نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
افشین پیروانی: مهدی شیری از همه بیشتر ناراحت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر دادن بزرگانی مانند ژاوی، اینیستا و اینفانتینو درباره پرسپولیس نشان دهنده بزرگی ما است.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ افشین پیروانی درباره شکست دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: روز گذشته اتفاق خوبی برای تیم ما رقم نخورد. در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم گفتم تقابل پرسپولیس با تیم‌هایی مانند پاختاکور، النصر و السد که آنها را شکست دادیم نابرابر بود. در فینال هم با قهرمان شرق آسیا بازی کردیم.

وی ادامه داد: بازی سختی داشتیم اما حق مان نبود بازنده شویم. در فوتبال همیشه اتفاق‌های خاصی رخ می‌دهد که روز گذشته گریبانگیر ما شد. در این بازی هم حق به حقدار نرسید زیرا لیاقت قهرمانی را داشتیم. در این جنگ نابرابر برخی بازیکنان مان محروم بودند و تعدادی از نفرات هم از ما جدا شده بودند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در نهایت فکر می‌کنم همین که در سه سال اخیر دو بار به فینال صعود کردیم و برخی از بزرگان فوتبال مثل ژاوی، اینیستا و اینفانتینو درباره پرسپولیس نظر می‌دهند، از بزرگی تیم ما است. هواداران ناراحت هستند و از انها عذرخواهی می‌کنم. فوتبال برد و باخت دارد اما روز گذشته فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان نداد.

پیروانی افزود:  به بچه ها گفتم سرتان را بالا بگیرد زیرا روزهای بزرگی را پیش رو داریم و آدم های بزرگی هستید که توانستید این روزها را برای هواداران میلیونی مان رقم بزنید.

وی درباره فشار خیلی‌ها به مهدی شیری پس از دیدار روز گذشته عنوان کرد: همه ما هم مثل طرفداران ناراحت هستیم اما مطمئن باشید مهدی شیری از همه بیشتر ناراحت است. بیاییم به وی کمک کنیم زیرا باخت هم مانند برد برای همه است. مطمئن باشید در آن لحظه هم اتفاقی افتاد که شیری به هیج وجه دلش نمی‌خواست چنین موضوعی پیش بیاید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: تیم پرسپولیس باخته است. می دانم خیلی سخت است اما از هواداران عزیزمان می‌خواهم به تیم‌شان افتخار کنند زیرا پرسپولیس آنقدر بزرگ است که وقتی می‌بازد برخی ها صدای شان درمی‌آید. تا وقتی تیم برنده است و خیلی مواقع هم تیم پرسپولیس پیروز است، خیلی ها اظهار نظر نمی‌کنند اما وقتی بازنده می‌شود اظهار نظر می کنند.

پیروانی ادامه داد: خیلی‌ها  آرزوی شان است در جایگاه پرسپولیس باشند اما وقتی تیم ما می‌بازد به پرسپولیس و بازیکنانش حمله می‌کنند. هواداران هوشیار باشند و بدانند که برای رسیدن به این جایگاه با تمام وجود تلاش کردیم. اطمینان داشته باشند پرچم پرسپولیس افتادنی نیست و با بودن هواداران عزیز و عاشق همیشه بالا می‌ماند.

وی درباره جدایی بشار رسن عنوان کرد: من نباید درباره این موضوع جوابگو باشم زیرا متاسفانه تصمیمی گرفته شده که کادرفنی، خودم و بازیکنان در جریانش نبودند. افرادی که چنین تصمیم بد و غیرمنطقی را گرفتند باید جواب بدهند. مگر می شود بازیکن تحت قرارداد باشگاه ناگهان جدا شود؟ از این اتفاق ها در فوتبال ایران زیاد می‌افتد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت و گو با اخبار ورزشی توضیح داد: ببینید تیم ما چه بود و چه کرد؟ در چه شرایطی در سه سال اخیر دو بار فینالیست شد؟ از همه لحاظ به جز غیرت، تعصب و عشق به پیراهن و هوادار تیم‌های رقیب از ما بالاتر هستند. ولی بچه ها نشان دادند عشق و تعصب دارند. ممنون آنها هستیم و به بازیکنان خسته نباشید می گویم. هواداران هم بدانند ناراحتی ما به خاطر آنها است. ان شالله اتفاق های خوب و پنجمین قهرمانی هم امسال رقم می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    اینو ارمان باید برای بازی تو لیگ اذربایجانم هم ی پولی بدن ن اینکه بیان پرسپولیس کبیر قرار داد هم باهاشون بسته بشه دل ی ملت دیروز شکست کی جوابگوه. شیری ارمان باید فسخ کنن کسی هم ک‌مخالفه هوادار نماست
    • محمدم IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      نه دوست عزیز..اگه واقعا پرسپولیسی هستی نباید این حرفو بزنی..شیری دیروز الی بازی کرد..فقط اون جایی که باعث پنالتی شد نکته منفیش بود..ما باید این بازیکنارو بسازیم...علیپور هم تو پرسپولیس وقتی بود خیلی مشکلات داشت اما همه پاش موندن و تونست بشه بهترین..اینا هم همینطور..اگه واقعا پرسپولیسی هستی این حرفو نزن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      حداقل باید مهدی شیری تا نیم فصل در پرسپولیس بماند که پرسپولیس بتواند نیم فصل رامین رضاییان را به جای شیری بیاورد عیسی آل کثیر هم اوایل شبیه آرمان رمضانی بود گل نمی زد اما بعد از گلزنی به شارجه خیلی خوب شد از آرمان رمضانی باید حمایت شود
    • {...} IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      علیپور با شیری مقایسه کردن اشتباه است بله درست میگی خوب بود ولی همون ی اشتباه قهرمان عوض کرد تو پرسپولیس نباید بازیکنی باشه ک عملکردش متغیره این شیری حتی ی سانتر هم بلد نیست بنظرم باید بره در جواب کییسه مافیا اینکه ارمان تو کل بازی های ک کرده ده تا گلم نزده اصلا مهاجم خوبی نبوده ک بخواد بشه عیسی حداقل تیم قبلی خوب بوده اگه زمان نقل انتقلات جای ارمان ی مهاجم خوب میگرفتیم چ بسا...
    • مجید IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      به عنوان یک استقلالی از مهدی شیری برای اون هندی که کرد تشکر می کنم واقعا این دست شیری بود که 60 میلیون نفرو خوشحال کرد. تا باشه از این دستا
  • کیسه حقیر IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    پرسپولیس دیروز به اولسان نباخت بلکه حرکت بچه گانه و احمقاته شیری باخت اولسان از نظر فوتبالی هیچ برتری پرسپولیس نداشت حتی پرسپولیس برتر از اولسان باخت و گل پرسپولیس در بازی بود نه در پنالتی شیری در دربی سوتی داد پاس گل به قایدی داد و این بازی به مهمی در معتبرین فینال باشگاههای آسیا این دست باز کردن هنگام پنالتی چی بود فینال رفتن آسیا به این راحتی نیست با یک حرکت بچه گانه زحمت یکسال تیم و دل میلیون ها ایرانی و پرسپولیس بشکند حرکت بچه گانه شیری قابل بخشش نیست چون یکبار نبود بلکه چندین بار این کار کرده هست
  • رضایی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    ما باید به شیری کمک کنیم باید از او و رمضانی حمایت کنیم اصلا دنبال مقصر گشتن عبث و بیهوده ودر حد پرسپولیسیها نیست آسیا تمام شد حالا قهرمانی لیگ و جام حذفی پیش روی ماست ، حمایت حمایت ، یا علی
  • Pp IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    شیری دشمنان را شاد کرد {...} به خدا پرسپولیس خیلی بهتر بود می تونست به قول علی آقا راحت بازی را ببرد. روحیه همه را خراب کرد پرسپولیس بازیکن بزرگ می خواد.
  • جک تریدی US ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    با ید ثابت شود شرط و شرط بندی در کار نبوده است ٬

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی