نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بهتاش فریبا: وزیر گفت آقای قریب مدیرعاملی استقلال را قبول نکرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روزی که در دفتر آقای سلطانی‌فر حضور داشتیم وی مدعی شد هیچکس مدیریت باشگاه استقلال را قبول نمی کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بهتاش فریبا در خصوص اینکه ظاهرا وزارت ورزش گزینه‌ای به جز مددی برای انتخاب مدیرعامل استقلال نداشت گفت: بله، روزی که در دفتر آقای سلطانی‌فر حضور داشتیم با او در خصوص این مسائل حرف زدیم. وزیر ورزش گفت هیچکس مدیریت باشگاه استقلال را قبول نمی کند. حتی مدعی شد که برای حضور آقای قریب به عنوان مدیرعامل یک ساعت با وی صحبت کرده ولی او قبول نکرده است.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه هیات مدیره باشگاه استقلال شروطی را برای مدیرعامل تعیین کرده که وی حق عزل و نصب ندارد و باید در مورد همه کارها مصوبه هیات مدیره داشته باشد عنوان کرد: اگر این موضوع در چارچوب قانون است که مشکلی ندارد ولی در کلیات این مساله تنش ایجاد می‌کند. من فقط امیدوارم که در این خصوص تنش ایجاد نشود.

فریبا در پاسخ به این سوال که آیا خبری از کمیته فنی باشگاه استقلال شد یا خیر گفت: خیر هیچ خبری نشد.همان ابتدا خودشان اسامی را اعلام کردند ولی بحث دیگری در این زمینه صورت نگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    از بس تیم ناپاکی تاربخچه این همش حقارت شرمه
    • 4444 IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      البته به لنگ صغیر نمیرسه
  • شمسعلی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    بهتره بگی هیچ انسان با وجدانی با این شرایط ک میدونه وزیر نالایق کمر بهه نابودی استقلال بسته مدیریت استقلال تاج کبیر اسیارو قبول نمیکنه
    • هوادار آبی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دقیقا همینطوره خود جناب وزیر و همکاران و منتصبین محترمشان طی سالهایی که ایشون همزمان وزارت ورزش و پرچم پرسپولیس رو دست گرفتن شرایطی در استقلال بوجود آوردند که کاملا ورشکسته با ساختاری کاملا شکسته وانمود کنه اماغافل از اینکه با تیم مردم نمیشود جنگ کرد حتی اگر نقاب مردمی هم بر صورت داشته باشی باید به میلیونها هوادار تاج کبیر آسیا استقلال دوستاره تعظیم کنند و تا کارشان بیخ پیدانکرده از رفتارهای گذشته خود اظهارندامت و از هواداران عذرخواهی کنند که فردا دیر خواهد بود و عذری پذیرفته نخواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی