نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هادی شکوری: استقلال هنوز به نبود کریمی عادت ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هادی شکوری، بازیکن اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: روش بازی استقلال تغییر کرده و تا این سبک برای بازیکنان جا بیفتد، زمان می‌برد. امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق برای تیم رخ بدهد. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ هادی شکوری بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار آخر استقلال مقابل ذوب‌آهن با ما همکلام شد. 

بازی مقابل ذوب‌آهن را چطور ارزیابی کردید؟
خب من بازی را با دقت می‌دیدم. متأسفانه استقلال هنوز به آن انسجام تیمی که لازم دست پیدا نکرده و باید باز هم بیشتر روی اصل هماهنگی تمرین داشته باشد. البته تیم موقعیت‌هایی روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد ولی باز هم کافی نبود. 

علت این اتفاق چه بود؟
خب یکی از دلایل اصلی‌اش نبود برخی از بازیکنان تأثیرگذار تیم در این دیدار بود که موجب شد استقلال توانایی لازم برای رسیدن به گل را نداشته باشد. 

چطور؟
روش بازی استقلال تغییر کرده و تا این سبک برای بازیکنان جا بیفتد، زمان می‌برد. امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق برای تیم رخ بدهد. 

چرا این وضعیت ایجاد شد؟
شرایط مدیریتی و البته کرونا در تابستان موجب شد که این تیم نتواند به خوبی و به موقع به رقابت‌های لیگ وارد شود و یارگیری و بدنسازی‌اش هم با مشکلاتی همراه بود. از طرفی تیم درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم بود و اینها همگی دست به دست هم دادند تا تیم با وضعیت خوبی راهی لیگ نشود. 

یارگیری که بد نبوده است؟
درست، ولی سرمربی بعد از یارگیری آمد و اینکه مربی روی برنامه‌هایی که دارد یارگیری کند زمین تا آسمان با تیمی که آماده دستش داده‌اند، تفاوت دارد. از طرفی مصدومیت‌های متوالی برخی بازیکنان در این هفته‌ها باعث شد تا تیم هرگز به شکل کامل در اختیار فکری نباشد. 

خیلی‌ها به نبود یک علی کریمی ایراد می‌گیرند؟
درست است! استقلال هنوز نتوانسته به بازی بدون این مهره ارزشمند فصل قبلش عادت کند. مطمئن هستم زمانی که این اتفاق بیفتد تیم دوباره راه می‌افتد ولی نباید خیلی زمان را از دست داد. 

در چنین شرایطی چطور می‌توان نبود یک علی کریمی را جبران کرد؟
با روش‌های دیگری مانند استفاده از قدرت شوتزنی بازیکنان یا پاسکاری‌های کوتاه در خط هافبک و باز کردن روزنه بین مدافعان و هافبک‌های حریف. نمی‌دانم چرا استقلالی‌ها کم شوت می‌زنند؟ با این روش هم می‌شود گل زد. شاید در موقعیت‌های شوتزنی و تمام‌کننده بودند خوب نبود اما استقلال هر زمان که از خط دفاعی توپ را به خط حمله منتقل کرد، نقش رضاوند را مشاهده می‌کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی دستا بالا IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقا بازی به بازی این عزیزدل مهدی پور از علی کریمی هم بهتر میشه کریمی در کنار ریگی خوب شد اونم بعد از 20 تا بازی تازه راه افتاد فکرکن وسط میدون استقلال دست مهدی پور و شجاعیان و ریگی باشه یعنی کار ناتمام هیوندا رو استقلال با پرسپولیس تمام خواهد کرد نه با پنالتی نه با var تامام تامام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی