نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
۱ |
۲
تشکر شیخ سلمان از پرسپولیس و اولسان هیوندای
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به هر دو تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر ارائه فوتبالی زیبا و رقم زدن شبی به یادماندنی تبریک گفت.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از برتری ۲ بر یک اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«می‌خواهم از طرف AFC و خانواده فوتبال آسیا به پرسپولیس و اولسان هیوندای برای رقم زدن شبی به یادماندنی و فوتبال زیبا تبریک بگویم. اولسان هیوندای با ارائه نمایشی با کیفیت فوق‌العاده، شایسته ستایش ماست و من می‌خواهم به همه اعضای تیم‌ها از جمله بازیکنان، مسئولان و همچنین کادر پشتیبانی که در پشت صحنه کار می‌کنند، به خاطر مقاومت و تعهد خود تبریک بگویم.

این یک سال چالش‌برانگیز برای همه در سراسر دنیای فوتبال بوده و AFC مفتخر است که با موفقیت و ایمنی، لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به سود باشگاه‌ها و فدراسیون‌های عضو برگزار کرده است.

من به نمایندگی از خانواده فوتبال آسیا می‌خواهم بار دیگر از اتحادیه فوتبال قطر، مقامات این کشور و همه تیم‌های شرکت‌کننده تشکر کنم. این یک تلاش تیمی باورنکردنی بود که اتحاد و همبستگی فوتبال آسیا را به نمایش گذاشت. همچنین باید از شرکای پخش، حامیان مالی وفادار، رسانه‌ها و طرفداران پُرشورمان تشکر کنم. همه کسانی که در ارقام ثبت شده دخالت داشتند.

در پایان و مهمتر از همه، از تیم پزشکی حاضر در قطر، پزشکان، کسانی که در خط مقدم حضور دارند و نیز هیئت حاضر در قطر تشکر می‌کنم. دستاوردهای ما بدون شما ممکن نبود و این موفقیت، ادای احترام به همه شما کسانی است که عزم و اراده زیادی از خود نشان داده‌اید. امروز برای بهترین‌های فوتبال باشگاهی آسیا جشن می‌گیریم، اما همچنان به روحیه و فداکاری شما درود می‌فرستیم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • parzait IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    چرا از کیسه کشا تشکر نمیکنی؟ آخه ما هم تو بازی راه بدید ما کیسه کشه خیلی حقیریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی