نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
عادل فردوسی‌پور گزارشگر فینال لیگ قهرمانان آسیا؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عادل فردوسی‌پور دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از طریق اینستاگرام فارسی AFC گزارش خواهد کرد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف ایران در پخش تصاویر مسابقات آسیایی که حق پخش آنها را خریداری نکرده بود، نه تنها حق پخش فینال را به ایران نفروخت، بلکه مجوز حضور هیچ یک از خبرنگاران ایرانی برای حضور در قطر را صادر نکرد.

این موضوع باعث شد محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی که می خواستند برای پوشش خبری فینال آسیا به همراه پرسپولیس راهی قطر شوند هم ویزای قطر را دریافت نکنند. این در حالی بود که هیچ نامی از آنها به عنوان خبرنگار برده نشده بود و نام این دو نفر در لیست ۶۰ نفره پرسپولیس به ای اف سی قرار گرفته بود. ای اف سی اما تنها ویزای ۵۰ نفر از آنها را صادر کرد که میثاقی و هاشمی در میان ۱۰ نفری حضور داشتند که ویزا برای آنها صادر نشد.

این در حالی است که تا پیش از این حتی اگر کشوری حق پخش مسابقات را نمی خرید، می توانست خبرنگاران خود را برای پوشش غیرتصویری به مسابقات اعزام کند اما از آنجا که صدا و سیما دیگر رقابت های آسیایی را از طریق غیرقانونی پخش کرده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال ایران را مشمول تنبیه های مختلفی کرده است از جمله ممنوعیت حضور خبرنگارانش در فینال آسیا! صادر نشدن ویزای قطر برای محمدحسین میثاقی اما از این جهت خبرسازتر می شود که شنیده ها حاکی از دعوت ای اف سی از عادل فردوسی پور برای گزارش این بازی در بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

بیشتر بخوانید: عادل فردوسی پور قبل از فینال در قرنطینه 

گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی پور خواسته تا برای گزارش فارسی این مسابقه در قطر حاضر شود. هرچند امکان پخش زنده مسابقه فینال از طریق اینستاگرام فارسی ای اف سی وجود ندارد اما گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد از گزارش فردوسی پور برای بازپخش مسابقه یا انتشار بخش هایی از آن در صفحات فارسی خود استفاده کند. حتی شنیده می شود که ویزا برای فردوسی پور هم صادر شده و او با درخواست ای اف سی موافقت کرده است.

در راستای این اقدام ای اف سی حتی فروغی و برخی مدیران دیگر صدا و سیما به گمان اینکه باشگاه پرسپولیس نام او را در لیست همراهان خود قرار داده بوده، به این باشگاه معترض شده اند و باشگاه پرسپولیس برای اثبات این نکته که عادل فردوسی پور را در لیست خود قرار نداده بودند، این لیست را در اختیار مدیران صدا و سیما گذاشته اند. هنوز معلوم نیست عادل فردوسی پور آیا راهی قطر می شود و فوتبال دوستان ایرانی می توانند بعد از مدت ها گزارش فینال آسیا را هر چند بعد از چند روز در صفحات اجتماعی با گزارش عادل ببینند؟

بیشتر بخوانید: عادل فردوسی‌پور: با هیچ شبکه فارسی‌زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم

آدرس صفحه اینستاگرام AFC برای پخش زنده بازی پرسپولیس - اولسان در فینال آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    فکر نمیکنم اینجوری باشه، آقا ینی فینال از تلوزیون پخش نمیشه؟؟؟
    • MGH IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      پخش میشه، اما غیر قانونی. شکستن کد سیگنال ها مسلما نباید کار سختی باشه اما تبعات داره
    • Amir perspolisi RO ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      ❤❤
  • 64 IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    وقتی قدر استعدادهات رو ندونی همین میشه که مزدک میره انگلیس، عادل رو هم ای فی سی دعوت میکنه هم.ن عادل که دوشنبه ها از شبکه 3 ایران برنامه اجرا میکرد حالا باید از اینستاگرام خارجی ببینیمیش جالب نیست؟؟
  • فوتی بالی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    چه کسی بهتر از بوقچی معروف سرخپوشان پایتخت هم عادل و هم لنگپوشان از خدایشان است بدستور وزیر اعظم ابرو باد و مه و خورشید و فلک همه برای پرسپولیس آماده خدمت شدند فقط یک بوقچی نبود که او هم با افتادگی تمام وخالصیت جهان!! گزارشگری میکند
    • میلاد IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      چی‌زدی‌داداش؟؟
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    بهتر بذار بسوزن لیاقت صداوسیما میلی همینه !!!‌حیف من اینستاگرام ندارم والا حتما گزارش عادل جذاب تره دم AFC اینجا گرم تا یکم صداوسیما میلی سرعقل بیاد
  • زکی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    لنگی بازی
    • شهاب IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      نه داداش پماد بازی
  • MGH IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    عادل کسی هست که برای مجله world soccer مطلب مینویسه، شناخته شده س، مستعده نه مثل این بابا که فقط بلده پاچه خاری کنه! میثاقی رو غیر خانواده ش کسی براش تره هم خورد نمی کنه. بابا اونا آدم حسابی ها رو میشناسن و براشون ارزش قائلن. کاهش میشد بازی به صورت زنده از اینستگرام پخش میشد اونوقت معلوم میشد که چند درصد بازی رو به صورت زنده واقعی از طریق این پلتفورم مشاهده میکنند. هم بازی زنده واقعی بود و آمار بیننده ها واقعا معلوم میشد.
    • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      به حال خودت رهات کنن مجسمه فردوسی پور را تو هر شهری با هزینه شخصی می سازی و اسم چند استان را به فردوسی پور تغییر میدی!! فردوسی پور همون نبود که نوشته مولف خارجی را بدون اجازه اش کپی کرد و کتاب نوشت که صدای اون مولف خارجی هم در اومد!!؟ همونی نبود که منت بازیکن لیورپول را کشید تولدش تبریک بگه!؟
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    عادل خوب بلده سبیل اغنیا و مشاهیر را چرب کنه پیمان یوسفی خوب بهش کنایه زد که منم‌ بگردم چند تا بازیکن مشهور بجورم تولدم بهم تبریک بگه!
  • x IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    عزت و ذلت دست خداست
  • سعید IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    ای بابا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی