نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رحمان رضایی: استقلال را شکست می‌دادیم، اگر تیم‌مان کامل بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل استقلال نمایش خوبی داشتیم و اگر تیم‌مان کامل بود، سه امتیاز بازی را کسب می‌کردیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رحمان رضایی، پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. ذوب‌آهن خیلی خوب جنگید و خیلی خوب کار کرد. چه در کارهای ترکیبی، چه در دفاع و چه در بازیسازی و حمله خیلی خوب ظاهر شدیم.

«موقعیت‌های گلزنی خیلی خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.» وی ضمن بیان این جمله گفت: در دقیقه ۲۰ می‌توانستیم تیم برتر زمین باشیم، اما فراموش نکنید تیم ما نصفه و نیمه بود. ۷ بازیکن ما درگیر کرونا هستند و تست کرونای آنها چند روز پیش مثبت شد. امروز چهار بازیکن ما جوان و حدوداً ۲۰ ساله بودند. آنها خیلی خوب جنگیدند و عالی بودند. از طرفی دیگر، برخی بازیکنان هم کرونا داشتند و از شرایط ایده‌آل خود دور بودند. علی دشتی هم مصدوم بود و یک هفته بیشتر تمرین نکرد.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت سایر بازیکنانش تصریح کرد: دارکو بیدوف حدود ۱۸ روز با ما تمرین نکرد. تمرینات فرشاد محمدی‌مهر بیشتر از یک هفته نبود و او پس از حدود ۱۵ روز به تمرینات بازگشت. سلطانی‌مهر پس از اینکه تست کرونایش دو بار مثبت اعلام شد، حدود ۲۰ روز از تمرینات دور بود و حدوداً یک هفته است که تمرینات را آغاز کرده است. این نشان می‌دهد اگر تیم ما کامل بود، می‌توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم که متأسفانه نشد.

رضایی به بازیکنانش خسته نباشید گفت و عنوان کرد: وعده خوبی برای هواداران دارم؛ به این تیم خیلی امیدوار باشند. ذوب‌آهن تیم جوانی است و بازیکنان جسته و گریخته کنار هم بازی می‌کنند. قریشی که یکی از بازیکنان ثابت و مهم ما در خط دفاع است، امروز در ترکیب نبود. با توجه به اینکه بازیکنان جسته و گریخته کنار هم قرار می‌گیرند، خیلی خوب بازی می‌کنند و فوق‌العاده به آینده این تیم امیدوار هستم.

وی  در مورد نظر برخی کارشناسان داوری که معتقدند داور در دقیقه ۳۰ باید یک پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام می‌کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به لغزندگی زمین و بارش‌های روزهای اخیر اصفهان، درگیری رخ می‌داد. بازیکنان بدون عمد سُر می‌خوردند و روی هم می‌افتادند که شبهه خطا بودن را برای داور ایجاد می‌کرد. این بازی برای قضاوت فوق‌العاده سخت بود، اما داور مسابقه قضاوت کم‌اشتباهی داشت.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه منصوریان در آن صحنه می‌توانست سوت بزند یا سوت نزند، اظهار داشت: چه بگویم؟! در پنج بازی گذشته اینقدر حق‌مان ضایع شده است. این تصمیم به نظر داور مسابقه بستگی داشت. یک داور سختگیر این صحنه را پنالتی می‌گیرد و یکی دیگر نمی‌گیرد. شاید خیلی‌ها معتقد باشند آن صحنه پنالتی بوده و من هم آن برخورد را به یاد می‌آورم، اما آن را بازبینی نکردم و در خصوص آن قضاوت نمی‌کنم.

رضایی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت:‌ زمین فوق‌العاده بود و این ورزشگاه از لحاظ چمن و سکوها یکی از بهترین‌های ایران است. از روز گذشته (جمعه) شاهد بارش بودیم که با این وجود، زمین را خیلی خوب نگه داشتند. چمن بسیار خوب بود و این زمین همچنان جزو بهترین‌های ایران است.

ویدیو| خلاصه بازی ذوب آهن ۰-۰ استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    مرسی آقارحمان.اگریکی ازدوپنالتی هاراکه داورندیده گرفت سوت میزدبرنده بودید.حتی باتیم ناقص.عوضش بازی برگشت راحتما بزن داغون شان کن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی