یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
۱ |
۰
سرمقاله| هند شیری مثل چیپ یحیی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هند پنالتی مهدی شیری که واقعاً ضرورتی نداشت، ما را به یاد پنالتی چیپ یحیی گل‌محمدی در بازی با چین انداخت.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ باز هم پرسپولیس در جریان بازی گل نخورد اما در غیاب ۳، ۴مهره کلیدی، پرسپولیسی که مقابل اولسان دیدیم، بوی قهرمانی نمی‌داد. به قول علی پروین نباید به مهدی شیری فحش داد اما واقعاً آن هند عجیب چه ضرورتی داشت؟ مهدی شیری دقیقاً چه فکری کرد که آن پنالتی را داد؟

بله فوتبال برد و باخت دارد اما اگر همه چیز را گردن داور و VAR بیندازیم، به بیراهه رفته‌ایم. پرسپولیس بعد از گل دوم اولسان زهر لازم را برای زدن گل مساوی نداشت و با ورود رمضانی فقط ارسال‌های بلند در دستور کار قرار گرفت که مشخص بود نتیجه نمی‌دهد و فقط یک اتفاق می‌توانست پرسپولیس را به گل مساوی برساند. 

هند پنالتی مهدی شیری که واقعاً ضرورتی نداشت، ما را به یاد پنالتی چیپ یحیی گل‌محمدی در بازی با چین انداخت که هیچ توجیهی نداشت درست مثل پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی در دربی و خیلی اشتباهات دیگر که کسی نتوانست دلیلی منطقی برای آنها پیدا کند. 

پرسپولیس به اولسان باخت و باز هم قهرمان نشد اما راستش بدون ۳، ۴ بازیکن کلیدی، قهرمانی در چنین فینال سختی کمی بعید بود. ما البته امیدوار بودیم ولی خب نشد که یک اتفاق تاریخی رقم بخورد و انگار تیم یحیی هم مثل تیم برانکو در آسیا فقط تا رسیدن به فینال زور داشت. 

پرسپولیس البته چوب لغو بی‌دلیل بازی‌های خود در لیگ برتر را هم خورد. آنها در شرایط مسابقه قرار نداشتند درست برخلاف اولسان که آماده به نظر می‌رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کرد IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    عادت کرده ایم همه چیو گردن داور بندازیم با وجود وار بازهم میگیم تقصیر داوره با وجود اینکه یه بارهم واسه ما هم روشنش کردن ولی پنالتی نبود کار از جایه دیگه میلنگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی