نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
۳ |
۳
حرف آخر| فینال آسیا را عشق است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود، خیلی خوب است. حداقل قضیه این است که مردم برای چند ساعت گرانی و کرونا و... را فراموش می‌کنند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ ۱- خب به سلامتی قرار است مهدی تاج فینال آسیا را کنار اینفانتینو تماشا کند، همان رئیس خوش‌مشربی که یک بار برای دربی به تهران آمد و یک بار سر بازی ایران و کامبوج که بانوان در ورزشگاه بودند!

خدا را شکر ماجرای ویلموتس هم که انگار حل شده و فعلاً فینال آسیا را عشق است. حالا اینکه باید ۶/۷۵۰/۰۰۰ یوروی دیگر فقط به عنوان غرامتِ کارِ نکرده به ویلموتس بدهیم، خیلی مهم نیست؛ مهم فرصت استفاده از فینال آسیا و حضور در کنار اینفانتینوست. اصلاً چه بسا همانجا بتوان مخ اینفانتینو را زد و کل ۶/۷۵۰/۰۰۰ یورو را تخفیف گرفت!

۲- ماه‌ها بود که احمد مددی به عنوان سرپرست موقت استقلال کار می‌کرد و دیروز مدیرعامل شد! یکی هم نیست بپرسد خب شما که می‌خواستید او را مدیرعامل کنید، چرا ۳ ماه قبل نکردید؟ آیا دوست داشتید هواداران استقلال گل و بلبل نثارتان کنند؟ مددی که همان مددی است، نه قیافه‌اش عوض شده، نه طرز تفکرش و نه مدل مدیریتش. پس چرا بی‌دلیل ۳، ۴ ماه زمان را از دست دادید؟

۳- اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود، خیلی خوب است. حداقل قضیه این است که مردم برای چند ساعت گرانی و کرونا و... را فراموش می‌کنند. باور کنید زندگی طوری شده که به همین چند ساعت‌ها هم نیاز داریم. به اینکه ۳، ۴ ساعت به چیزی جز فوتبال فکر نکنیم. اما مسئله اینجاست که مشکلات کلی فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در آسیا حل نمی‌شود. مثلاً مشکل مدیریت، ماجرای حق پخش، دلالی، زد و بند، بدهی‌های اقماری و... این مشکلات وقتی حل می‌شود که نگاه مدیریت عوض شود. الان کل دغدغه فوتبال ما این است که وزیر ورزش پرسپولیسی است یا استقلالی و خودش با خنده می‌گوید من طرفدار تیم ملی هستم! حالا بماند که این طرفدارِ تیم ملی به بدرقه تیم ملی هم نرفت ولی مادامی که این‌قدر کوچک به مسائل نگاه می‌کنیم، نباید انتظار داشته باشیم مشکلات بزرگ حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زکی IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    ایشالا 3.4 تا بخورن. خاطره #فینال_واقعی براشون ماندگار بشه.
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    امیدوارم سطح کیفی فوتبال کشورمون اینقدر بالا بره تا سالهای بعد یه تیم ایرانی مثل تراکتور سپاهان فولاد پدیده نساجی و...حریف ما تو فینال آسیا باشه....
  • ابرام US ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    نخیر قربان ٬ اصل عشق رو نگهدار برای فینال جام باشگاه های جهان ٬ آدم همینجوری ولخرجی نمیکنه !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی