پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
۱ |
۵
تهدید علیرضا دبیر برای محرومیت ۲ ساله 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، غایبان دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد را به دو سال محرومیت از کشتی تهدید کرد.

خبرورزشیکشتی؛ در حالی که قرار بود فینال کشتی آزاد ساعت ۱۷ شروع شود، استقلالی‌ها لیست نفرات خود را با ۴ کشتی‌گیر کمتر به دبیرخانه مسابقات اعلام کرد.

در اولین دیدار رضا اطری بدون حریف برنده شد. با توجه به این که پخش مستقیم تلویزیونی در شبکه ۳ به منظور پوشش تصویری هماهنگ شده بود، عدم حضور کشتی‌گیران استقلال تمام زحمات فدراسیون و سازمان لیگ را زیر سوال می‌برد. در همین رابطه رییس فدراسیون کشتی به همه کشتی‌گیران تیم استقلال اعلام کرد هر کدام کشتی نگیرید ۲ سال محروم می‌شوید. آبروی کشتی مهم‌تر از تمایلات و خواسته‌های مدیرعامل و سرمربی و مربیان یک تیم است. هر کس کشتی نگیرد محروم است. بعد از رییس فدراسیون، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی نیز اعلام کرد هر کدام کشتی نگیرید به اردو هم دعوت نمی‌شوید. با این تهدید قاطعانه مسئولان تیم ترکیب جدیدی برای کشتی گرفتن در فینال اعلام کردند تا در ۴ وزنی که لیست‌شان را خالی گذاشته بودند، نفرات جدید را معرفی کنند.

حتی گفته می‌شود تیم استقلال تهدید شد اگر تن به ادامه مسابقات ندهد از حضور روی سکو هم محروم خواهد شد و تیم دانشگاه آزاد به عنوان تیم دوم روی سکو خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خطیر IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    هواداران نگران نباشن اینجانب در cas آشنایانی دارم و نمیذارم حق تیم رو بخورن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی