نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سعید لطفی: نزدیک دربی استقلال را زیر فشار نبریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: خیلی مهم است که استقلال دربی را با برد پشت‌سر بگذارد چون بعد از آن هم دیدارهای حساس‌تر با تیم‌های بالای جدولی از راه می‌رسند. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید لطفی درباره انتقادهایی که این روزها به کادر فنی استقلال می‌شود با ما همکلام شد و این وضعیت را به ضرر تیم دانست. 

هواداران از نحوه بازی تیم استقلال رضایت ندارند؟
البته هوادار حق دارد بازی زیبا و پر گل ببیند ولی باید خیلی مسائل را در نظر گرفت و بعد چنین توقعی داشت. من هم به عنوان یک استقلالی دوست دارم این تیم در هر بازی حتی اگر دو گل می‌خورد ولی ۴ بار دروازه رقبایش را باز کند و با اقتدار به دیدار بعدی برود ولی گاهی این شرایط نیست. 

چه شرایطی؟
همین که بارها گفته شده! استقلال لیگ را با وضعیتی شروع کرد که سرمربی بعد از یارگیری آمده بود، به محض ورود فکری سعادتمند را برداشتند و مدتی باشگاه با سرپرستی اداره می‌شد. بعد نساجی از فکری شکایت کرد. در بازی اول هنوز پنجره استقلال بسته بود و نفرات جدید در اختیار تیم نبودند. بعد بابک مرادی را محروم کردند و در این وسط کلی هم مصدوم روی دست تیم ماند که به دلیل تغییرات دائمی زمین تمرین و بدنسازی نصفه و نیمه تیم بود. 

اینها دلایل کافی برای هوادار نیستند و آنها بازی خوب می‌خواهند؟
هوادار سرمایه و مالک اصلی تیم استقلال است ولی باید منصفانه به این تیم و شرایطش نگاه کنند. استقلال در بد وضعیتی در رده دوم جدول ایستاده و این در حالی است که فصل قبل در همین هفته‌ها با تمرینات بدنسازی کافی در نیمه دوم جدول بود و تازه تازه داشت راه می‌افتاد. من فکر می‌کنم الان وقت این ایرادگیری‌ نیست. 

چطور؟
ما یکی، دو بازی دیگر باید با پرسپولیس بازی کنیم. باید فشار را از روی کادر فنی برداشت و به این کادر فنی کمک کرد تا هرچه سریع‌تر به آنچه از این تیم مد نظرشان است برسند. این خیلی مهم است که استقلال دربی را با برد پشت‌سر بگذارد چون بعد از آن هم دیدارهای حساس‌تر با تیم‌های بالای جدولی از راه می‌رسند. 

یعنی معتقدید با صبوری مشکلات حل می‌شود؟
به هر حال اگر هم حل نشد آن وقت باید فکری کرد ولی نه الان که تیم هفته به هفته به دربی نزدیک‌تر می‌شود. امیدوارم که استقلال هرچه زودتر نتایج خوبش را بگیرد. البته با بازگشت دیاباته، فرشید اسماعیلی و دیگر مصدومان قطعاً این اتفاق هم رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    خودتون رو امده کنید پرسپولیس داره برمیگرده
    • مهدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      آره واقعا. ۹۵ثانیه قهرمانی بعد ۶۰سال حسرت خیلی خوبه برای لنگ.بزن ستاره رو.خخخخخخ
  • کیسه کش منفور US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    اخه جناب لطفی استقلال درب و داغون که از پس ذوب آهن کرونا زده هم بر نمی آید چگونه میخواهد پرسپولیس فینالیست آسیا را شکست دهد چرا این قدر حرفهای خنده دار می زنید و روی اعصاب هواداران کیسه رژه می روید چرا با این بیچاره هاکاری کردید که به جای اینکه به خاطر جام گرفتن های خودشان شادمانی کنند مانند لاشخورها و کفتارها در کمین نشسته اند که از قهرمان نشدن پرسپولیس آن هم در آسیا به حشن و پایکوبی بپردازند چه بر سر این فلک زده ها آورده اید که دیگر جام حذفی هم به یک رویایی دست نیافتنی برای این جماعت تبدیل شده است آقای لطفی بیایید بپذیرید حد استقلال همین است بعید هم میدانم که این تیم حالا حالا ها رنگ جام و قهرمانی در ایران را به خود ببیند و رفتن به نیمه نهایی آسیا را که بهتر است سکوت کنیم چون نه چلیتا پاتایی وجود دارد و نه مدیا و نمیدانم سونگور یا سونگول سریلانکا و نه هیپیلی هاپای لبنان چون رقابتها در آسیا از حالت آزمایشی و چهار جانبه به بازیهای جدی و واقعی تبدیل شده و دیگر نمیتوان با داوری و فشار تماشاچی و ساعت رولکس سر تیمها را در تهران برید و قهرمان یا نایب قهرمان شود
  • خلیل مهاجر IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    مخالفت با انتقاد سازنده هواداران استقلال راهگشای لغزش پایدار تیم است. دو نوع از انتقاد و فشار وجود دارد. یکی سازنده و دیگری مخرب که اولی بر اساس توان و استعداد به نمایش گذاشته شده و اثبات شده تیم است که به دلایلی روند نزولی را طی میکند و دیگری با پا فشاری لجوجانه بر انتظارات بدون در نظر گرفتن واقعیات و توانایی های موجود. خوشبختانه کادر مربیگری استقلال با حالت دوم روبرو نبوده و عملکرد تیم حتی در زمان در اختیار داشتن بسیاری از مصدومان فعلی در حد و اندازه های استقلال لیگ نوزدهم نیست. از آغاز لیگ بیستم کیفیت و کارآیی تیم در تمامی خطوط افت نگران کننده ای را نشان میدهد و هیچ سیستم منسجمی را نمیتوان در هفت بازی اخیر این تیم یافت. بازیکنان بسیار خوبی در لیگ بیستم به تیم استقلال جلب شده اند، موسوی و نادری و مرادمند و مهدی پور بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگزاری هستند که به بهره وری مطلوب نرسیده اند. اسباب تاسف است که تمرکز کادر مربیگری و رسانه و بازیکنان بیشتر صرف مشاجرات بی نتیجه با داوران معطوف شده تا سیستم ناکار آمد. بهترین خط حمله لیگ در زمین سرگردان است و نباید سکوت کرد. عذر و بهانه بس است.
  • ناشناس IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    آماده باشید روز سختی در انتظارتون هرچه فریاد سر کیسه کشا خواهیم زد
  • ارس IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    چقدربدم شما بی افتخارا هیچی ازخودتون ندارین ازلقبایی ک مابراتون می ذاریم اسکی می رین بعدتاجایی ک یادم میاد کیسه های حموم مشکی قرمزبوده وجدانن ابی من یکی ندیدم ولی لنگ برازنده ی خودتونه .می خام بهتون درس منطق بدم جام باشگاههای اسیا ی زمانی ازمرحله ی گروهی همه تیمای شرقی و غربی اسیا باهم بازی می کردن واون زمان سرورتون تاج موفق شد ۴دفه بره فینال ک دوتاش پشت سرهم بودک حاصلش دوتاستاره ی ناب شد همونایی ک حتی بابامسعودتون اینقدرزورش میادنمی تونه ببینه ازبس عقده ایین شماهااین نکته رو درنظربگیرین ک فرمت بازی ها ی سره درحال تغییره عقلانیشم همین عاخه هرسال تکنولوژی داره پیشرفت می کنه هرروزصنعت فوتبال داره گسترده ترمی شه جام جهانی ام حتی فرمتاش تغییرمی کنه اینجاک اسیاعه و عربا چون نمی تونستن ازگروهاشون براحتی بیان بالابالابی ودلارای عربی ی کاری کردن شرق و غرب تافینال بهم نخورن غرب اسیا ۴تاکشورعربی باازبکستان وایران ک حتی دوتاتیم از ی کشورنمی تونن تافینال باهم باشن اون تیمایی ک سرورتون بردو قهرمان شد الان برو ببین تورنکینگ کجای من باسندومدرک حرف میزنم لنگی .اینم بگم ی رئالی هیچ وقت ازبردبارسا
  • Arash taji IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    .اینم بگم ی رئالی هیچ وقت ازبردبارساخوشحال نمی شه حتی بعضی اوقات ازباخت حریفش بیشترازبردتیم خودش خوشحال مث حسرتتون تواسیاک لذت بخش ترین روززندگی ی غیرلنگی بودمث مارسی و پاریس البته شماهاخیلیاتون بعدازاینکه بابامسعوداومدوزارت ورزشودست گرفت فوتبال ایرانودنبال می کنین چون قبلشم سرورتون ۱۶دفعه توبیست دوره رفته روسکو وشماهاباهمین فسادچارتایی تون کلاهفت دفع رفتین بالا شنبه کل ایران خوشحال بود واقعادمتون گرم تواین شرایط بداقتصادی و کرونا روحمونو شادکردین شادیروهدیه کردین بعدم اون دست خدابودک پنالتیایی ک بزورگرفتینوازبقیه تیماخداباپنالتی حق مظلوموازتون گرفت .ی نکته شمامی گین تاج اون زمان قهرمان شده قبول نیست چون فرمت عوض شده ک واقعااین حرفتون اروی سوزشه چون اسم تیممون توفیفا ب عنوان قهرمان ثبت شده ولی خودتون سال پنجاه جام محلات تهرانوبردین شده ده تاجام اومدین ستاره چسبودین خداییش عقده دارین من رژودرمومعرفی می کنم بهتون بی افتخارا.گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه گوشت بومی ده کل ایران شادکردین واقعاهمه سپاهان ذوب اهن شهرخودرو تراکتورنساجی صنعت نفت داماش گیلان همه رو تواین شرایط سخت اقتصادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی