نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بشار رسن به خاطر ۵ بازی ٢٢٠ هزار دلار کمتر به پرسپولیس پول می‌دهد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای ۵ دیداری که هافبک عراقی به انجام رسانده، از درآمد قطعی ۳۵۰هزار دلاری که او در ابتدای فصل نیز موافق پرداخت آن بود نیز محروم مانده و تنها ۱۳۰هزار دلار به خزانه‌اش وارد خواهد شد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بشار رسن، هافبک عراقی و موفق پرسپولیس روز شنبه آخرین بازی خود را با پیراهن این تیم انجام داد و از جمع سرخپوشان جدا شد. بشار صبح دیروز در هتل محل اقامت پرسپولیس با همه اعضای تیم خداحافظی کرد و در قطر ماند تا با باشگاه القطر قراردادش را امضا کند. اینکه بشار با وجود داشتن قرارداد و خارج از زمان نقل و انتقالات چگونه توانسته از پرسپولیس جدا شود، ماجرای عجیبی است که مدیریت قبلی پرسپولیس این دسته گل را به آب داده است.

موضوع وقتی غم‌انگیزتر می‌شود که متوجه می‌شویم قرار نیست پول خوبی هم از این ترانسفر ‌گیر باشگاه پرسپولیس بیاید. در نقل و انتقالات تابستانی و بعد از بازگشت پرسپولیس از قطر، بشار قصد جدایی داشت و این موضوع را به رسول‌پناه منتقل کرد. خود رسول‌پناه موافق جدایی بشار بود ولی فشار هواداران و مخالفت یحیی گل‌محمدی به دلیل در پیش بودن فینال آسیا جدایی بشار را به تعویق انداخت. بشار که یک فصل قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود، حاضر بود به خاطر جدایی مبلغی حدود ٣٥٠ هزار دلار به پرسپولیس بدهد ولی باز هم کادر فنی مخالف جدایی بود. بشار طی ۴ بازی در لیگ و یک بازی فینال برای این تیم به میدان رفت. جالب اینجاست که بدانید رسن برای این بازی‌ها طی توافق جدیدی که با باشگاه پرسپولیس و رسول‌پناه داشته، هیچ دریافتی طبق قراردادش نداشته و قرار است برای حضور در لیگ قطر و القطر ۱۳۰هزار دلار نیز پرداخت کند. اکنون پرسپولیس برای ۵ دیداری که این هافبک عراقی به انجام رسانده، از درآمد قطعی ۳۵۰هزار دلاری که او در ابتدای فصل نیز موافق پرداخت آن بود نیز محروم مانده و تنها ۱۳۰هزار دلار به خزانه‌اش وارد خواهد شد و این یعنی بشار ٢٢٠ هزار دلار کمتر به پرسپولیس پول می‌دهد. نکته دیگر درخصوص قرارداد بشار رسن با باشگاه قطر اس‌سی قرارداد سه ساله او با این باشگاه به ارزش سالانه ۱٫۲ میلیون دلار می‌باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی US ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    شما الان که به مراد دلتان رسیده اید و پرسپولیس دیدار فینال را متاسفانه از دست داده است دارید مجدد آب را گل آلود می کنید . اگر بر فرض بشار رسن در فینال حرکتی منجر به قهرمانی می کرد (مانند تاثیر گذاری در کسب چند امتیاز مهم در دیدار های لیگ ) الان دیگر نطق شما کور شده بود . اصلی ترین دلیل اینکه پرسپولس دیدار فینال را متاسفانه از دست داد فقط و فقط کمبود نیروی انسانی بود که آن هم مستقیما مربوط بود به نحوه مدیریت منصوبان وزیری که خود شما در این چهار سال با انواع اقسام شارلاتانیزم و جوسازی های رسانه ای سعی کردید او را پرسپولیسی نشان بدهید تا انبان پرنشدنی خزانه تیم محبوبتان را برای پرداخت ارقام قراردادهای یازده دوازده رقمی بیشتر و بیشتر پر کنید. مثل دفعه قبل که پرسپولس فینال قبلی را باز هم بدلیل کمبود نیروی انسانی از دست داد . شما خیلی دوست داشتید که بشار هم اول فصل از پرسپولیس می رفت تا فضاحت عملکرد تیم محبوبتان با ردیف ردیف اسم های پرمدعایی که تریلی نمی کشد اینقدر به چشم نمی آمد .
    • امجد IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      دمتگرم واقعا گل گفتی لایک داری میلیونی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی