نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
۸ |
۰
واشنگتن پست: ایران در حسرت قهرمانی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه واشنگتن پست به شکست پرسپولیس مقابل نماینده کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ سایت روزنامه «واشنگتن پست» درباره برتری ۲ بر یک اولسان هیوندای مقابل پرسپولیس،‌ در فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت: ۲ گل مهاجم برزیلی باعث شد ببرها (لقب اولسان) به بازی برگردند و در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس پیروز شوند. اولسان نیمه اول بازی را کنترل کرد، اما اشتباه پارک جوهو به مهدی عبدی اجازه داد پرسپولیس با یک شوت آرام در دقیقه ۴۵ پیش بیفتد، اما زمان لازم برای قهرمان ۲۰۱۲ در نیمه اول وجود داشت.

یون بیت‌گارام که در دقیقه ۹ توپ را به تیر دروازه زده بود، توسط احمد نوراللهی سرنگون شد. پنالتی جونیور نگرائو توسط حامد لک مهار شد، اما آقای گل Kلیگ کره‌جنوبی در سال ۲۰۲۰، دروازه پرسپولیس را در ریباند باز کرد. اولسان هشت دقیقه بعد از آغاز مجدد نیمه دوم با هند مهدی شیری صاحب پنالتی شد که این بار مهاجم برزیلی برای زدن هفتمین گل خود در مسابقات اشتباه نکرد.

پرسپولیس به حریف فشار آورد، اما با وجود ادعای پنالتی بازیکنان این تیم در فاصله پنج دقیقه تا پایان مسابقه، نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. این نتیجه باعث شد ایران همچنان به دنبال نخستین قهرمانی قاره‌ای خود از سال ۱۹۹۳ باشد. در حالی که کره جنوبی پنج جام بیشتر از ژاپن یعنی ۱۲ قهرمانی دارد. پرسپولیس در فینال سال ۲۰۱۸ هم شکست خورده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    ععع آقاااااا پرسپولیس طوفان لنگ آسیا تونست ۹۵ثانیه قهرمان بشه.خخخخخخخخ
    • Alid67 IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      ای کاش استقلال فینال بود و اندازه ۹/۵ ثانیه میتونی قهرمان باشه
  • javad US ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    in Goel Mohamady bisavad aghar barandeh in bazy mishoed az lahazeh siasy ham be nafeh iran mishoed, bavar konid Goel Mohamady liyaghateh in team ra nadarad
    • Nashenas FR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      SHoma lotfan nazar nadeh. ..
  • javad US ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    motasefam barayeh in moraby ke in bazykonan ra negah dashteh, Sheiri, Nourolahi
  • اولسان هیوندا ،کاشیما انتلرز IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ایراد نداره باباشون دوباره لیگ رو تقدیمشون میکنه
  • M S FR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    اولا؛درسته بازیکنان خودی قطعا اشتباهات تاثیر گذاری روی نتیجه بازی داشتن اما فضولیش به بعضیا نیومده و اون دوستان سعی کنن گلیم خودشونو از آب بیرون بکشند. . دوما؛درسته که کلا اشتباهات هم جزئی از فوتباله و پرسپولیس هم روی اشتباه خط دفاعی اولسان به گل رسیده باشه اما استفاده از اشتباهات حریف و ایجاد موقعیت و رسیدن به گل هم هنر میخواد و اینم مثل همون اشتباهات جزئی از فوتباله...و این کاملا محرز و مسلم بود که پرسپولیس توی این بازی تقریبا بعد دقیقه 20-25 توپ و میدان رو در دست داشت و تیم برتر زمین بود و اینو از اون گل تکنیکی و اینکه هردو گل اولسان از پنالتی بود میشه فهمید... سوما؛صحنه هایی توی این بازی وجود داشت که از نظر کارشناسی داوری جای بحث داره اما من کاری به اونا ندارم؛فقط یه چیزی مسلمه،صحنه ی پنالتی اول برای اولسان در آخرین ثانیه های وقت اضافه اتفاق افتاد و داور هم تازه یک دقیقه بعد رفت تا با VAR،صحنه رو بازبینی کنه و در دقیقه 47:30 برای اولسان پنالتی اعلام کرد؛یعنی یک دقیقه و نیم از پایان وقت اضافه هم گذشته بود؛و قانون فیفا تو اینطور موارد اینه که داور باید به اون تیمی که پنالتی به نفعش
  • M S FR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    حق پرسپولیس بود که قهرمان بشه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی