کلیددار این بازی باشد؟
من روی سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم خیلی حساب باز می‌کنم. این دو نشان داده‌اند وقتی بازی گره بخورد می‌توانند گره‌گشا باشند. سیدجلال و کنعانی‌زادگان روی ضربات ایستگاهی خیلی می‌توانند به تیم کمک کنند. البته پرسپولیس بازیکنان توانمند و جنگنده‌ای دارد و ان‌شاءا...  شاهد یک نمایش خوب از همه شاگردان یحیی گل‌محمدی باشیم. 

اسم یحیی گل‌محمدی آمد. به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیسی چه توصیه‌ای به سرمربی تیم در آستانه فینال آسیا دارید؟
آقایحیی نیازی به توصیه ندارد. او کارش را بلد است و دستیاران بسیارخوبی مثل حمید مطهری، کریم باقری و داود فنایی کنارش هستند. امیدوارم و دعا می‌کنم این کادر کاملاً پرسپولیسی موفق شود با کاپ قهرمانی آسیا از قطر به ایران برگردد. 

شما بازی اولسان هیوندای را دیده‌اید؟
بازی نیمه‌نهایی شرق آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن را دیدم. اولسان تیم خوبی است که فوتبال مالکانه‌ای بازی می‌کند اما پرسپولیس هم تیم سخت‌کوشی است. یحیی و بازیکنان پرسپولیس تیم‌های بزرگی مثل السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان را پشت‌سر گذاشته‌اند و ان‌شاءالله  از سد اولسان هم خواهند گذشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    آخه مرد مومن کی نقد رو ول میکنه میچسبه به نسیه .حالا که داری میگی بگو تو ۹۰ دقیقه تمام شه چون روی پنالتی نمیشه حساب کرد...در ضمن بعنوان برادر بزرگتر بیشتر روی اخوی کار کن....
    • آنالیزور CA ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      اون پیشکسوتتون میدونه چی میگه ، شما خودت رو به کوچه علی چپ نزن ! اگر ابر و باد و مه و خورشید دست بدست هم بدن و به پنالتی بکشه ، احتمال داره الکی الکی یه فرجی بشه و عقده بابا مسعودتون برطرف بشه . فعلا" تا فرصت هست لنگیا راز و نیاز رو فراموش نکنن .
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    شما اولسانو با النصر مقایسه میکنی؟ اولسان هیوندای سابقه قهرمانی آسیا رو داره
  • ابو IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    میشه شما و برادرتون سکوت اختیار کنید؟فکر کنم این تنها خواسته مشترک قرمزها و آبی هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی