نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵
۳ |
۵
پرسپولیس – اولسان؛ ما می‌بریم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در خانواده پرسپولیس که «یحیی گل‌محمدی» را بالای سر خود می‌بیند، خستگی و درماندگی معنا ندارد، حتی در موارد ضروری!

خبرورزشی/مجید ابونوری؛ حالا که فره ایزدی بر فوتبال باشگاهی ایران فایز شد و به غایت ما را به مرحله حساس رسانده است؛ اشتباه نکنید، و حواستان را به دقایق دلگیر بازی نسپارید! باید بدانید بازی از کجا آغاز می‌شود و کجا پایان می گیرد؛ در نتیجه، بدون هیچ علامت و نشانی وارد میدان نشوید. بدون راه قادر نیستید کیفیت بازی‌تان را ارزیابی کنید.

از رویا پردازی که منتج به «وهم‌آلودگی» می‌شود، بپرهیزید!

رستگاری با عرق احتضار حاصل می‌شود. این فرضیه که قرار نیست پرسپولیس - حداقل روی کاغذ - قهرمان شود را، به طور قطع کنار بگذارید. در خانواده پرسپولیس که «یحیی گل‌محمدی» را بالای سر خود می‌بیند، خستگی و درماندگی معنا ندارد، حتی در موارد ضروری!

این پرسپولیس باید باعث سرافرازی هوادارانش شود؛ چون بازیکنان این تیم در اجرای فرمان مافوق، انگار همیشه آماده‌اند و حتی نشان داده‌اند، در هر لحظه، گوش به زنگ فرمان «رییس» هستند!

برای شکست این غول کره‌ای، پرسپولیس «متحدالتیم» است! یعنی باید به صورت متحد الشکلی «تیم» باشد!

یحیی دشوارترین وظایف را - البته به درستی  به عهده خودش گذاشته. او می‌داند این فشارها برای بازیکنانش سنگین است و شاید هضمش سخت! پس زحمت این سنگینی روی دوش اوست؛ خود، خود او!

اولسان شکست‌ناپذیر نیست؛ به شرطی که پرسپولیس پیشرفتش در جریان مسابقه شکل بگیرد، زمانی که از حریف عقب است، زمانی که از حریف جلو است و زمانی که بازی «گره» خورده است! وقتی تیمی «مربی‌محور» باشد این پروسه در هر سه حالت قابل اجراست. پرسپولیس یکی از مربی‌محورترین تیم‌های باشگاهی ایران است. ارتش سرخ به شدت به افکار گل‌محمدی وابسته است. یحیی به خوبی آگاه است؛ اولسان زمانی تسلیم می‌شود، که در سرعت تیمی از پرسپولیس عقب بیفتد.

این یکی از اصلی‌ترین شناسه‌های پرسپولیس برای پیروزی است. این دیدار، بازی «ور» رفتن نیست! تعلل در کوتاه ترین زمان ممکن، حکم قهرمانی حریف را  پاراف می‌کند! این فینال یک نبرد تمام‌عیار برای «بازی‌سازی» است! آن هم از خط دفاعی! به مدافعانی نیازمندیم که حتی اگر در نبردهای یک در مقابل یک باختند، در امر بازی‌سازی نباید لحظه‌ای کوتاه بیایند. یادمان باشد جریمه ناتوانی خط دفاعی در بازی‌سازی به مراتب سنگین‌تر از به‌کارگیری مدافعانی است که ممکن است در مواجهه‌های یک در برابر یک ضعیف‌تر عمل کنند. به علت توانمند بودن مهاجمین اولسان، پرسپولیس در نیمه دفاعی‌اش به مدافعانی نیازمند است  که بتوانند توپ را از میان مردان هجومی اولسان عبور دهند، نه زیرش بزنند!

پرسپولیس اگر این اسلوب را درست اجرا کند، با وجود «حامد لک» سخت دروازه‌اش تهدید یا باز شود!

قهرمانی پرسپولیس، ایام خوشی را برای فوتبالمان پدید خواهد آورد و حالاحالاها پرتو آن ناپدید نخواهد شد. با کمی تعمل، تعقل و دور کردن افکار موهوم، خوشحالی و شادمانی، در آسمان فوتبال «غم»‌زده‌مان به پرواز در خواهد آمد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    پرسپولیس صد در صد قهرمان می شود به امید قهرمانی پرسپولیس بهترین نیم ایران و آسیا
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    لنگ امسالم هیچی نمیشه
  • علیرصا PL ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    واقعاخیلی دلم خوشه برای قهرمانی پرسپولیس خدایا این مردم عزیزم راخوشحال کن ممنون خدایا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی