نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
چرا یحیی گل‌محمدی گفت پرسپولیس و اولسان هیوندای شباهت دارند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنالیز هر دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد شباهت جالبی در سبک بازی آنها وجود دارد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ یحیی گل محمدی در مصاحبه پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا به شباهت دو تیم اشاره کرد. اما این شباهت در چیست؟

پرسپولیس با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کند که دقیقاً همان سبک بازی اولسان است. هر دو تیم با یک سیستم و یک میزان از حفظ توپ و پرس از جلو بازی می‌کنند که کار را برای هر دو آن‌ها سخت خواهد کرد. آنالیز دو تیم و سبک بازی آن‌ها نشان می‌دهد بازی نزدیکی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و تنها ضربات ایستگاهی و اشتباهات است که می تواند نتیجه بازی را رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    یک خبر فقط با 120 کلمه. من کامنت هایی که میذارم کمتر از 150 کلمه نیست.
    • ابرام US ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      گر کامنت های تو طویل بودی ....... یاطویل همچو دسته بیل بودی ================================================================================================= بیل زن لازم است که بیل زدی........ نه چو گرت بیل که گل زن بودی ================================================================================================================================================================================================== هر کا منتت مصّدع اوقات .......... پر زلا طائلات و هجویات ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ با بلندیِ طول کا منت ها ت ...... خبر ورزشی رو کردی مات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی