نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
۵ |
۰
طالع نحس جانی اینفانتینو برای پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها برای سومین بازی متوالی در حضور رئیس فیفا مقابل حریف خود شکست خوردند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ از زمان انتخاب جانی اینفانتینو به عنوان رئیس جدید سازمان جهانی فوتبال (فیفا) او از نزدیک نظاره‌گر سه دیدار حساس سرخ‌پوشان پایتخت بوده که در اتفاقی عجیب پرسپولیس هیچ‌گاه نتوانسته در مقابل دیدگاه اینفانتینو جشن پیروزی به پا کند و سه شکست را متحمل شده است.

اپیزود اول: دربی ۸۶ / اسفندماه ۱۳۹۶

اولین حضور جانی اینفانتینو در دوئل‌های پرسپولیس به سه سال قبل باز می‌گردد که او با دعوت فدراسیون فوتبال ایران از نزدیک تماشاگر دربی حساس پایتخت شد؛ دیداری که میان شاگردان وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ دنبال شد و در نهایت تک گل وریا غفوری باعث شد تا پیروزی سهم آبی‌پوشان باشد و شاگردان برانکو نیز دستِ خالی میدان مسابقه را ترک کنند تا اولین شکست پرسپولیس در حضور رئیس جدید فیفا این‌گونه رقم بخورد.

جانی اینفانتینو در دربی استقلال و پرسپولیس

اپیزود دوم: فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ که در ورزشگاه آزادی دنبال شد، جایی که شاگردان برانکو امیدوار بودند بتوانند با کسب پیروزی جبران شکست دیدار رفت را انجام دهند و جام قهرمانی را در تهران حفظ کنند اما سرخ‌پوشان در انجام این مهم ناکام بودند تا جام قهرمانی با دستان اینفانتینو به کاپیتان کاشیما اهدا شود و ناکامی دیگری برای پرسپولیس در حضور رئیس فیفا رخ بدهد.

جانی اینفانتینو در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018

اپیزود سوم: فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

در دیدار امشب هم شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوار بودند تا جبران فینال ACL ۲۰۱۸ را داشته باشند و با جام قهرمانی فردا دوحه را به مقصد تهران ترک کنند؛ جانی اینفانتینو هم به عنوان رئیس سازمان جهانی فوتبال در ورزشگاه الجنوب حاضر شده بود تا جام قهرمانی را به تیم پیروز دوئل پرسپولیس و اولسان هیوندای اهدا کند و در نهایت او نیز امشب جام قهرمانی را به اولسانی‌ها هدیه داد تا طلسم نبردن‌های پرسپولیسی‌ها در حضور رئیس فیفا به عدد سه برسد و آن‌ها در حضور او ناکام در کسب پیروزی و موفقیت باشند.

جانی اینفانتینو در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیما IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    فقط به اشتباههای بچه گانه باختیم اما شک نکنید بازم فینالیست میشیم این تیم با یحیی عالیه
  • شاهین DE ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    خبرورزشی چرا نمی نویسید که پرسپولیس دوبار فینال رسید هر دوبار با دست بسته!! هم برانکو هم یحیی دست شان بسته بود!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      دل خبر ورزشی به اینا خوشه می دونم که نمی چاپی ولی امیدوارم مرد باشید چاپ کنید ای کاش یک ذره تلاشی که سر این مسائل پوچ می کردی سر نقد به آقای سلطانی فر و عدم خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس می کردین ؟! پاییز هم تموم شد استقلال و پرسپولیس خصوصی نشدن البته تقصیر شما نیست لابد دولتی هستین که نقدی به این وضعیت نمی کنید فرق ما و اولسان این بود که اونا چرخشی به بازیکناشون بازی دادن تا تک اخطاره ها برسن فینال ما هم چون بلد نیستیم تیم ببندیم ، و امکانات و استعدادیابی نداریم و.... مجبوریم با امیری و پهلوان بازی کنیم تا اینجوری فینال ببازیم خوش باشید چرا اینفانتینو اومد ما باختیم کلا سر‌ملت رو با این مسائل گرم می کنید ! تعویض اول تیم کره ای مهاجم تیم‌ملی نروژ بود ولی تعویض اول ما دقیقه ۸۰ علی شجاعی جوان بود اینه فرق ما و کره جنوبی !!!!
    • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      بخدا برای شما لنگی ها خجالت هم خوب چیزیه.. دست بسته..؟؟ جوری میگی دست بسته که هر کی ندونه فکر میکنه هیچ کمکی به شما نشده.. همه امکانات رو براتون فراهم میکنن از جمله بهترین زمین تمرین و بهترین بازیکنان و بهترین اردو های داخی و خارجی حتی تمرینات تیم ملی رو بازیهای لیگ رو بخاطر لنگ لغو می کردن......ولی هر سال دست از پا درازتر برمی گردید..دیگه یه بچه هم میدونه در فوتبال ایران لیگ سیرک و تشریفاتی چه خبره..!!
  • سعید IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    تمام بنده خداهایی که معترض هستن،درنهایت میگن خدا ودرست میگن،من تمام بازیهاروتماشاکردم،درمرحله حذفی دوبارپرسپولیس فرارکردولی بارسوم نشد،ازلحاظ تیمی استقلال بدترین تیم این۱۰تا۱۵سال اخیربود،سرمربی نداشت،جام حذفی روازش گرفتن،رئیس هیات مدیره نداشت،پنجره بسته،بازآبروداری کرد،بازکم گل خورد،اگرباهمه مشکلات مظاهری و۳تابازیکن دیگه داشت حتماجزو۴تیم میبود یادتون باشه قبل آسیا چه تیمی روبرد،خوش باشیدلذت ببریدتوهین نکنیدکه درداشتن عقل بهتون شک میکنن،به هم احترام بگذاریدیلداتون خوش،یاحق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی