نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
احمد نوراللهی: ان‌شاءالله هدیه کوچکی به مردم ایران بدهیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با شکست اولسان هیوندای، جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به مردم ایران هدیه کنند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ احمد نوراللهی درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای کره‌جنوبی گفت: مانند روزهای گذشته تمرینات خیلی خوبی داشتیم و آماده بازی هستیم. انگیزه‌های خاصی خود را داریم. می‌دانیم این مسابقه چقدر برای باشگاه و هواداران مهم است و می‌تواند یک بازی تاریخی برای پرسپولیس باشد. هر چه داریم در زمین می‌گذاریم تا این جام را به هواداران هدیه کنیم. یک بار تا نزدیکی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم که نتوانستیم آن را به دست بیاوریم. ان‌شاءالله فردا با ارائه بازی خیلی خوب،‌ جام را به ایران ببریم.

وی با تمجید از شرایط سرخپوشان گفت: همه بچه‌ها آماده هستند و انگیزه زیادی دارند تا بازی بسیار بسیار خوبی به نمایش بگذارند. ان‌شاءالله هدیه خیلی کوچکی به مردم خوب ایران بدهیم که همیشه فوتبالدوست بوده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    بازیکنان پرسپولیس باید بدونن که حداکثر استفاده را از این فرصت طلایی بکند چون ممکنه دیگه هیچ وقت نصیبشون نشه که بتونن اسم خودشونو به عنوان اولین قهرمان ایرانی باشگاه‌های آسیا ثبت کند شانس بزرگی که در اختیارتان قرار گرفته پس بدون استرس ترس و با آرامش کامل فقط بازی خودتون بکنید ۱۰۰ درصد قهرمان میشید....
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    جان می دهیم جام نمی دهیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی