نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خشم مربی پرسپولیس از رسول‌پناه: نادری، علیپور و خلیل‌زاده با کمی احترام در پرسپولیس می‌ماندند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مربی پرسپولیس گفت: زمانی که خبر جدایی بشار به ما رسید به هم ریختیم و مدیریت فعلی این موضوع را بررسی کند که چرا بازیساز ما باید در حالی که ۲۶ هفته از مسابقات لیگ باقی مانده تیم را ترک کند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ حمید مطهری درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان اظهار داشت: ابتدا باید به بچه‌ها خسته نباشید بگویم که در این دوره از مسابقات خیلی زحمت کشیده و از خود گذشتگی نشان دادند. با شرایط خیلی سختی خود را به اینجا رساندیم و دوست داشتیم خیلی خوب کارمان را تمام کنیم که متاسفانه نشد.

وی افزود: قبل از هر چیزی باید بگویم یحیی گل‌محمدی و کادرفنی هیچ موقع دنبال عذر و بهانه نیستند و از هواداران مان بابت باخت عذرخواهی می کنم اما بدانند شرایط سختی داشتیم. پس از بازگشت ما از قطر اتفاق های زشتی برای ما افتاد و متاسفانه گروه قبلی مدیریتی تا جایی که توانستند به تیم ما ضربه زدند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: آخرین اتفاق و تیر خلاصی که در این ۳-۲ هفته متوجه شدیم جدایی بشار رسن بود که واقعا نه گل محمدی و نه هیچ یک از اعضای کادرفنی از آن خبر نداشتند و این موضوع جز بی کفایتی و خیانت به باشگاه پرسپولیس نیست.

مطهری گفت:‌ متأسفانه در شرایطی که فینال آسیا را در پیش داشتیم و دوست نداشتیم  یکسری حرف‌های کف خیابانی زده شد که یحیی گل‌محمدی و دستیارانش نجابت به خرج دادند زیرا فینال آسیا را پیش‌رو داشتیم و نباید هواداران‌مان ذره‌ای نگران می‌شدند. در هر صورت جنگیدیم اما این اتفاقات افتاد. تا اینجای کار هم که بالا آمدیم باید به شرف بازیکنان‌مان که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند درود بفرستیم. این نکات را هم نگفتم که عذر و بهانه بیاورم بلکه تنها آنها را برای در جریان بودن هواداران، گفتم. مسئولیت این باخت مستقیم با کادر فنی است و نمی‌خواهیم شکست را گردن کسی بیندازیم.

مطهری درباره اینکه آیا از حمایت علاقه‌مندان به فوتبال ایران از پرسپولیس راضی هستید، توضیح داد: از وزیر محترم ورزش که به قطر آمد و همچنین جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه که همراه با ابراهیم شکوری که نهایت تلاش خود را برای حاکم کردن آرامش در تیم به کار گرفتند تشکر می کنم. رسانه‌ها هم در این مدت همه جوره یار پرسپولیس بوده و همکاری کردند. باید از آنها هم تشکر شود و بابت این مسائل دغدغه‌آی نداشتیم.

مربی پرسپولیس گفت: در قطر هم به جز زمین که مقداری مشکل داشت شرایط خیلی خوب بود و این هم از اختیارات باشگاه پرسپولیس نبود. سعی کردیم حجم تمرینات را طوری کنترل کنیم تا سفتی زمین برای تیم ما مشکل‌ساز نشود. مقابل اولسان هم دیدید هرچه از مسابقه گذشته با برنامه‌تر و بهتر عمل کردیم. 

مطهری افزود: همانگونه که دیدید اولسان نتوانست بازی همیشگی‌اش را انجام دهد و به جز لحظات ابتدایی که به دلیل در شرایط بازی نبودن تیم ما کنترل مسابقه را در اختیار داشت در ادامه کنترل این دیدار را دست‌مان گرفتیم و طبق استراتژی که برای مسابقه داشتیم توانستیم بر حریف مسلط شویم اما متأسفانه VAR از دست ما خارج بود و از همین طریق نتیجه را واگذار کردیم.  حیف شد که قهرمانی را از دست دادیم و متأسفانه نتوانستیم جام را به دست آوریم.

مربی پرسپولیس درباره اینکه جدایی بشار رسن قطعی شده عنوان کرد: بشار بعد از بازی مصاحبه کرد و این موضوع را هم به من گفتند این اتفاق باعث شد بیشتر به هم بریزیم. بشار مصاحبه کرده و گفته دیگر به ایران باز نمی‌گردم. مانده‌ام چگونه با این بازیکن توافق کردند که با وجود ۲۶ هفته باقی‌مانده از لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان و هافبک طراحی تیم را باید از دست بدهیم. باید مدیریت جدید باشگاه این موضوع را ریزبینانه دنبال کند تا مشخص شود چه اتفاقی رخ داد که دیگر نمی‌توانیم بشار را در اختیار داشته باشیم.

مربی پرسپولیس افزود: قبل از این هم محمد نادری، شجاع خلیل زاده، علی علیپور و مهدی ترابی با رفتار همین آقایان از پرسپولیس جدا شدند. اگر با این نفرات محترمانه‌تر برخورد می‌شد و گفتمان بهتری با آن بود مشکل‌شان حل می‌شد. اما می‌خواهم بدانم چه اتفاقی رخ داد که این بازیکنان فراری داده شدند. داستان‌های زیادی مانند صحبت‌های کف خیابان آقایان پیش آمد. 

مطهری که در شبکه ورزش صحبت می کرد, درباره برنامه آینده پرسپولیس توضیح داد: همیشه سعی کرده‌ایم یک گروه و تیم منسجمی باشیم. در صحبت‌هایم فقط به برخی مشکلات اشاره کردم اما همیشه کار تیمی در پرسپولیس به بازیکن اولویت و ارجحیت داشته و تمام بازیکنان ما از جوان‌ترین تا با تجربه‌ترین آنها ارزشمند هستند اما همیشه تیم را در اولویت قرار داده‌ایم. در این پازل تاکتیکی هر بازیکنی که جانشین بازیکن دیگری شده به بهترین شکل وظیفه‌اش را طبق موضوعی که برایش تعریف شده انجام داده است اگر از این نفرت اسم آوردم برای مطرح کردن مشکلات تیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما قوی به کار خود ادامه می‌دهد ما پرسپولیس و تیم بزرگی هستیم. ابتدا فوتبال قابل احترامی انجام می‌دهیم و در ادامه نتایج در خور شأن باشگاه بزرگ پرسپولیس کسب می‌کنیم. مشکلی در تیم ما ایجاد نمی‌شود زیرا در پرسپولیس همیشه تیم حرف اول را می‌زند. 

مربی پرسپولیس درباره زمان بازگشت این تیم به ایران گفت: امروز بعدازظهر عازم تهران شده و از دوشنبه کار خود را استارت می‌زنیم تا برای دیدار مقابل نساجی که جمعه برگزار می‌شود آماده شویم.

مطهری درباره آخرین وضعیت روحی و روانی مهدی شیری اظهار داشت: در آن لحظه فقط تمرکز نداشتن شیری سبب شد چنین اتفاقی رخ بدهد و وی از قصد نمی‌خواست چنین کاری انجام بدهد از هواداران فهیم پرسپولیس می‌خواهم مثل همیشه فشار را از روی دوش این بچه بردارند و اجازه دهند مهدی خودش را پیدا کند. همه ما ناراحت هستیم اما همیشه با هم بودیم و دوست دارم هواداران باز هم از تیم حمایت کنند تا در ادامه بتوانیم موفق و کارمان را رو به جلو ادامه بدهیم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد باخت پرسپولیس در فینال را به گردن شیری انداختن دور از انصاف است، گفت: مقصر این باخت ما هستیم و بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند از هواداران می‌خواهم مهدی شیری و سایر بازیکنان پرسپولیس را حمایت کنند تا روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: از سازمان لیگ هم درخواست می‌کنم  با توجه به اینکه بازی ما با ذوب‌آهن را پنج روز بعد از نساجی برنامه‌ریزی کردند در این برنامه نگاهی دیگری داشته باشند خودمان هم نمی‌دایم چرا  بازی با ذوب آهن لغو شد زیرا کرونایی‌های تیم اصفهانی به حدنصاب نرسیده بود. از سازمان لیگ می‌خواهیم بازی‌های ما را خیلی فشرده نگذارند زیرا در این ماجرا بی‌تقصیر بودیم اجازه بدهند تیم ما با استراحتی کوتاه برای دیدارهای بعدی‌اش آماده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اولسان هیوندا،کاشیما انتلرز IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    شو ما نگران لیگ نباش اونجا بابا مسعود ساربونه میدونه شعرش رو کجا بخوابونه
    • علیرضاا IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      از فضل پدر تو را چه حاصل ابن اولسان
    • مجهول الهویه IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      بازیکنان تک تک میروند و فقط هم بخاطر مسائل مالی میروند و وزیر همچنان پرسپولیسی است و مدیرای طرف مقابل هم دست نشانده اش. نتیجه امروز فقط به تبع مسائل بعد از فینال غرب بود ومدیریت شاهکار رفیق وزیر اگه شجاع را نگه میداشتند و نمیذاشتن نادری هایجک بشه الان اسم تو این نبود. هرچند اسم قشنگیه همینجوری ادامه بده جه حالی میده وقتی میبینم پرسپولیس باختش هم موجب حقارت رقیبه. خداروشکر که دولت داره عوض میشه ببینم بعد چی دارین بگین و امیدوارم که بزودی خصرصی بشه تا ببینیم همتون پشت در وزارت ورزش گریه میکنید خواهان تولیت وزارت میشید آخه دیگه اونموقع کسی پونزده میلیارد هزینه بازیکن قلیونی و دعوایی نمیکنه.راستی پلی آف با العین شیس تایی کن کی هستش؟!
    • علیرضابن مسودبن لنگی بن اولسان IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      اولسان چیکارت کرده سولاخ سولاخت کرده
    • تاجی IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      هوچی گری شروع شد ......ای خدا
  • ...... IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    وزیر پرسپولیس بودی بیرانوند ترابی علیپور شجاع نادری و بشار رسن از پرسپولیس فراری داد دندون پزشک نادان بشار یکسال قرارداد داشت چرا جدا شد؟؟؟عامل قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا این دندون پزشک بود اگر شجاع نامرد در پرسپولیس می ماند الان پرسپولیس قهرمان می شد و دست یحیی واقعا خالی هست بشار فراری دادند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    بی خیال آقای مطهری وزیر پرسپولیسیه از نظر این جماعت بی خیال حال خوبی نداریم شما هم حرف های تلخ‌جدیدی رو می زنید
  • وحيد IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    قربون خدا برم خداوند دوجا به بندگانش ميخنده يكجا اونجاييكه همه عالم جمع ميشن كه يكى رو بالا بكشن ولى خدا نميخواد يكى هم كه عالم بسيج ميشه زمينش بزند كه بازهم خدانميخواد درست مثل پرسپوليس كه ازوزير خائن گرفته تا ١٥ميليون طرفدارش خواستن قهرمان اسيا شه ولى خدا بخاطر ظلم شون نخواست
  • نوید FR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    فدای سرتون. تا همین جا هم که رفتید با این شرایط، ازتون ممنونیم. لطفا سوپر جام، لیگ و جام حذفی را دریابید.
  • علیمحمد US ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    مطهری واسه این حرفا خیلی ریزه
  • علی IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    یحیی بی ستاره بودن اونا هم کاری از پیش نمیبرد مهم اینه که VARتا حالا نبوده که برد های مفتضحتونو ضایع کنه دعا کن هیچوقت این تکنولوژی تو استادیوم های ایران نیاد چون اونوقت جایگاه واقعی شما مشخص میشه
  • محمد IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    چرا ناراحتید بابا نایب قهرمان آسیا هستید این حرفهای درپیتی بعضی از طرفدارهای استقلال رو ولش کنید
  • farid US ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ejayeh in harfha be mardom javab dahid ke chera bazykony mesleh Sheiri va Aghayee ra dar perspolis negah dashteit va rast va chapeh perspolis ra dadeit be 2 bazykony ke aslan qualify nistant? chera Nematy hanouz balad nist shootzany konad? kareh shoma dar tamrenat chee hast? aghayeh Abdy zerto zert zamin mikhorad? aya behtar naboud maselan Abaszadeh ra bejayeh Abdy ya Ramezany miavardid? chera inghadr tasmimateh bad gerefteit? kadreh fany aslan amadeh in bazy besiar sadeh naboud? perspolis dighar hamchin mogheiathy girash
  • با افتخار استقلالی ام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    دنبال بهونه نباشبد..هر دوبار که رفتید فینال هر دو بار وزارت و مسولین هر کار تونستن براتون کردن...ولی خدا حای حق نشسته.. فکر کردید با جذب چند تا بازیکن برای استقلال همه چیز در استقلال درست شد؟؟ تازه بازیکنان جدید هم ابخاطر محرومیت یا نبود پول استقلال نتونست بخدمت بگیره...استقلال دوران خوشی اش در زمان استرا بود که باید مثل برانکو حفظ می کردن مطمئنا در آسیا قهرمان میشدیم.. حالا تیم شما که بازیکنان تون قانونی محروم شدن بخاطر اخطار..تازه تخلف جعل قرار دادتون هم وزیر خارجه و آل مسعود ماس مالی کردن..آل کثیر هم خودش اشتباه کرد..دادگاه عالی ورزش هم حرکت نژاد پرستانه اش را تایید کرد. برای استقلال چی؟ سال ۷۸ در فیتال با جوبیلا ای واتا ژاپن نذاشتن پخش زنده بشه...خبری از در اختیار گذاشتن کمپ های پیشرفته و اردوهای نبود...بازی ذوب و نساجی رو براتون لغو کردن..چرا ذوب ۱۴ روز نرفت قرنطینه بعدش با استقلال بلزی کرد؟؟!
  • افشين فرشچي زده IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    منطقي ترين قسمت صحبتش آنجاست كه فرموده اند: در آسيا VAR دست ما نبود!!!!!!
  • shahin IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    واقعا نکته جالبی بود که اشاره کردید که میگه وی ای ار دست ما نبود یعنی این چند ساله تو ایران همه چی دستشون بوده... از وزیر تا فدراسیون وکمیته داوران(وی ار ساخت داخل) وکمیته انضباطی واستیناف که شاه بیت غزلش ت وفینال جام حذفی تو اهواز جلو داماش بود که عادلانه سکوه تقسیم شد تا نصف شب کشش دادن که زورکی بهشون جام بدن......تو خود بخوان حدیث مفصل از مجمل...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی