نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
بارسلونا – والنسیا؛ دیگر معمولی نباش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا برای کسب سومین برد متوالی در لالیگای اسپانیا به مصاف والنسیا خواهد رفت.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ بارسلونا در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا باید به مصاف والنسیا برود. بارسای رونالد کومان که در رده پنجم قرار دارد، اکنون این فرصت را خواهد داشت تا به عصر متوسط بودن خود پایان دهد و به بالای جدول برسد. والنسیا هم برای فرار از نیمه پایین جدول به ۳ امتیاز بازی نیاز دارد. 

بارسلونا
بارسلونا برای اولین بار دنبال سومین پیروزی متوالی خود در فصل جدید لالیگاست. شاگردان رونالد کومان دو بازی آخر خود در لالیگا را با برد پشت‌سر گذاشته‌اند تا با ۲۰ امتیاز به مکان پنجم جدول برسند. این واقعیت را نباید نادیده گرفت که بارسا در این مدت در لالیگا در نیمی از ۱۲ مسابقه خود امتیاز از دست داده و در این مسیر چهار شکست متحمل شده است. کاتالان‌ها در ۲ هفته اخیر اما ۶ امتیاز با غلبه بر لوانته و رئال سوسیه‌داد دشت کرده‌اند. تیم کومان اکنون تنها ۶ امتیاز از اتلتیکومادرید عقب است. اگرچه شاگردان دیگو سیمئونه نیز یک بازی کمتر دارند. بنابراین بارسا اگر بخواهد خود را به کورس قهرمانی نزدیک کند، کارهای زیادی برای انجام دارد. 

والنسیا
والنسیا در حال حاضر مکان دوازدهم جدول را در اختیار دارد. خفاش‌ها در این فصل از ۱۳ مسابقه لیگ فقط ۳ پیروزی کسب کرده‌اند که اصلاً آمار خوبی به حساب نمی‌آید. آنها فقط ۱۴ امتیاز کسب کرده‌اند که میانگین یک امتیاز در هر مسابقه را به نوعی شامل می‌شود. البته والنسیا تابستان شلوغی هم داشت. تعدادی از بازیکنان مهم این تیم در طول تابستان والنسیا را ترک کردند و در این مدت اتفاقات زیادی در خارج از زمین برایشان پیش آمد. حتی پیش از این سرمربی تیم خاوی گارسیا اعتراف کرده بود که می‌خواهد مستایا را ترک کند و فقط به دلیل تعهد به قرارداد و هواداران است که به حضور در این باشگاه ادامه می‌دهد. با این حال بارسلونا می‌تواند شروعی معجزه‌بخش برای خفاش‌ها باشد. 

مصدومان‌ و محرومان
بارسا دوباره نمی‌تواند از آنسو فاتی، سرخی روبرتو، جرارد پیکه و عثمان دمبله استفاده کند. با این حال خبر خوب این است که مصدومیت جدیدی برای این تیم مقابل سوسیه‌داد رخ نداده است. در مورد والنسیا هم کوین گامیرو و یاسپر سیلسن هنوز به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند. تونی لاتو نیز اخیراً آزمایش داده و تست کرونای او مثبت شده است. 

ترکیب احتمالی
بارسلونا:
تراشتگن، دست، آرائوخو، لانگله، آلبا، دی‌یونگ، بوسکتس، پدری، گریزمن، مسی و بریتویت
والنسیا: دومنک، واس، پائولیستا، موسی، دیاخابی، گایا، گِدس، راکیچ، سولر، وایخو و گومس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی