نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یحیی گل‌محمدی: انگیزه ما افتخارآفرینی برای هواداران است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار برابر اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت که حریف کره‌ای شبیه سرخپوشان هستند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار  فردای پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: جا دارد قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم تشکری از کادر پزشکی و درمانی و پرستاران عزیز کشورم و دنیا داشته باشم به خاطر این همه جانفشانی که دارند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. یک تشکر هم باید از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات باید داشته باشم،‌ چون با تمام سختی‌هایی که وجود داشت توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند و این واقعا خیلی خوشحالی دارد. از تک تک این افراد و همه افرادی که برای این مسابقات زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. کار خیلی بزرگی بود و باید حتما باید از آنها تشکر کنیم.

وی افزود: فردا یک بازی حساس و مهم برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به این مرحله رسیدند و برای رسیدن به این مرحله جنگیدند و مبارزه کردند و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. هر دو تیم با شایستگی کامل به این مرحله رسیدند و فکر می‌کنم تقابل ما با اولسان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های آسیا را رقم می‌زند. اولسان تیم خوبی دارد و می‌جنگد برای بردن و شبیه تیم خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آماده این مسابقه هستیم. یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است. امیدوارم با قهرمانی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. هواداران ما نگران این بازی هستند ولی این امید را به آنها می‌دهم که تا آخرین نفس برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم و اتفاقات خوبی برای ما در بازی رقم بخورد.

گل‌محمدی درباره انگیزه‌های خاص تیمش برای دیدار فینال و خوشحالی هواداران پرسپولیس گفت: خیلی از دقایق بازی بازیکنان برای پیروزی می‌جنگند، فقط یک انگیزه می‌تواند وجود داشته باشد که آن هم شادی دل هواداران است و می‌خواهند برای آنها افتخارآفرینی کنند. هواداران ما با این تیم زندگی می‌کنند، با این تیم می‌خندند، گریه می‌کنند و خیلی از لحظات زندگی‌شان با این تیم سپری می‌شود. انگیزه خیلی بزرگی برای این بازی داریم و به دنبال افتخار آفرینی برای هواداران هستیم. این انگیزه بزرگی برای ماست تا در بازی فردا پیروز شویم.

وی در خصوص اینکه آیا غیبت چند بازیکن اصلی این تیم می‌تواند در عملکرد سرخپوشان تأثیرگذار باشد، گفت: ما یک تیم هستیم و به همین خاطر  هم تا کنون موفق بودیم. درست است نسبت به بازی قبل که در مرحله قبل انجام دادیم چهار بازیکن‌مان را نداریم و حدود ۴۰ درصد تیم تغییر کرده، اما دلیل نمی‌شود که به تیم‌مان ناامید باشیم. قدرت ما تیم بودن ماست و هر بازیکنی که وارد مسابقه می‌شود قطعاً شایستگی حضور در فینال را دارد.

گل‌محمدی عنوان کرد: نسبت به بازیکنانم خیلی خوشبین هستم و مطمئنم با تمام وجود بازی می‌کنند. آنها تمرکز خواهند داشت تا بازی خیلی خوبی انجام دهند. در بحث گلزنی هم این شانس را پیدا می‌کنیم که موقعیت ایجاد کنیم. فقط بحث داشتن تمرکز و زدن ضربات مهم است که وابسته به این است که شرایط روحی و روانی بازیکن در آن لحظه چطور است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، هر چند دو بازی لیگ ما لغو شد و کمی از شرایط بازی دور هستیم، اما تمرینات به ما کمک کرده تا در بحث گلزنی پیشرفت خوبی داشته باشیم. با بچه‌ها خیلی کار کردیم و تمرکز خوبی دارند تا فردا گلزنی کنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (شنبه) میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در کشور قطر آغاز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    یحیی هواداران به تو اعتماد دارند له امید خدا پرسپولیس قهرمان آسیا می شود
    • پیمان IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دقت کردید که یحیی گلمحمدی مدام از قطری ها تشکر می کنه؟ چرا؟ چون داور فردا قطریه و اینا عادت دارن با داوری پیروز بشن و یحیی و تیمش نیم نگاهی به داوران قطری دارند بلکه فرجی براشون بشه.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    قهرمانی پرسپولیس باعث سوختن دوچرخه سواران خواهد شد دوچرخه سوار پماد بزنید پماد بزنید
    • غضنفر IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      ما به حریفان حقیر و خیانت پیشه فکر نمی کنیم فقط روی قهرمانی آسیا تمرکز میکنیم. همه ایران باهم. به امید خدا قهرمان خواهیم شد.
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    ممنونم سر مربی شما عالی بودی و هستید انشالله با جام بیاید ایران
  • کی روش IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    به امید موفقیت پرسپولیس ایران
    • ناصر IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      آفرین کاربر کیروش ایرانی باغیرت به امید موفقیت پرسپولیس در آسیا و درخشش و رسیدن جایگاه اصلی سپاهان تیم کاربر کی روش در لیگ
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      واقعا هرچی از کی روش جان تعریف کنم کم گفتم من به شخصه برای سپاهان و محرم و آقای ساکت که بهمون لطف داشتن احترام قائلم به امید قهرمانی پرسپولیس در آسیا امسال و موفقیت سپاهان و پرسپولیس در سال های آینده در آسیا ❤❤❤❤
  • {...} IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    تو خود کلمه ناامیدی هم امید وجود داره پس ناامید نیستیم امیداورم تیمم قهرمان بشه مثلث تاس رو سیاه بشن
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    به امیدخدا ‌و بازحمت بچه ها اولین تیم ایرانی میشیم که جام لیگ قهرمانان آسیا رو می گیریم خدا کنه یک شنبه تیتر روزنامه خبرورزشی رو که می خونیم از خوندنش لذت ببریم خیلی دلم می خواد این تیتر قهرمانی پرسپولیس در آسیا رو ببینم آقا یحیی بهتون‌ و تیمتون ایمان داریم ان شا الله مشکلات دوماه اخیر با این قهرمانی آسیا از یادمون بره
  • هوچیگر CA ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    داره میگه برای دل هوادارامون بازی می‌کنیم بعد مافیا راه افتاده که این بازی ملی هستش یعنی ملت فقط تیم حکومتی
  • mac AE ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    دوستان طرفدار استقلال، بیایید لحظه آخری توبه کنید و برگردید از اون همه قصاوت و کینه توزی نسبت به پرسپولیس...با راهنماییهای شما، النصر هم بدبخت شد و تا سال ۲۰۲۳ محروم شد....برای توبه هیچوقت دیر نیست عزیزان آبی....ما هم آرزو میکنیم انشالله سال آینده هر دو تیم رو تو فینال ببینیم.....مخلص تمام طرفدارهای اصیل دو تیم
  • فری عشقی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    عشقی پرسپولیس با قدرت ادامه بدین و یه پماد تاریخی برای (آل کیسه عربستان،شله زرد،سوراختور،النصر و دوسته جدیدشون کره )تولید کنید یه ایران امیدش به شما شیر مردان پرسپولیسه
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    دوستان پرسپولیسی انرژی مثبت فراموش نشه....
  • نازی آباد IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    بچها قرمز دل شیر داشته باشید من فردا عمل قلب دارم وقت بازی شما امیدوارم بعداز بهوش آمدنم جام تو دستهای یحیی باشه معلم خوب سابق بچه محل قدیمی
    • زلزله6ریشتری قرمز IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      باشه حتما در دست یحیا میدیم.............666666 666666
  • زلزله6ریشتری قرمز IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    یحیا خیلی با انگیزه ای اصلا حرف نداری دادا باریکلاه یحیا یحیا یحیا دوست داریم دوست داریم دوست داریم سروره مونی عشق یحیا یحیا یحیا گل محمدی
  • ابرام US ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    من از همین جا به تمام استقلالی های عزیز در وحله اول و در وحله اول و دوم با هم به اهالی مثلث و در وحله آخر عنا صر تشکیل دهنده و خبره مثلثی که از جون و دل ما یه گذاشتند و به فیفا و یوفا و ای اف سی و سازمان خوار وبار جهانی نا مه زدند و مکاتبات داشتند و خود کاس و آس و پاس رو دیدند و سفارش کردند و خون دل خوردند و ایستادگی کردند و هیچ چشم داشت مادی ومعنوی نداشتند از صمیم جان و از تهین دل « ته دل» تبریک وخسته نبا شید می گم و دست مریزاد هم می گم و امید دارم که هرگز دیگر شرا یطی که چنین سوزش ته دلی ایجاد میکند را در آینده دور و نزدیک تجربه نکنند . آمین یا رب النا کسین و المثلثون و الباقیون و الدرب و الداغونیون الاجمعین الی یومنا هذا بقیا مت الکبری .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی