چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
۶ |
۳
مربیان استقلال نگران دوری چند ماهه شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به آسیب‌پذیری شیخ دیاباته، بعید نیست این بازیکن در دیدار مقابل ذوب‌آهن هم استقلال را همراهی نکند تا برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یکی از مسائلی که باعث ناراحتی هواداران استقلال طی دو هفته گذشته شد، مصدومیت شیخ دیاباته بود. بازیکن ارزشمندی که اگر دوباره به روزهای اوج خود بازگردد، قطعاً قسمت قابل ملاحظه‌ای از مشکلات گلزنی استقلال مرتفع خواهد شد.

در این‌ میان کادر فنی نهایت وسواس را برای بازگشت شیخ نشان می‌دهد و حتی پس از صدور مجوز حضور این بازیکن در زمین چمن هم شرایط تمرینی به گونه‌ای تدوین شده تا یا دیاباته سبک کار کند و پس از حدود ۴۵ دقیقه تمرین راهی رختکن شود. طبق شنیده‌های ما مربیان استقلال با مطالعه پرونده فصل گذشته این بازیکن و گرفتن مشاوره از افراد مورد اعتماد خود به این نتیجه رسیده‌اند شیخ دیاباته با وجود برخورداری از هیکل تنومندی و آماده، روی برخی از آسیب‌دیدگی‌ها ضربه‌پذیر است و اگر با عجله زمینه برای حضور او در میدان فراهم شود، هیچ بعید نیست دقیقاً مانند فصل قبل مصدومیت این بازیکن تشدید شده و برای یک یا حتی چند ماه دست آنها را در پوست گردو بگذرد به همین خاطر ترجیح می‌دهند اصلاً به دیاباته فشار نیاورند تا سر فرصت مهیای حضور در بازی مقابل پرسپولیس شود.

با این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم فکری نام او را در فهرست مسافران اصفهان قرار می‌دهد یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    این همه بند در قرارداد شیخ هست. از پاس دادن گرفته تا حتی کنار پاس دهنده بودن!!. باید دلار بگیرد. ایا بندی نگذاشتند اگه مصدومیت نداشت دلار دیگر بگیرد. این بازیکن فکر نکردید . چرا مشتری ندارد. شیخ بازیکنی هست که مستعد برای مصدومیت . بخاطر فزیک بدنی ان هم لیگ ایران با اون زمین اش!!
  • الدوچرخه چی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    خدایی این عکسو نگذارید!واقعا ادم قلبش به حال اون دلارهای سبزی که حیف این ادم میشه بدرد میاد.اونم دلارهایی که بابت هر یه سنتش باید نفت خام بفروشیم اونم تو این شرایط تحریم و کرونا!!!این حرف کسیه که خودش تو شرکت نفته و میدونه چقدر سخته چرخه ی تولید نفت تا فروش و دریافت پولش!!!واز اون مهم تر یه پرسپولیسی وطن پرسته نه یک ادم معمولی وساده ی کیسه کش نون به نرخ روز خور
    • اسی تاجی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      چه خبر از دیکارمو و مهاجم ایرلندی و اساگونا ایشالا که اینا دلار نبردن و اگه هم بردن از بیت المال نبوده
  • علی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    نمیزاره چون دستور خراب کردن و بعد فروختن شیخ رو دارن. وقتی میگن تیم دولتی یعنی این. مربی حتی تو چیدن تیم هم اختیار چندانی نداره.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      بابا از توهمات و داستان سرایی های شماها باید بهتون جایزه اسکار داد !!!!! دیاباته و میلیچ رو نگه داشتن بازم می گید فراری میدن فراری میدن
  • ابرام US ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    من ندانستم از اول که دیا جون تو بلایی ......... حالا که میگن می فهمم که چقدر تو نا قلایی ================================================================================================= دوستان هِی میگن ابرام٬تو چقدرشوت و مشنکی ..........یه نیگا به شیخ نکرده ٬ وا سه چی میگی بلایی ================================================================================================= تو ی تیم سوبله و چوبله ٬ حواسش جَمعه و میگه...... که آشیخ هوا تو دارم ٬ طوطیای چشم ما یی ================================================================================================= آشیخ هم میگه به سوبله ٬ جون اون موی قشنگت .......... کی میگه میرم به پاریس « د ُ میقیل بو لو قه » مایی ================================================================================================ همه فکر ما شب وروز ٬ شده دربی و آشیخ جون ...... چه کشیم خدا ٬ چه سازیم ٬ که روی دگر نیا یی ؟! ‍‍‍‍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی