دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
۱۶۳ |
۴
امیرحسین صادقی: یک دقیقه قهرمانی این همه «شیر شیر» گفتن ندارد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امیرحسین صادقی، مدافع پیشین استقلال به خبرورزشی گفت: زمانی که ما پروازهای‌مان از فرودگاه امام خمینی بود و سایر تیم‌ها از فرودگاه مهرآباد از تهران خارج می‌شدند کجا بودند؟

خبرورزشیمحمدرضا مدنی؛ امیرحسین صادقی با شنیدن متنی که حسین کنعانی‌زادگان در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده بود خندید و مطالبی را درباره وضعیت این روزهای فضای مجازی با ما درمیان گذاشت. 

عده‌ای از پرسپولیسی‌ها بخشی از شکست تیم‌شان در فینال آسیا را به حمایت‌های استقلالی‌ها از باشگاه اولسان کره‌جنوبی مربوط می‌دانند و معتقدند وحدت ملی در این باره وجود نداشته است! با این موضوع موافقید؟
چه بگویم! متأسفانه این‌قدر اوضاع اجتماعی و اقتصادی‌مان به‌هم ریخته است که این قبیل مسائل در همه سطوح فراگیر شده است. شما دولتی‌ها که برای قهرمان شدن پرسپولیس همه‌جوره از این تیم حمایت کردید و برایش مایه گذاشتید و پافشاری می‌کردید که این اتفاق بیفتد...  

... اینکه رئیس جمهور وعده پاداش آنچنانی برای بازیکنان پرسپولیس داد را می‌گویید؟
مهم نیست! هر کس می‌تواند علایق شخصی خودش را داشته باشد ولی نباید بین دو تیم فرق بگذارند. آن زمان که استقلال هر سال در آسیا بود خبری از این آقایان نبود. زمانی که ما پروازهای‌مان از فرودگاه امام خمینی بود و سایر تیم‌ها از فرودگاه مهرآباد از تهران خارج می‌شدند کجا بودند؟ چرا آن زمان از مسئولان وزارتی و غیره خبری نبود ولی الان در این چند ساله با این همه فرق گذاشتن بین دو تیم تهرانی هر کاری از دستتان برمی‌آید برای رساندن یک تیم به آنجایی که برای ما خاطره است هر کاری می‌کنید!

منظورت اتفاقات اخیر در حوزه وزیر ارتباطات است؟
بله! چرا از این اتفاقات برای دیگر تیم‌ها نمی‌افتد؟ چطور وزیر با یحیی گل‌محمدی لایو اینستاگرام می‌رود ایرادی ندارد؟ اصلاً چون یک تیم هوادار دارد مهم نیست! مگر دیگر تیم‌ها طرفدار ندارند و بی‌کس و کار هستند؟ این‌قدر یک تیم را لوس نکنید! لوسش کردید که نمی‌تواند یک فینال را رد کند و قهرمان شود! این درست مانند رفتاری است که با یک بچه در خانواده صورت می‌گیرد و این‌قدر لوسش می‌کنند که نمی‌تواند روی پای خودش بایستد. نمی‌شود که همه جا بابا دنبال آدم باشد. بگذارید این بچه بزرگ شود اما روی پای خودش. 

معتقدید که حمایت‌ها از تیم پرسپولیس طبیعی نبود؟
باعث تأسف است بگویم در حین صحبت‌های محمدرضا احمدی، مجری و گزارشگر بازی در شبکه سوم سیما حرف‌هایی را شنیدم که برخی را یادداشت کردم تا در تماسی با خودش به او بگویم که این چه حرف‌هایی بود که در رسانه ملی زدی!

چه حرفی؟
دوست ندارم تکرارشان کنم ولی تلویزیون ملی یک کشور که جای این حرف‌ها نیست. نه اطلاعات دقیق دارید نه حساب این را می‌کنید که میلیون‌ها ایرانی نشسته‌اند و تلویزیون نگاه می‌کنند. طرفداران پرسپولیس دوست دارند برای تیم‌شان کری بخوانند ولی این روزها می‌بینیم که در فضای مجازی یک‌سری افراد کار را از کری‌خوانی به مرز فحاشی و توهین ناموسی و هتاکی به شرف و عقاید دیگران رسانده‌اند و این بد است. 

خبر دارید کنعانی‌زادگان در صفحه‌اش نوشته: «وقتی شیری زمین می‌خورد صدای کفتارها بلند می‌شود؟»
جواب این بچه را باید باشگاه استقلال بدهد. همان‌هایی که رفتند او را به استقلال آوردند جوابش را بدهند بهتر است! ولی این را می‌گویم که آقای کنعانی‌زادگان، شما عقده‌هایت را با ورود به تیم استقلال باز کردی و تهران را دیدی! چه زود یادت رفت و حالا برای همین تیم کری می‌خوانی! یک دقیقه قهرمانی که این همه «شیر شیر» کردن ندارد!

او در متنی که منتشر کرده از پلی‌آف آسیا و این عبارت‌ها استفاده کرده است.
آخر بگویید شما که خودتان با VAR به فینال رسیدید چطور آنجا VAR برایتان خوب بود ولی این بار بد شد؟ کار خوب است که خدا برای آدم درست کند نه اینکه با توسل به این و آن و وزیر و مدیر! متأسفانه همین کارهاست که موجب شده وضعیت بین دو طرف این ماجرا یعنی تماشاگران استقلال و پرسپولیس وخیم شود. یک عده دوست دارند این دو تیم از چشم مردم بیفتند ولی راه را اشتباه می‌روند. همان‌هایی که در اقتصاد افتضاح به‌بار آورده‌اند سعی داشتند با نقاب پرسپولیس به هر شکلی است یک قهرمانی هم برای این تیم رقم بزنند و مثلاً با ایجاد شادی بین مردم خودشان را موجه جلوه دهند که البته تیرشان به سنگ خورد. 

حس خود شما به این بازی چه بود؟
من گفته بودم از قهرمانی پرسپولیس فقط برای آنهایی خوشحال می‌شوم که سال ۱۳۷۸ که استقلال با جوبیلو ایواتا ژاپن بازی داشت، از باخت استقلال ناراحت شدند وگرنه برای همه آنهایی که از شکست استقلال شاد شدند هیچ ناراحتی نداشتم.

بیشتر بخوانیدکنعانی‌زادگان جواب امیرحسین صادقی را داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    شما وقتی تصادف کردی از خودت سلفی بگیر بزار بلکه فالوورهات بیشتر شه، جناب مرحوم هنوز تو سر توپ هایی که از علی کریمی خوردی که یادت نرفته آقای عدم مدیریت خخخخخ آقای مجازی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      نکشیمون متخصص آسیا الهلال با اون هم افتخارات آسیایی به خودش نگفت متخصص آسیا بعد تیم دوچرخه سواران بدون هیچ افتخار آسیایی گفتن متخصص آسیا و هر فصل از پلی آف میاد مرحله گروهی در مرحله گروهی هم آبروی ریزی می کند کیسه متخصص ۶ تاییی شدن و دسته سه نکشیمون متخصصص آسیا
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      به نظر من سیاوش یزدانی باید الگویش این مرحوم باشد ار لحاظ اخلاق خیلی شبیه هم هستند
    • امیر IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      خبرورزشی هم میره با این جماعت مصاحبه میگیره تو روزهای کرونایی همه یه لبخندی بزنن این مرحوم که خیلی کر کر خنده است
    • محمدم IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      جالبه میگه اسق لال باعث شد کنعانی تهرانو ببینه در صورتی کنعانی قبل اسق لال تو پرسپولیس بود......عاشق مصاحبه هاشم...ادم از خنده روده پر میشه...#اصالت کیسه صادقی ست...#اصالت خریدنی نیست
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      کیسه سه سال هست که از مرحله یک هشتم بالا نیامده از شانس خوبش در ضعیف ترین گروه قرار می گیرد و بالا می آید ولی در آخر سوراخ می شود و خرس وسط العین و پنبه کاران می شود
    • مانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      سوال من از خبر ورزشی اینه که چرا از صادقی نپرسیدید اون حمایتها و امکاناتی و .... که برای فینال اسیا به پرسپولیس دادن چی بود و 2 تاشو اسم ببره ؟
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      تیم بی اصالت کیسه برای پرسپولیس کبیر کری می خواند کیسه ۳ سال هست که نمی تواند از مرحله یک هشتم صعود کند کیسه یکی تیم بی اصالت هست # اصالت خریدنی نیست
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      باور کنید قبل شروع بازی پیروزی با اولسان.. عکس لوگوی اولسان رو گرفتم جلو صورتم گفتم.. خدایا خودت این تیم محبوب رو از شرّ تیم منفور و ناپاک سلطانی فر دور نگه دار
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      یک سوال اون موقعی که تاج قهرمان کوپا امجدیه شد چرا دوسال بعد این مسابقات‌ متوقف شد و بعد ده سال دوباره پیگیری شد ؟!!؛ الان یک نکته که ذهن من رو درگیر کرده الان مکابی اسرائیل که بعد از تاج دوبار قهرمان آسیا شد واقعا میگه ما دو قهرمانی آسیا داریم ؟!!!! فکر کنم واقعا از بس اون تورنومنت بی کیفیت بود که ۱۰سال برگزارش نکردن در ثانی خبرنگار عربستانی(نواف الاسیوی) که اصلا دو قهرمانی اینا رو حساب هم نکرد خخخخخ!!! البته من که از این سعودی ها خوشم نمیاد ولی خب خنده ام گرفت ضمنا آقای صادقی یک دقیقه قهرمان ACL شدیم افتخار بزرگیه نه کوپا امجدیه ای که‌منحل شده-:-:))))))
    • شاهین DE ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      خدا وکیلی هر چه گشتم. یک پیشکسوت استقلالی در حد مهدوی کیا یا باقری کریمی............................ نیافتم. چرا اینها اینجوری هستند. یکی نیست به این مرحوم بگه. به تو چه پرسپولیس توی اسیا چه کار کرد یعنی ما این قدر مهم شدیم برای شما. که با پیروزی و شکست ما گریه و خوشحالی می کنید.. شاه فرهاد تان که پیراهن العین را گذاشت اون شب .
    • کامران5 IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      چی برای کیسه خاطره هست، کسی میدونه؟؟ از سال ۲۰۰۳ که جام قهرمانان آسیا شروع شده حتی تا نیمه نهایی هم نرفتن! براشون خاطره هست؟! صادقی حتما داشته فیفا بازی می‌کرده فکر کرده فینال واقعیه خخخخخخ
    • مهدی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      {...} این احقمها فقط برای روشن شدن ذهن مخاطبان کم سن وسال میگویم در زمان رییس جمهور سابق همه جور خرج این تیم حکومتی شد ازخرید جوادنکونام به دلار تاجباری اندو از خریدن کمک داور تا بازیکن حریف اما خب دراسیا دیگر این مسائل جواب نداد نهایت امر تا نیمه نهایی اسیا شد درمورد حمایت هم چجورحمایتی است که دفاع چپ ما به تیم رقیب میره دفاع وسط ما فراری میدن یشار علیپور ترابی بخاطر دلار میرن اما تا دیاباته میلیچ اراده میکنن پولشون جور میشه نه بچه هزار پدر عقده ایی انقدر لوس وننر بابا مسعود هستین که بازیکن تیمهای دیگر قُرمیزنین بعد محرومیت بازیکن میکشه بلبلی و مرادی دوتادنمونه دم دست انقدرعزیز بابامسعودین
    • تاج DE ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      از کامنت لونگی ها میشه سوزش بی انتها رو حس کرد . صادقی عاشقتیم
    • پاسخ به لنگی های بالایی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      دنبال بهونه نباشید..هر دوبار که رفتید فینال هر دو بار وزارت و مسولین هر کار تونستن براتون کردن...ولی خدا جای حق نشسته.. فکر کردید با جذب چند تا بازیکن برای استقلال همه چیز در استقلال درست شد؟؟ تازه بازیکنان جدیدمون هم بخاطر محرومیت یا نبود پول استقلال نتونست بخدمت بگیره...استقلال دوران خوشی اش در زمان استرا بود که باید مثل برانکو حفظ می کردن ولی این کار رو نکردن اگر ادامه داشت مطمئنا در آسیا قهرمان میشدیم.. حالا تیم شما که بازیکنان تون قانونی محروم شدن بخاطر اخطار..تازه تخلف جعل قرار داد بازیکناتون هم وزیر خارجه و آل مسعود ماس مالی کردن..آل کثیر هم خودش اشتباه کرد..دادگاه عالی ورزش هم حرکت نژاد پرستانه اش را تایید کرد. برای استقلال چی؟ سال ۷۸ در فیتال با جوبیلا ای واتا ژاپن نذاشتن پخش زنده بشه...خبری از در اختیار گذاشتن کمپ های پیشرفته و اردوهای نبود...بازی ذوب و نساجی رو براتون لغو کردن..چرا ذوب ۱۴ روز نرفت قرنطینه بعدش با استقلال بازی کرد؟؟!
    • {...} IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      عالم و آدم دیگه میدونن که لنگ چهل ساله کانون توجهات حکومتیه.. تا بحال زمین تمرین لنگی ها رو دربداغان دیدید؟؟؟ یه بار دیدید مشکلی در زمین تمرین و اردوها و جذب بازیکن و..پیش بیاد براشون؟؟! بودجه لنگ و استقلال را در سال ۱۴۰۰ دیدید؟؟ بازی لیگ رو بخاطر لنگ عقب انداختن سوپر جام رو عقب انداخت.. دو تا بازیکن شون رفت عوضش ۷ تا بازیکن تاپ گرفتن.. جعل و تقلب کردن ولی وزیر خارجه و مسولین در چین و مالزی براشون رایزنی کردن و محرومیت ماس مالی شد.. جعل طارمی با ریزه اسپر ماس مالی شد.. یحیی در وسط لیگ با پدیده قرار داد داشت و فراری ش دادن.. لنگی ها همه جوره حمایت میشن و با این حمایت ها قهرمان شون بعد میگن باید به این تیم توجه بشه..!! بعد با رسانه هاشون چنان مظلوم نمایی میکنن برای این تیم.. به نظرتون این فوتباله ؟ باید تیمها ی دیگه بخاطر این تبعیض و ناعدالتی از لیگ کناره گیری کنن
    • Sami IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      هیچ اتفاقی نمی تونست به این خوبی بی مبنا و بی اساس بودن ادعا های استقلالی ها رو اثبات کنه. تا این قسمت پخش شد فضای مجازی پر شد از اینکه وای علیه ما دارن کار می کنند، وای چقدر تبعیض علیه ما هست، وای چقدر ما مظلوم هستیم، ولی دیدیم که عین همین موضوع راجع به پرسپولیس هم در این سریال هست.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      یک بار نشده امیر حسین صادقی یک مصاحبه کند و بالای ۲۰ کامنت نوشته نشود هر بار که این متوهم مصاحبه می کند بالای ۲۰ کامنت نوشته می شود امیر حسین صادقی یک از کسانی هستند که باعث تنش بین هواداران پرسپولیس و استقلال می شود البته مهرداد میناوند هم نقطه مقابل امیر حسین صادقی هست و باعث تنش می شود بین هواداران دو تیم
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      خبر ورزشی برای رعایت عدالت با سپهر حیدری و مهرداد میناوند مصاحبه کن
    • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      این ماجرای توهین امیر حسین صادقی به تیم های شهرستانی چیست یکی میشه توضیح بدهد
    • 4444 IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      میبینم که لنگیا پیدا شدند مثل اینکه از غار بیرون اومدید چرا بهتون برمیخوره خوب عین واقعیت بود راست میگه این همه لوستون کردن آخرش عرضه یه جام هم ندارین کمکی که وزیر تو این چند سال براتون کرد اگه برای بقیه تیمها میکرد الحق که قهرمانی سرشاخشون بود
    • صادق IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      1-آخه سرگردون میشه بگید کیسه کجای "ای سی ال" قرار داره؟ بذار تابهتون بگم. هیچ جایی در "ای سی ال "نداره .یعنی جایگاهی نداره.2- میدونید "ای سی ال"چیه؟ نه بخدا اگه بدونی ،چون اگه میدونستی حالا حالاها دهنتون رو زیپ میکردید. گوش کن تا بگم،"ای سی ال"لیگ باشگاهی هستش که با انجام یکصد بازی آسیایی تاکید میکنم با انجام یکصد بازی آسیایی قهرمانش مشخص میشه 3-قهرمان ای سی ال چهار میلیون دلار فقط بابت پاداش قهرمانی میگیره بعلاوه جواز حضور در بالاترین سطح بازیهای باشگاهی جهان البته باز همراه با پاداشهای دلاری و نایب قهرمان ای سی ال دو میلیون دلار فقط بابت نایب قهرمانی میگیره و صدقه سری خرج کیسه ای ها میکنه {...}؛اونوقت شماها بابت اون چهار جانبه یک ریال هم پاداش نگرفتید که هیچ برای بازیهاتون پول هم دادید. 4-تنها باشگاه ایرانی که دوبار افتخار حضور در"ای سی ال" رو دارد تنها و تنها پرسپولیس سرور کیسه هستش، بروید پزش رو بدید. 5-کیسه فلاکت و فضاحتی داره که حتی نمی تونه مستقیم ب ای سی ال وارد بشه اول باید پلی آف بازی کنه 6-
    • {...} NL ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      خخخخخخخخخخخ..متوهم بی هویت
    • صادق IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      6- و اما بازی فینال ، پرسپولیس رو در پایتخت شکستن و قرار نبود برنده بشه والا اولسان نمی توانست جنازه ی پرسپولیس را ببرد ، واقعیت اینه که دشمن قهرمانی پرسپولیس درACL در قلب پایتخت هستش همونایی که از شادی و ریختن پنجاه و پنج میلیون هوادار به خیابان هراسناک بودند سناریوی شکست پرسپولیس رو در تهران به اجرا در آوردند و لذا کار بودار شیری و حذف بازی با ذوب آهن در شب قبل از مسابقه و انجام بازی ذوب با کیسه در کمتر از یک هفته!!! ،در یک راستا معنا دار می شوند. اگه ذوب ها کرونا داشتن په چجور با کیسه ب فاصله ی کمتر از یک هفته بازی کرد؟!!!! آقا یحیی بدرستی گفتن تمرکز نداشتیم ، خب معلومه دیگه تمرکز حاصل در جریان مسابقات قرار داشتنه نه اینکه بازی با ذوب آهن رو جوری لغو کنن که بازی تدارکاتی نداشته باشید و تمرکز ایجاد نشه ، فرصت مرور تاکتیک فینال رو ازتون گرفتن ، والا اولسان حتی نمی تونست جنازه ی پرسپولیس رو شکست بده
    • ( کیسه کافیا - محمدم ناشناس و )Amirperspolissssi IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      سلام دوستان اشکال نداره انشالله 50سال دیگه قهرمان اسیا میشیم. کاش ما تاجی بودیم تا در افتخارات انقدرزیر تاجیا نباشیم و خفیف و حقیر و ذلیل کِنِف و بی اعتبار نباشیم. ای خدا چرا مارو لنگی آفریدی. البته دوستان گفتم اگر لنگ باخت ...... ندارم اگر تو سایت بیام. درضمن اصالت خریدنی نیست
    • کیسه نیوز IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      سوزش کیسه های بالایی و پایینی دیدن نداره
    • نادی الکیسه حکومتی AT ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      1- استاد بی نام متوهم{...} ؛از کدام عالم و آدم حرف می زنی؟؟!! عالم و آدم یعنی خودت و بقیه کیسه کشای متوهم و هوچی!! از کدام حمایت همه جانبه حرف می زنی؟؟؟؟؟ خسته نشدید از بس بی عرضگی و بی لیاقتی و ناکارآمدی تیم کیسه را به گردن دیگران انداختی؟؟؟ چقدر دروغ می گی آخه خجالت نمی کشی؟؟؟ همچین از وزیر امور خارجه حرف می زند که انگار در مورد یار غارش حرف می زنه!! تو با وزیر تو مالزی بودی؟؟ تو خودت با چشمات چی دیدی؟ از کدام جعل و خلاف و ماستمالی حرف می زنی؟؟ این اراجیف را از کجات در آوردی؟؟ آخه مگه وزیر امور خارجه بیکاره که توی این هیر و بری!! پاشه بره مالزی در مورد مشکلات پرسپولیس حرف بزنه! آخه اصلا می فهمی که چی میگی؟؟ از کی تا حالا فدراسیون های اسیایی و جهانی به حرف ایران گوش می دهند؟؟؟ اصلا کسی ایران را تحویل می گیرد؟؟؟؟! اصلا به چه دلیل بایستی حکومت و وزیر امور خارجه و رییس جمهور و ... به پرسپولیس کمک کنند؟؟ دولتی ها کار و زندگی ندارند؟؟ چی عایدشان می شود!
    • نادی الکیسه حکومتی AT ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      {...}2-تازه فکر کردی قوانین جهانی را مطابق میل ایران پیش می برند؟ یعنی به خاطر وزیر امور خارجه ایران ای اف سی و کاس و ... بی خیال مثلا به قول تو خلاف پرسپولیس می شوند؟؟ چرا در مورد طارمی هذیان میگی؟ طارمی که حتی یک دقیقه هم برای ریزه اسپور بازی نکرد؛ او در پرسپولیس رشد کرد و طارمی شد و بعد هم به خاطر پول به ریزه اسپور پیوست و اصلا هم بازی نکرد و خودش در تاریخ و قرارداد دست کاری کرد و جریمه اش را هم پرسپولیس با محرومیت از دو پنجره پرداخت کرد! کجایش ماست مالی شد؟؟ طارمی در پرسپولیس طارمی شد نه در ریزه اسپور؛ پرسپولیس که مثل کیسه بازیکن حریف را ندزدید!! خجالت هم خوب چیزی است!! تو فکر کردی همه فدراسیون های فوتبال جهان مطابق میل پرسپولیس به خاطر وزیر امور خارجه از مثلا خلاف احتمالی و در واقع خیالی پرسپولیس می گذرند؟؟ وزیر امور خارجه اگر می توانست به جای به قول تو پنهانکاری برای پرسپولیس حداقل یکی دو تا تحریم را بر می داشت!! واقعا حالت خوب نیست!!
    • دامون IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      جالبه امیر حسین دوتا حرف واقعیت رو گفته اینقدر این لنگیا خوابشون آشفته شده!!! کنعانی همونی نبود که لوگوی استقلال رو ماچ میکرد و بر علیه لنگیا خیلی چیزا میگفت؟؟ ایکاش میتونستم حرفهاشو بنویسم تا لنگیا یکم از خودشون خجالت بکشن!!حیف که اگر بنویسم صحبتهاشو کامنتنم میره جزو غیر قابل انتشارها... حرف زیاده اگر کری باشه ولی جدیدا دارم احساس میکنم این کریها دیگه واقعا داره زشت میشه!! قرمز و آبی نداره! چه اینوری و چه اونوری دیگه واقعا بجای کری دارن توهین میکنن! برای من استقلالی زور داره یه بازیکن دوزاری بخاطر فالویر توهین به تیمم بکنه و صد در صد برعکسش هم صادقه!! به نظرم کار داره به جایی میرسه که ما هوادارا باید به یه سری پیشکسوت و بازیکن دوزاری یاد بدیم و بفهمونیم بقول داش علی کری ماله بچه های شونزده ساله هستش و حداقل کری میخونن دیگه بهم توهین نکنن... خدایی زشته دیگه بابا خجالت بکشین!! کل دنیا جمع بشن نمیتونن قهرمانی آسیا استقلال رو از صفحه ای اف سی پاک کنن!! ما آبیا هم نمیتونیم بالاخره هرافتخاری که لنگیا آوردن رو انکار کنیم!کری بخونیم ولی توهین نکنیم به شعور و انتخاب همدیگه!!!!
    • نوید IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      آخه کجا تیم پیروزی یک دقیقه قهرمان آسیا شد. قهرمان اسیا وقتی سوت پایان بازی رده می شه مشخص می شه. پس تیم پیروزی حتی یک دقیقه هم قهرمان اسیا نشد
    • ناشناس IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      آقای امیر حسین صادقی کجا پرسپولیس یک دقیقه قهرمان شد؟ فقط وقتی سوت پایان بازی زده بشه قهرمان مشخص می شه. پس پرسپولیس حتی یک دقیقه هم نتونست قهرمان بشه. پرسپولیس در آسیا تا نایب قهرمانی بیشتر نمی تونه بالا بیاد. قهرمانی آسیا کار بسیار سخت و دشواریه.
    • بهبود IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      از کنعانی زادگان باید تشکر کنیم که کیسه ها رو کفتار معرفی کرد واقعا دمش گرم. ما شیریم.
    • در جواب صادق لنگی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      حتما ساقیتو عوض کن؛ جنس خریدن از موتوری عاقبتش میشه همین خزعولات و توهماتی که بدجور توش گیر کردی....
    • قرمزی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      لنگ قرمز بدون وزیر هیچه خواهیددید
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    صادقی لنگیییی سوززززززز کی بودی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمدم IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      این همون مرحوم نیست؟؟یا علی و گفتیم و . . . اغاز شد...جای خالی رو خودتون پر کنید
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      کیسه مس رفسنجان را برد امیر حسین صادقی متوهم پست گذاشت تسلیت به وزارت ورزش حالا اکر کیسه بعد از ۳ سال از مرحله یک هشتم بیاد بالا چه پستی می گذارد حتما می نویسد تسلیت به دولت و مجلس متخصص آسیا 3 سال هست که از مرحله یک هشتم نيامده بالا بعدش میگن تخصص آسیا داریم آخه دوچرخه سواران و فوق تخصص فقط آپارتمان داوری
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      بابا زیر پست های من لطفا صحبت نکن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      یک جام کوپا امجدیه استقلال داخل خونه ما هست جام کوپا امجدیه کیسه همان سماور هست
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      محمدم دوست دارد زیر پست تو کامنت بگذارد تو چیکار داری یاد گرفتید می گید زیر پست من کامنت نگذارید مگر ارث بابات که می گی کاننت نگذار
    • اشکان IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      تفاوت فینال پرسپولیس با فینال استقلال، تفاوت گرگ بیابون و گرگ محله هس
    • ابرام US ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      امرو ز عجب روزیست ٬ افسرده همه شیران ......... کرکس شده شادان ٬ کفتار شده خندان ================================================================================================= آن کشکک چلغوزی ٬ که العین نشان کرده ........... با جک٬ تریدی چند ٬ پنچر شده در میدان ================================================================================================= اکنون بخیا ل خود ٬ عرصه ز یلان خالی ............دیده٬ شده است میدان٬ جو لان گه کفتاران ================================================================================================= گویم به تو من بشنو ٬ پا یین زِخر خو د شو.............. جفتک نه سزاوار است ٬ هستی تو اگر انسان ================================================================================================= دشداشه به سر های ٬العین و اماراتی ......... سرور به تو میباشند ٬ عشق همه ما ایران
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    مردی امیرحسین صادقی... کنعانی همونی بود که گفت من استقلالی هستم و خواهم بود مصاحبه اش هست اونوقت این میاد الان برای سرورش کری میخونه اره واقعا یک دقیه که انقد شیر شیر نداره
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      اسوه دوپینگ کشور فرهاد مجیدی اسوه توهم کشور امیر حسین صادقی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      نه پس جام کوپا امجدیه این قدر شیر شیر گفتن ندارد با برد تیم های پاکستانی . بنگلادشی و کامبوج . مالزی و اندونزی جام کوپا امجدیه گرفتن بعدش به خودشان میگن متخصص آسیا جام کوپا امجدیه استقلال بیشتر شبیه همان سماور هست
  • {...} IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقای صادقی.. 23 ثانیه قهرمان آسیا بودن حالا جناب فرشچیان میره یه ستاره میزنه خخخخخخخخخخخ دیدم تو هتل قطر فرش هارو بالا چسبونده بودن پس دلیل داشتن خخخخخخخخخ
    • محمدم IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      مررحوم صادقی آقای گل به خودی مگه نیست؟؟؟
    • محمدم IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      دلم برای استق لالی ها میسوزه که پیشکسوتشون اینه..خخخخخخ..اصالت خریدنی نیست
    • {...} IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      نه پسرم نیست خخخخخ
    • {...} IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      باز پرسپولیس ۲۳ ثانیه قهرمانی دید کیسه یک ثانیه فینال واقعی ندیده هست خخخخخخخخخخخخخخخ نیما ارزی و صرافی ها از ترس فرهاد دلاریان دلارهایشان از ارز نیمایی سریع بیرون کشدند تا دلارها از دست آنها خارج نشود گوسفند فروش از ترس فرزاد فاکتوریان فاکتورهای خودشان پنهان کردند خخخخخخخخخخخخخخ
    • رفیق محمدم IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      محمدم حمید علوی متوهم و کیسه کش ها را سوزانده مصرف پماد و یخ آنها را بالا برده و کیسه کش ها دچار توهم و هذیان کرده هست خخخخخخخخخخخخ محمدم سرور کیسه کش ها هست
    • کی رو IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      دوستان عزیز اخیرا میبینم بعضی دوستان تو اسم کاربریشان مینویسن پدر فلانی ،لطفا به عنوان برادر کوچکترتون خواهش میکنم این کار رو نکنید شاید اون دوستمون پدرش در قید حیات نباشه،درست نیست بخدا
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      رفیق محمدم همون رفیق امیر پرسپولیسی هست که مزخرف میگه
    • کی روش IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      ببخشید اسمم کامل نیومد
    • پسر فوتبالی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      کی روش جان... به جان خودم کم شعور تر از محمدم در زندگیم ندیدم.... مشکل سایت فقططططط خودشه اینو دارم مثل یه رفیق بهت میگم.... کیسه سوراخ.. کیسه بی هویت.. کیسه بی اصالت... افتاده رو زبونش (محمدم) واقعا ادب نداره.. البته هوادارایی مثل ستارگان سرخ اصلا محل.. بهش نمیزارن
    • {...} IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      باشه..هرچی شما بگی همونه.خخخخخخخخخخ6
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      ستارگان سرخ هوادار ساده دل پرسپولیس هست یکی نیست بهش بگه برادر من وقتی کیسه کشا یک راه دارن اشتباه می روند به کیسه کشا می گه این راه اشتباه بیاید کامنت می گذارد که باید از فکری حمایت شود این کار ها اشتباه هست ستارگان سرخ کیسه کشا همان کسایی هستند که باعث محرومیت ۶ ماهه عیسی شدند همان کسایی هستند که به برانکو کبیر توهین می کنند همان کسایی هستند که بعد از رفتن برانکو می گفتن شما می روید برای سقوط پس لطفا فقط هوادار پرسپولیس باش
    • فوتبال پاک آرزوی ماست IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      خواسته ی ما هواداران فوتبال نابودی و منحل شدن تیم النادی الکیسه السعودی هست
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      رفیق امیر پرسپولیسی عزیز صد درصد حرفاتون درسته می دونم عیسی رو کی محروم کرد و.... ولی باید سعی کنیم از تنش و اختلافات بین هواداران دوتیم پرهیز کنیم و صادقانه نظر بدیم فوتبال یک‌سرگرمیه و بس اما اصطلاحات مضحک تیم حکومتی و.... اصلا درست نیست وقتی به جای کامنت زدن به فیفا برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس صرف حکومتی بودن تیم رقیب می کنیم واقعا جای تاسفه اینا فقط درگیری ها رو بیشتر می کنه و صرفا برای باج خواهیه متاسفانه من که هرچی می گم دوای درد استقلال و پرسپولیس خصوصی سازیه تا تنش ها کمتر شه هیچ هواداری همکاری نمی کنه
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      خبر ورزشی همین کامنت هایی که انتشار داده شدند نشان می دهد که خبر ورزشی استقلال ورزشی خست کیسه کشا هر کامنتی که می نویسند انتشار داده می شود اما کامنت ما در جواب آنها انتشار داده نمی شود
  • خورزوخان IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    تو خوبي بي سواد
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    خخخخ دمت گرم داش امیرحسین
  • Retired IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    خوبه كه مصاحبه هاى متداوم صادقى رو بعضى ها ميخونند و به بى كيفيتى بچه گانه بودن ان پى ميبرند ، اصلا به تو چه كه كى مصاحبه كرده يا پست گذاشته يا اينكه به قول شما تهرانننننن چه مزيتى نسبت به ديگر شهرهاى ايران داره ، كمى هم حرفه اى باش .4
    • حسین IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      این مصاحبه صادقی جنبه جرم داره واسه اینکه داره مستقیم توهین میکنه به شهرستانی ها،همین الان بازیکن هایی که شاغل هستن تو لیگ برتر و از شهرهای دیگه ایران میتونن از این آقا شکایت کنن من نمیدونم چطور خبرورزشی و خبرنگاری که با ایشون مصاحبه کرده اطلاع از این موضوع داشته یا نه فقط باعث تاسف همچین صحبتهای سخیفی از بازیکنی که بازی ملی در کارنامه ایشون هست بنده نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی خیلی اتفاقی مصاحبه ایشون رو دیدم وقتی سایت ها و روزنامه ها واسه بارگذاری بیشتر خبرهاشون هر نوع خبرچرکی رو منتشر میکنن توقعی از مردم عادی نیست مگر هر شخصی که از شهرستان به شهر بزرگی میاد باید مورد توهین قرار بگیره...؟؟؟؟
    • علي IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      آره به خدا، با اومدن اينترنت ديگه فرقي نميکنه مال کجا باشي. زمان دانشجويي از هر دانشجوي بچه تهران که تو بهترين مدارس تهران درس خونده بودند بهتر بودم.
  • امیرحسین IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    مرحوم بالاخره از غار در اومد بیرون بعد از اون استوریش که زده بود پرسپولیس تو مرحله گروهی حذف میشه)))))))) اینکه برای کاج کبیر این همه خرج کردن ولی شخصیت قهرمانی نداشت و نتوانست صعود کنه هم مشکل وزیره جالبه رکورد دار بیشترین گل به خودی در لیگ برتر حرف از حمایت می زنه نصف بازیکنامون از تیم فراری دادن این فصلم پرسپولیس ۴ تا مدیر داشت اون وقت حرف از ثبات می زنه تو بهتره بری به همون امجد کاپت برسی چه وضعی شده که کاجی ها دارن با یک سماور کری می خوانن البته معلوم نیست سماوره یا چوب لباسی کاج کبیر با گرون ترین تیم نتونست بیاد بالا حرف از حمایت می زنه حمایت فقط سال ۲۰۱۳ که شهردار و وزیر و رئیس جمهور(بابا محمود)اومدن قبل نیمه نهایی سه تا بازی کیسه لغو کردن گرون ترین تیم براشون بستن بعد قالیباف که اون موقع شهردار بود وعده داد اگر کیسه بیاد فینال به هر بازیکن کیسه یک آپارتمان می ده ولی بعد سئول ۴ تا به کیسه زد و داغ فینال واقعی آسیا به دل کیسه گذاشت منطق جالب کیسه کشا وقتی پرسپولیس پاختاکور برد و انتقام کیسه گرفت داور و VAR پرسپولیسی هستند وقتی پرسپولیس از اولسان باخت داور و VAR عالین
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    واقعیت رو نگاه کنیم انصافا هیچ حمایتی از پرسپولیس نشد و البته آقای صادقی یادتون نره موقعی که‌ شماها با اف سی سئول بازی داشتین آقای قالیباف و نوه امام با شما دیدار داشتن پس این حرف رو نزن که عکسش هم هست در ثانی هدف از این کارها به جون هم انداختن ما هواداران که بهم فحش بدیم متاسفانه بعضی از شما پیشکسوت ها هم به این کارشون خوب کمک می کنید والا قبل بازی ها ما ترابی و علیپور و بیرانوند رو از دست دادیم بعد رسیدن به فینال نادری و شجاع و بعد از رسیدن به فینال بشار رسن پس من اینجوری که‌می بینم حمایتی درش نیست حالا شما دیدار دوتا مسئول و شوی رسانه ای شون رو حمایت می دونید من دیگه حرفی ندارم !!!!‌درضمن لغو بازی با ذوب آهن خیلی به پرسپولیس ضربه زد اما از نظر چهارتا بچه استقلالی اسمش میشه حمایت متاسفانه و بازم همون به جان هم انداختن هواداران دوتیم تصمیمات آقایون فقط با این هدفه که ما ها باهم دعوا کنیم حالا چه سودی براشون داره خدا داند؟!!!!
  • کیسه ۶ تایی ایران و آسیا IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    کیسه کش باز پرسپولیس در ظرف ۴ سال دو بار فینال رفته و یک دقیقه قهرمان شد تیم کیسه یک بار فینال واقعی ندیده و از مرحله گروهی نهایت یک هشتم بالا نمی آید هر وقت کیسه فینال واقعی آسیا رفت برای پرسپولیس کری بخواند نه اینکه از حقارت از دکل النصر و اولسان بالا برود در حالی نه اولسانی ها و نه النصری ها کیسه کش ها را به حساب نمی آورند از الان العین خواب و خوراک از کیسه گرفته ترس بر لرزه کیسه کش ها افتاده مرحله پلی اف مقابل العین دوباره ۶ تایی نشوند
  • صامت TW ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    ای کاش توکل تاریخ تون فقط یه ثانیه قهرمانی داشتیدواین حرف رامیزدید.افسوس که حسرت فینال داره میشکدتون
  • صامت TW ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقای صادقی من روستایی ام .شهرراهم دیدم وتحسیل هم کردم وبرگشتم شهروعقده ای همخ ندارم.آقای خبرورزشی .این آدم به روستاییان توهین میکنه. شما که شعور داری چرا منعکس میکنی؟
    • صامت. IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      تحصیل نه تحسیل. همون روستاتون‌بمون تو رو خدا‌ . خخخخخ
  • ایرانی و حرفه ای IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    {...} اینقدر هم فخر فروشی نکن . کسی نیست که یادش رفته باشه چطور بازیکنهای حریف رو به عمد و نامردی میزدی و خدا رو شکر فوتبالت هم زود تموم شد و از گود کنار رفتی . امیدوارم کسی مثل تو توی فوتبال وجود نداشته باشه نه تو کادر اداری، نه تو کادر فنی و نه تو مستطیل سبز
  • مجید IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    امثال تو و مصاحبه های غیر حرفه ای شماست که طرفدارای فوتبال رو به جون هم انداخته‌. اقای امیر حسین صادقی حمایت دولتی ها از تیم پرسپولیس یعنی اینکه نادری رو از تیم فینالیست آسیا بگیرن تقدیم کنن به استقلال؟یا شجاع خلیل زاده رو بدن الریان؟یا بهترین و تنها بازیکن خارجی پرسپولیس بره قطر و بگه من دیگه برنمیگردم؟مرد باش و اینارو جواب بده
  • کی روش IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    این آقایون به اصطلاح پیشکسوت وبعضی بازیکنان(کاری به رنگ ها ندارم )دلشون به حال هوادار نمیسوزه،دنبال منافع خودشونن،پست و مقام وتو بورس بودن خودشون و ...،فقط هواداران بیچاره رابه جون هم میندازن
    • تیراختور IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      کیروش تو مگه اصفهانی و شهرستانی نیستی این بی شخصیت به شهرستانی ها توهین کرده و شهرستانی ها عقده ای معرفی کرد غیرت داشته باشید جواب این بی حرمتی بدهیم
    • کی روش IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      دوست تراکتوری عزیز این آقا شخصیت خودشو نشون داده وبا حرف امثال این آقا چیزی از شهرستانی ها ی عزیز کم نمیشه
  • Nima GB ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    تا امثال این لات و لوتهای لمپن ادعای پیشکسوتی استقلال را دارند استقلال به جایی نمیرسه ادعای تهرانی بودن هیچ مزیتی برشهرستانی بودن نداره بجزاینکه شخصیت حقیر خود را نشان دهی
    • حقیقت تلخه IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      بد دوره ای شده، تو عکس همچین ژست گرفته انگار تازه از سفر کره ماه برگشته ! واکسن کرونا رو ‌ساخته!! موندم مردم واسه چی این آدما رو بزرگ ‌میکنن؟ چه کار مثمر ثمری انجام دادن؟!
  • علی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    هفته ده تا مصاحبه میکنه ۷ تاش از پرسپولیس حرف میرنه. متاسفم برای باشگاه پرسپولیس که اجازه میده ایشون هرحرف غیر منطقی رو بزنه. پرسپولیس کل بازیکناش هم برن بازم ایشون میگه از پرسپولیس حمایت شد!!
  • کابوي موج سوار IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    به قرآن من استقلالي ام ولي از اين صادقي متنفرم به همان اندازه که از مهرداد ميناوند متنفرم. اين 2تا کلا روي مخ هواداران دو تيم هستند و هيچ کدمومشون هم افتخار خاصي ندارند ولي مثله زالو خودشون رو چسبوندند به تيم. يه ضرب المثل ميگه: داشتم داشتم رو ولش کن دارم دارم رو بچسب. يا يه ضرب المثل ديگه ميگه: از خر مي پرسند پدرت کيه؟ ميگه مادرم اسب هست. اين ضرب المثل براي زماني هست که کسي ميخواد با پز دادن افتخارات ديگران سري ميان سرها درآره
    • کابوي موج سوار IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      ببخشيد ضرب المثل دوم رو اشتباه نوشتم، درستش اينه: از قاطر مي پرسند پدرت کيه؟ ميگه مادرم اسب هست. (روش نميشده بگه پدرش خره و با مادرش که اسب هست پز ميده)
  • سینا IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    تبریک میگم به تیم پیروزی بابت یه گل زده تو فینال که دستاورد بزرگی براشون بودخخخ.
    • امیرعلی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      توکه دستاوردهاروکنکاش میکنی میشه یه نظری دررابطه باعامل اینکه تیمت نمیتونه همانندسرورش تااین مرحله بیاد؟بروهرموقع تیمت فینال واقعی دیدبیااظهارفضل کن نمیگم با۱۳بازیکن که میدونم بعیده باهمه قوابره ولی عمراااا بروبه حال روزخودتون بخنداول استارت هیروآخرفصل هیچچچ
  • منطق IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    حمایت از پرسپولیس نگه داشتن شجاع و نادری و بشار بود نه تماس وزیر ارتباطات با یحیی!
  • نوشاد IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    اقای صادقی شما قهرمانی استقلال را دیدین مگر اقای مظلومی نگفت اون تیم تاج بود و ربطی به این استقلال نداره. شما در همون گذشته خودتون سیر کنن چون اینده متعلق به ماست در ضمن خودتو اماده کن چند هفته دیگه به فکر جایگزین مربی جای فکری هستند خدا رو چه دیدی شاید تو هم ی ناخونکی به نیمکت استقلال زدی
    • غم مسعود IN ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      بعد از مسعود حرف از کدوم آینده میزنی ؟
    • محمدم IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      از اینده محمود...میدونی کدوم محمود رو میگم دیگه
  • سپاهان و اصفهان عشق نصف جهان IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    کیسه کش ها چرا به شهرستانی ها توهین می کنی مگه تهران چی دارد به شهرستان ها توهین می کنید درست خون کیسه کش قرمز هست حق تیم های شهرستانی توسط کیسه کش ها خورده شده و کیسه کش ها و مرحوم صادقی منفور ۳۱ استان و شهرستان هستند
    • زردپوشان زاینده رود IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      لنگی چرا خودتو جای سپاهانی جا میزنی؟؟ میناوند اسطوره لنگ به ما توهین کرد... ما هیچ رفاقتی با تیم کثیف و حکومتی پیروزی نداریم.. البته که با استقلال هم نداریم
    • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      تویی که وجود نداری با اسم تیم لنگ کامنت بذاری و پشت تیم های شهرستانی قایم میشی بهتره اول یه دور با دقت صحبت های آقای صادقی رو با دقت بخونی تا بفهمی گفته شهرنشینی نه شهرستانی.
    • سپاهان و اصفهان عشق نصف جهان IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      من اصفهانی و سپاهانی هستم زاینده رود واقعا اگر اصفهانی هستی واقعا برای تو متاسفم چون غیرت خودت خوب فروختی
    • زردپوشان زاینده رود IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      آقای همشهری..... قطعا کارش زشت و زننده بوده و در این هیچ شکی نیست... اما همه استقلالی ها که اینطور نیستن.... ما تو تیممون کم استقلالی داشتیم؟؟؟ درضمن شما نوع کامنتت یه جوری بود که فکر کردم پرسپولیسی هستین... اگه اینطوره میناوند که توهینش بدتر بود راستش من سپاهانی ام اما از پیروزی بیشتر استقلال بدم میاد
    • نادی الکیسه AT ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      زاینده رود تو اصلا معنای زشت را نمی فهمی! اگر می فهمیدی به جای پرسپولیس هرگز از نام جعلی و توهین آمیز پیروزی استفاده نمی کردی! در ضمن تو خودت کیسه کشی و دروغ میگی؛ تو طرفدار سپاهان نیستی ! شهامت داشته باش و بگو که کیسه کشی البته حق داری که هویت خودت را پنهان کنی؛ چون این روزها کیسه کش بودن خجالت آوره؛ مخصوصا با پیش کسوتهایی مثل مرحوم صادقی! خخخخ
    • زردپوشان زاینده رود IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      نادی الچرت و پرت.... من سپاهانی ام باور کردن یا نکردن تو هم اهمیت ندارد... سکوت کن
    • نادی الکیسه AT ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      زرد پوش کیسه کش شرمنده!! با این نوع برخورد؛ ثابت کردی که یک عدد کیسه کش هستی! خخخ در ضمن تو حق نداری نه به من و نه هیچکس دیگر بگویی که سکوت کنم یا نه!! تو کی هستی که برای بقیه تعیین تکلیف می کنی, حالا تو هر کاری دوست داری بکن تا صبح فریاد بزن یا سکوت کن! به خودت مربوط می شود کیسه کش!!خخخخخ
  • صادق مثل صادقی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقا خدایی آخه این چه قهرمانی بود که کنعانی براش این همه کُری میخوند ؟! پرسپولیس گل رو که زد یه دوست ما که پرسپولیسی بود زنگ زد که مثلا حال مارو بگیره تا اومدم گوشی رو بردارم پرسپولیس گل رو خورد حالا دیگه نه تلفن زنگ خورد نه اون دوستمون رو میتونیم پیدا کنیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • محمدم IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      مثل بازی با العین(پدرمعنوی کیسه).....یادمه بازی توی شب یلدا بود......باززی اگه ادامه داشت تا صبح باید گل میخوردین...بقول اقای پیمان یوسفی بعد از گل شیشم العین...این رشته هنووووز سر درااااااااااااز دارد...#کیسه بی هویت...#کیسه سولاااخ...#کیسه منفور
  • عماد IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    الان این مثلن پیسکسوت ال کیسه دگل نورد هست؟ اخه پشمک تو حرف زدنتو بلد نیستی بعد فیلسوف مابانه ژست میگیری؟
  • علی IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    پررویی یعنی لنگی. با هزار حمایت و حق و ناحقی و خوش شانسی اونم تو اوضاع کرونا رفتی فینال گند زدی برگشتی، حالا از عالم و آدم طلبکاری! بابا روتو کم کن برو بشین ته صف. تا همین جاشم بیشتر از کوپنت رسیدی. شما یه طرفدار غیر لنگی فرقی نمیکنه طرفدار کدوم تیم اسم ببر که از باخت این تیم حکومتی ناراحت باشه.
  • اس اس 2ستاره IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    دمت گرم واقعا دمت گرم امیر واقعا حق وحقیقت را بدون واهمه گفتی کاش پیشکسوتهای دیگر تیمها هم که تیمشان توی این 4سال اخیر به خاطر تیم حکومتی بهشون ظلم شده یاد بگیرند وبیان از خودشون دفاع کنند ولی امیرجان این روزها میدونی که لنگیها هرچی به تیم مردمی استقلال حمله ور میشن به دل نگیر چراکه ازروی عقده است وعقده چیز بدی است این روزها لنگیها این قدر ناراحت وغمگین وافسرده هستند یک کم مراعاتشون کن ودیگه این قدر نمک به زخم شان نپاش
  • سعید پرسپولیسی IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    اینو میگن مصاحبه از دیار باقی
  • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    هم دست مارادونا و هم دست مهدی شیری جلوی ظلم ایستادن... مارادونا جلوی ظلم و مهدی شیری جلو ظلم بابامسعود
    • شکارچی روشنایی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      کیسه کش کیسه یک بار تا به حال رنگ فینال واقعی آسیا ندیده و ۸ سال حسرت قهرمانی تو دلش مانده جلوی ظلم کیسه کش ها را کی گرفته؟؟؟؟؟؟
    • شکارچی تاریکی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      آقا این کیه زیر پست من مزخرف گفته؟؟ من کار دارم اینو بردارین ببرین..... من حوصله بحث با مفتگو ها رو ندارم
  • سرورتون IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    قافیه رو باخته . ناراحته که کسی کیسه ها رو تحویل نمی گیره . خوب بجای حرف زدن یه کم تلاش کنین و زحمت بکشین تو زمین . انقدر هم به این و اون تهمت نزنین .
    • 4444 IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      فکر کنم برعکس گفتیا الان دیگه کسی لنگ رو به حساب نمیاره چون اینهمه خدمت از طرف دولت حسن آقا عرضه یه جام آسیایی هم نداشتین البته چوب خدا صدا نداره دیدین اگه ظلم کنین به خودتون برمیگرده برای یه بار هم که شده از روپای بابا مسعود بیاین پایین رو پای خودتون وایسین بلکه یه جام هم تونستین از خدا هدیه بگیرین
  • بافتخار شهرستانی ام و خوزستانی هستم IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    من خوزستانی هستم طرفدار فولاد هستم نه طرفدار پرسپولیس هستم نه طرفدار استقلال هستم به شهرستانی بودنم افتخار می کنم از صادقی به خاطر این توهین به شهرستانی ناراحت شدم واقعا برای کسانی متاسف هر جا دروبین و سایت و اینستاگرام هستند برای دیده شدن و خالی شدن عقده خودشان از هر الفاظ استفاده می کنند خدا را شکر شهرستانی هستم ولی مثل تو عقده عقده دیده شدن جمع کردن لایک و فالوور ندارم ببین چقدر عقده ای بود خودت با صحنه سازی و تصادف صوری با جدول دنبال فالوور و لایک بودی
    • علی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      دقیقا
  • 666 هوادار پرافتخارترین تیم ایران ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    صادقی تو که نه فینال آسیا رو دیدی ، نه پوکر قهرمانی میدونی چیه ، نه از فوتبال حرفه ای سر درمیاری چی میگی اینقد بچه جون! تموم زندگیت شده چرت و پرت گفتن اینور و اونور ، همین چرت و پرتارو میگی تصادف میکنی دیگه! جلوتو ببین دیگه در خصوص سرورت حرف مفت نزن که ایندفعه بدتر زمین نخوری جوجو زردی!
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    بر روی نیمکت وزین استقلال فقط جای ایشان کم است. اقایان عمران زاده و مرفاوی و برهانی یک کم کیپ تر بشینید ایشون جا بشه. این روزا که دل بعضی ها سخت به فرمتهای ببکلاس گذشته قرص است بد نیست هرچند وقت به بار تشرف به دسته سوم را یادآوری کنم.
  • محمود IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    ما به خاطر یه دقیقه قهرمان بودن شیر شیر میکنیم.شما چرا به خاطر بالا اومدن از گروهتون انقدر رجز میخونید؟
  • سیروس IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    من ترجیح میدم تو دهات های آفریقا زندگی کنم تا توتهران باشم واین بشه همشهریم .مایه ننگ جامعه ای
  • تاجی DE ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    جونم صادقی . فقط تو میتونی اینجوری دهن های مفت رو ببندی . عاشقتم که
  • ابد IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    جالبه،طرف برا انتخاب واحد واجد شرایط شناخته نشده به رتبه دو کنکور متلک میندازه
  • بهنام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    متاسفم برا طرفدار ای لنگ با این توهیناتشون که از بزرگتراشون مثله کنعانی زاده یاد گرفتنه تاسف از خبر ورزشی پرسپولیسی که این نظرات توهینها را چاپ میکنه
  • بهنام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    لطفا خبر ورزشی این رسمش نیست که مهمان دعوت کنی بعد کلی توهین برعلیهش بنویسی تاسف تاسف،،،،،،،
  • طرفدار IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    با سلام اولا خواهشمندم قهرمانیهای استقلال را کوچک نکنید چرا که ان موقع باید گفت قهرمانهای رئال مادرید و بایرن مونیخ هم در قدیم کوچک بوده و یا اگه پرسپولیس قهرمان می شد باید 20ساله دیگه بگویند نیم کره ای ضعیف بود دوما بابا اصالت به تاریخچه باشگاه هست که استقلال قدمتش 75 سال هست سوما کنعانی زادگان خودش رفته بود به استقلال سپس به پیروزی رفت نباید این همه توهین به رقیب بکند
  • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    تیمی که که خسروانی بت پول مردم ساخت با هیچ آب زمزمی حلال نمی شه خواستی آدم درستی از این تیم خارج بشه
  • شاهین IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    مرحوم عزیز شما اصن در حدی نیستی در مورد پرسپولیس حرف بزنی باید یادآور بشم توم بزرگای و مشاهیر و پزشکا و فوتبالیست های بزرگ و وووووو نود درصدشون یا بچه روستا و شهرستانی و یا همون تهرانی ک بهش مینازی بچه پایین شهر بودن مرحوم تو اصن فینال آسیا رو از نزدیک دیدی اگه هم دیده باشی اونم بلطف تیم سرورته دو سال پیش بوده باشه حسین طی سه سال دوبار تو فینال آسیا پای ثابت بودش تیمی که چهار بار پوکر می کنه اغلب تو فینال آسیا شیر نیس پس اونایی ک تو قطر واسه قلیون کشی رفته بودن شیرن حتما مرحوم نیازی نیس حرف بزنی بگی زنده ایی مرحوم نیستی ارزش حرف زدنات در حد تیم محلات نه ارتش سررررررخ پرسپولیس
  • کمال IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    کنعانی زادگان باید به خاطر توهین به هواداری استقلال محروم بشه.
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      زررررشک برو به سرورتون النصر بگو که لابی داره توی AFC و میشناسش تا به تلافی جیره خواری تون از طرف شما شکایت کنه و گر نه AFC شماها رو اصلا نمی شنسه که به حرفا تون گوش کنه
  • ی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    امیر حسین صادقی کوچولو ، عینکت رو بردار چشماتو بازکن بعد حرف بزن تو که هیچ افتخاری نداری چی میگی باووووو
  • 6 IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    پیشک سوت دعوایی کیسه هم دوباره اومد. یمدت زخم و زیلی بود صداش در نمیومد. روزای افتابی برای بعضیا مجال فرار از تو غار بی جامیه.... کیسه فقط ایرین پلاست مقیم تهرون خخخخ
  • شاهین ساری IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    عمو قلیچ سلطان بیا ببین این بچه چیه این همه گریه میکنه
  • نادی الکیسه AT ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    جالب اینجاست که اراجیف و توهین و دروغ های به شدت تحریک آمیز این مرحوم شارلاتان قابل انتشار است؛ اما حقیقت نه!!
  • ایرج IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقای امیر حسین صادقی خیلی بالایی داداش چی میزنی آقای مجهول الحال میشه بگی چندتا بازی ملی دارید؟؟؟
  • 4444444444 IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    امثالی مثل کنعانی زادگان همیشه زیاد حرف زدن خود همین یارو گفته بود من از همون بچگی استقلالی بودم {...}الان اگه تیمای دیگه قهرمان آسیا میشدن تا میتونستی فحش میدادی {...}
  • آبی بی رنگ SE ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    همین مردم جنوب رو نفت خوابیدن ولی یک درصدش خرج خودشون نمیشه و جزو محروم ترین مناطقه . پولش میاد خرج چهارتا انگل عین همین صادقی میشه که بهشون میگه دهاتی و شهرستانی
  • لنگی متوهم IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    میبینم که به لنگیها بر خورده .با با شما حالا حالا حسرت جام اسیای بر ولتون بمونه .لنگی حقیر احترام بگذار .میدونی که در مقابل وایستاده .تاج کبیر تاج دوستاره ی آسیایی .احترام بگذار.خخخخ
    • محمدم IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      خخخخخخ...ستاره هات نره تو چشمون جناب سرگرد....#بی اصالت کیسه..#بی هویت کیسه..#متوهم کیسه
  • سینا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    دیگه بسه.بازی پیروزی یک بازی ملی بود حالا که قهرمان نشدن بیاییم همه با همدیگه از قهرمانی های آسیایی استقلال لذت ببریم.تاجمون عشقمون.
  • سینا IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    ولی خیلی حیفه.لنگیا واسه اون یه دقیقه قهرمانی یه ستاره چشمک زن بزنین خخخ.راستی بازی پیروزی با بایرن مونیخ کی قراره برگزار بشه خبر ورزشی اطلاع رسانی کنید خخخ.
  • صادی خوزستان IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    خدایی من همش تو این فکرم تاکی باید دست به دعا برداشت پرسپولیس جام نگیره ...خودمون که هیچی نیستیم حداقل فینال های آسیا هوادار تیم های خارجی بشیم اونا نزارند پرسپولیس جام بگیره....کیسه جماعت نونش تواینه که خودش هیچی نیست دنبال کسی می گرده که یه کاری کنه توایران که تیمی جلودار ارتش سرخ نیست ...توآسیا هم تافینال کسی رو نداریم...ایتقلالی جماعت تاکی خودشون آخر کگروه باشند تو لیگ خواب نام ببینند {...} پس خودشون کی می خواند خوب شدند همش باید ازاین های دیگه استعدادهای کمک کنند ما کیسه ای ها هیچی نیستیم لااقل شما تیم های فینال اسیاجلوی پرسپولیس را بگیرید
  • کامل پرسپولیسی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    خدایا ما از شر دون کیشوت ها در امان دار ، توی این مملکت با این اوضاعش الان حتی یک آسیاب بادی هم بابات توهمات این جنابان سالم نمانده حتی در شهرستان زیبای منجیل گیلان
  • متخصص شارلاتان وچرک بازی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    طرفداران البیروزی این ای سی ال گفتنتون ازروحقارته بخدامگه رئال هفتادسال پیش قهرمان اروپا شده قهرمانیش حساب نیست؟جام جامه چه یک جانبه چه صدجانبه خداروشکرتوتاریخ بی افتخارتون هیچ وقت قهرمان نخاهیدشدادمین چرانمیچاپی پیامای منو
  • mehdiii IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    ظلم به عنوان " پیشکسوت " و جفا در حق امثال مرحوم پورحیدری . من پرسپولیسی ام اما هیچ وقت از آدمهای هتاک و بی تربیت هر کدام از دو تیم خوشم نمی آد. آداب کری خوندن مون هم مثل فوتبالمون عقب افتاده و جهان سومیه. از کار محمود فکری خوشم اومد که به بازیکناش گفت استوری هاشون رو پاک کنن ولی امیدوارم شو نباشه چرا که خودش روز قبل فینال بجای آرزوی موفقیت برای رقیب سنتی میگه ایشالا ما ستاره سوم رو بگیریم و غیر مستقیم داره کری می خونه. چی بگیم که همه فوتبالمون رو بی اخلاقی و حاشیه بغل کرده و دریغ از پیشرفت در بعد فنی. از من به شما نصیحت وقت با ارزشتون رو برای خوندن مطالب هرز نذارید حالا هر کی میخواد باشه.
  • زاگرس IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    این که هنوز زندس!!!! ای خدا نکشتت،با اون عینک سیاه بالای چشمت که تو استودیو زدی...
  • ی.ح NL ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    امیر حسین صادقی خیلی زود از بیش از 66 میلیون مردم روستاها و شهرستانها و دهاتها عذرخواهی کن تا باز تصادف نکردی بری جهنم
  • ی.ح NL ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    امیر حسین صادقی خیلی زود از بیش از 66 میلیون ساکن شهرستانها و روستاها و دهاتها معذرتخواهی کن {...} دیگه هم مراقب حرف زدنت باش
  • حمید IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    {...} اولا شهرستانی بودن عیب و عار نیست تو که حتی نمیتونی یک جمله ساده رو درست بیان کنی از دیگران ایراد نگیر دوما هر وقت تونستید تا یک چهارم آسیا بیان بالا اونوقت بیا در مورد سرورت اظهار نظر کن پوزخندهای پیروز قربانی موقع صبحت های مرحوم صادقی رو هیچ وقت یادم نمیره , عدم مدیریت غلط , خخخخخخ اول برو درست حرف زدن یاد بگیر جناب مرحوم
  • ناشناس IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    مرحوم حجازی ها و پور حیدری ها نیستن ببینن کیا شدن پیشکسوت استقلال!از مردی فقط اسمش رو یدک میکشن...
  • آزادی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    تاریخ پرسپولیس به ۳ دوران برمیگرده ۱_ دوران قبل از بابا مسعود که مشغول دیدن بازی های اروپایی بودن ۲_ دوران بابا مسعود که تمام افتخاراتتون توی همین چندسال خلاصه میشه ۳_ دوران پس از بابا مسعود که ما لحظه شماری میکنیم آیی بخندیم
  • شمسعلی IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    چ خبر از آپارتمان داوری جناب مرحوم صادقی؟؟؟
  • خرمی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    ای کاش به اندازه اصل ونسبت حرف میزدی یکم برگرد عقب ببین از کجا امدی ازکی الگو گرفتی بخدامن از حرف تو زیاد دلگیر نیستیم چون اصل نیستی
  • ناشناس IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آفتاب بدیم خدمتتون؟!خخخخ
  • ناشناس IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    امیر صادقی آماتور از چند جا سوختی اینقدر اراجیف میبافی اختلاف ۹ امتیاز چهار هفته به پایان لیگ قهرمانی اینا برای تو آماتور گاوبندی هست برای ما اقتدار {...} به خودت اجازه میدی به پیشکسوتان جامعه ورزش بی احترامی کنی برو بچه ببین پیشکسوتای استقلال اصلا تو رو برای نظر دادن قبول دارن
  • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقای مرحوم صادقی ما ب لطف قهرمانی های پیاپی ما تو لیگ برتر هردوره مستقیم تو آسیا هستیم حالا شما برید با العین بازی کنید
  • ممم IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    از قدیم میگفتن چوب خدا صدا نداره ولی ایندفعه دست خدا صدا نداشت ... امیرحسین هم همیشه شجاعانه حرف حق رو میزنه .. ایول
  • لنگ حکومتی DE ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    دوستت داریم کاپیتان صادقی با تعصب
  • امید IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    فرق بین غیرت و اتحاد تیمی پرسپولیس و مردانگی این تیم با امثال صادقی فرسنگ‌ها هست ! به عنوان یک پرسپولیسی که ۳۰ ساله طرفدار هستم ، از بازیهای پرسپولیس در مرحله قبلی شکفت زده شدم و از این همه دوندگی و اتحاد و فوتبال هوشمندانه گل محمدی و بازیکنان لذت بردم، پرسپولیس نسبت به ۲ ماه قبل چند بازیکن محروم داشت و حتی شجاع خلیل زاده را هم به دلایل مالی نتوانست نگه دارد !! اگر این تیم حمایت می شد چگونه خلیل زاده را از دست داد !!؟ حسادت در امثال امیر حسین صادقی فوران کرده است !! پرسپولیس در میان این همه باشگاههای پر قدرت و متمول آسیایی بسیار عالی فوتبال بازی کرد ولی حسادت بد بیماری هست !!
  • خوشحالی و ناراحتی شما با ما تنظیمه IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    وقتی که نمیخاید ببینید وقتی که نمیخاید از خواب بیدار بشیید نمیشه کارش کرد ، زمانیکه 40 سال پیش با دوتا دونه بازی رسیدید فینال و ستاره زدید مشخصه سقف ذهنیتون چیه ، هنوز فکر میکنید با همون دو سه تا بازی بهتون ستاره میدن ؟؟؟نه برادر ، باید با عرق ریختن مقام اورد ، دقیقا مثل پرسپولیس پرافتخارترین تیم ایرانی در اسیا
  • فرشاد IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    اقای صادقی اولا تیمت به پاختاکور باخته در صورتی که ما بردیمش ثانیا شما این چند سال رنگ مقام و قهرمانی رو دیدید؟ بایدم عقده ای باشید. افتخار ما اینه دو نایب قهرمانی اسیا هفت جام و نیمه نهایی آسیا. بعدش بردن المحرق بحرین کار شاخیه؟ الان چرا نمیبرید پس لطف کن دهنتو ببند چون زشته خودتو سبک کنی. تمام پیشکسوتان پرسپولیس اسطورن شما بجز ناصر حجازی که مردی بزرگ بود کیو دارین هاااا. پس چرت نگو و ما هم به تیم پرسپولیس کبیر افتخار میکنیم
  • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    واقعا برا لنگ متاسفم که با این همه پشتوانه تیم حکومتی. نمی‌تونید قهرمانی بیارید {...}
  • زهرا IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    پرسپولیس باغیرت جنگجوین قهرمان لیگ امسال
  • علی IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    اگر لیگ ایران بود دو پنالتی گرفته نمی شد و قهرمان می شد یک ستاره بخاطر یک دقیقه قهرمانی بزنن بر پیراهن مسخره تون استقلال پرافتخار ترین تیم ایرانه بروید جام ها را بشمارید
  • اکبر IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    از کلام سطح پایین این صادقی معلومه مشکل روحی داره
  • Hatam IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    آخه یکی نیست به این {...} بگه دقیقا چه زمانی و میگی که تو رفت و امد آسیا بودید خیلی وقته تو ایران حرفی برای گفتن ندارید آسیا پیشکش در ضمن شما در حد نام بزرگ پرسپولیس و بازیکناش نیستی که بخوای در موردشون نطق کنی.این فصل یه هیات از تمام مربیان و پیشکسوتاتون جم کردید رو نیمکت که بتونید به زیر پرسپولیس برسید آخر فصل اونم بعید به نظر میرسه.شما درمورد تیمی صحبت کن که حداقل دوبرابر پرسپولیس کبیر اسم و رسم داره ولی نمیتونه ۱ جام حذفی بگیره.درود بر شرفت محمد حسین کنعانی
  • فرشاد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    یک در صد هم شک ندارم امیر حسین صادقی یه پول هنگفت میده که این مصاحبه ها ازش چاپ بشه. وگرنه دلیل نداره یه سایت با گذاشتن این جور مصاحبه ها و حتی بولد کردنش اعتبار خودش رو به خطر بندازه. از فوتبالی ها انتظار نمیره فیلسوفانه حرف بزنن، اما این یکی دیگه خیلی خیلی ضایعه
  • علیرضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    به نظر شما کسی که در حین تصادف و جراحت از خودش سلفی بگیره بذاره تو شبکه های اجتماعی کاری که دیگه بهنوش بختیاری هم نمیکنه!!!! حرفاش ارزش چاپ کردن در خبرگزاری هارو داره؟؟؟؟
  • طرفدار پرسپولیس (نماینده ایران و غرب آسیا) IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    بابا آقایون پرسپولیسی و استقلالی اینقدر با هم جر نکنین همه از یه کشور هستیم من خودم پرسپولیسی هم ولی هرتیمی که باشین چه استقلال و چه پرسپولیس اینقدر ارزش نداره که بخاطرشون اعصاب همدیگه خرد کنین
  • H NL ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    مرحوم صادقی زمانی که در قید حیات هم بود زیاد چرت و پرت میگفت....
  • Y NL ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    مرحوم امیر حسین صادقی یکبار دیگه اگه به شهرستانیا بی احترامی کنی همون عینک رو از چشمت برمیداریم میکنیم تو ..... پس مواظب حرف زدنت باش مرحوم صادقی
  • shahin IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    به دوستان طرفدار پرسپولیس میگم اگه ماهم جای شما بودیم ناراحت میشدیم بالاخره صد بارهم بری فینال ولی نتونی قهرمان شی تحملش سخته ولی دلیل نمیشه دیگران رو زیر سوال برد تو همون دوران کوپا امجدیه وسالهای دهه 60 با بهترین بازیکنانتون از پس تیم بنگلادشی وو...هم برنیومدید یه جوری میگید یو سی ال انگار بایرن وپاری سن زرمن ومنچستر ورئال وبارسا توش هستن .پس منصف باشید.در خصوص رفتن بازیکنانتون هم که چیبگم اگه بیرانوند وترابی وعلیپور وشجاع رفتن در عوض لک واقایی وشجاعی وپهلوان وال کثیر در عرض یک هفته اومدن..... خواهشا بهونه نیارید تیم خوبی بودید ولی خوب تیم کره ای بهتر بود.در خصوص اقای صادقی هم انتظار داریم اتش بیار معرکه نشن...ولی اقای کنعانی زادگانم بهتره یه کم به گذشتش نگاه بندازه ...یه کم از سید جلال با اون همه افتخار وسابقه تواضع وفروتنی یاد بگیره...درضمن با این حساب پس قهرمانیهای رئال تو. دهه پنجاه وقهرمانی جام ژول ریمه برزیل هم ارزشی نداره..فوتبال فوتباله....اونموقع هم 11 به 11 بود وارزش داشت. الن فقط حاشیه وتیلیغاتش بیشتره ولی لذتش اون موقع بیشتربود ای کاش احترام به حریف رو ازمسی یاد بگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی