علیرضا منصوریان: زنوزی رئیس فدراسیون شود، استقلال و پرسپولیس را سلاخی می‌کند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

منصوریان درباره برکناری‌اش از تراکتور گفت: این توهین به من نبود و توهین به فوتبال ایران بود، تا الان می‌گفتیم شیخ‌های عربی در سال چند بار مربی عوض می‌کنند اما باشگاه تراکتور جدید، هشت مدیر و هشت سرمربی تغییر داده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا منصوریان با حضور در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: خودم را فرزند مکتب استقلال می‌دانم و کری‌خوانی را درست نمی‌دانم. ما با پرسپولیس فقط در زمین رقیب هستیم. باید کری را به هواداران بسپاریم و وارد فضای مجازی نشویم. بزرگترها و پیشکسوت‌های فوتبال احتیاج به فالوئر ندارند. نزدیک به هشت یا ۹ بازیکن پرسپولیس، بازیکن من بودند. مانند سیدجلال حسینی که یک رهبر هست.

«نبود وحید امیری خیلی به پرسپولیس در فینال ضربه زد و جای آل‌کثیر هم خالی بود.»، وی با بیان این جمله افزود: اگر بخواهیم به علت باخت پرسپولیس فکر کنیم باید بگویم که دو دلیل عمده داشت. ما باید با آمدن VAR به فوتبال در دو سال پیش باید آن را به فوتبال‌مان می‌آوردیم. بازیکنان ما بی‌اطلاع بودند که تیم اصلی داوری بیرون نشسته است و نکات ریز را می‌بیند. نکته دیگر این است که ما خیلی به بزرگی تیم حریف را دامن زدیم. ما یک جوی درست می‌کنیم که اگر باختیم بهانه داشته باشیم. اینقدر گفتیم اولسان که بچه‌های ما یک ربع اول در شوک بودند. اولسان از پاختاکور، السد و النصر قوی‌تر نبود. اگر پرسپولیس برنده به رختکن می‌رفت قطعاً یحیی در نیمه دوم با پلن B بازی می‌کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: مهدی شیری بازیکن من در نفت بود و او را می‌شناسم. من خواهش می‌کنم که شیری و نوراللهی را تخریب نکنند. من افتخار می‌کنم که با یک کادر ایرانی به فینال رفتیم. باید به مربیان ایرانی اطمینان کنیم. به یحیی اعتماد کردیم. او تیمش را به فینال آسیا برد. من ضد مربی خارجی نیستم. مربی خارجی باید به ما یاد دهد. بازیکن خارجی پرسپولیس بشار رسن هم خوب بود، مثل تیام که برای استقلال بازی کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور درباره جدایی اش از این تیم گفت: فکر می‌کنم اولین بار است که در این برنامه شرکت می‌کنم. من شروع مربیگری‌ام را مدیون اولیایی هستم که سرمربی پاس همدان شدم. من دستیار قطبی در تیم ملی بودم. یک بازی هم سرمربی تیم ملی بودم. من همزمان سرمربی تیم امید بودم و دستیار چهارم کیروش در تیم ملی.

وی در ادامه تصریح کرد: من از کفاشیان تشکر می‌کنم بابت کمک‌هایش، اما از نبی تشکر نمی‌کنم چون می‌گویند دوستم است، ولی از او هم تشکر می‌کنم. بعد از آن در نفت سرمربی شدم و پس از آن هم به استقلال پیوستم.

منصوریان یادآور شد: من به دعوت مالک باشگاه تراکتور و یک دوست مشترک‌مان به این باشگاه دعوت شدم و می‌دانستم بین من و علی دایی اولویت با دایی است و حتی با نکونام و تارتار هم صحبت کرده بودند. من فقط به خاطر لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به تراکتور رفتم، چون یک بدهی دارم و باید تلافی کنم. گفتم مالک باشگاه خصوصی است، امکانات و پول فراوان است و هر بازیکنی هم بخواهم، می‌گیرند.

وی ادامه داد: در آخر نقل‌وانتقالات قلاب ما به محمد عباس‌زاده گرفت، حالا بماند که ماجراهایی برای جذب او داشتیم. آخرش گفتم ۲۰۰ میلیون از قرارداد من کم کنید به او بدهید.

سرمربی برکنار شده تراکتور درباره اینکه آیا از نقل‌وانتقالات تیمش راضی بوده است یا خیر، گفت: نسبت به وضعیت مالی باشگاه من از عملکردمان راضی هستم. ما واسعی را گرفتیم با مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون. قرارداد سال دومش را هم ضرب در دو کردیم. دو تا چیز من را خیلی اذیت کرد. اول اینکه علیپور بعد از اخراجم به من زنگ زد و گفت یادت است گفتم بیا با من برویم. او گفت ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات لیگ زنوزی به من گفت تو را اخراج کنم. گفتم چرا به من نگفتی؟ گفت دلم نیامد تو ذوقت بزنم. گفت مالک باشگاه گفته است آب من با منصوریان در یک جوی نمی‌رود و این را نمی‌خواهم! من به علیپور هم گفتم که اشتباه کردید به من نگفتید. گفت با اولین باخت یا مساوی که بیاوری، اخراجت می‌کنند. مالک باشگاه تو را نمی‌خواهد. من یک ساله می‌خواستم قرارداد ببندم، با من سه ساله قرارداد بستند. به ما اگر بگویند ما را نمی‌خواهند، خیلی راحت می‌رویم.

منصوریان خاطر نشان کرد:  عزم برداشتن ما ۱۰ روز قبل از مسابقات جزم شده بود. اینجا به من بی‌احترامی نشده به فوتبال بی‌احترامی شد. به این دلیل که مالک باشگاه گفت، پولدارم و تو را برمی‌دارم. نصیرزاده بعد از بازی با سپاهان من را صدا کرد و گفت مالک از نتایج راضی نیست و گفته است سه بازی بعد را باید ببریم. من هم گفتم به مالک بگو چه کاشتی که بخوایی برداری؟ اول بیا و طلب‌های کادر را بده.

وی افزود: ما مس را بردیم، بعد از آن هم بازی‌مان با فولاد بود. ما با تیم بدی بازی نداشتیم. فولاد این فصل مدعی است. بعد از بازی با فولاد نصیرزاده طبق معمول خبررسان بود و گفت، قبل از اینکه بروید به فرودگاه زنوزی تصمیم به جا به جایی گرفته است. من هم گفتم دو هفته آسان در پیش داریم. ما با صدر جدول چهار امتیاز فاصله داریم و به رده بالا صعود می‌کنیم. من هم گفتم پیغام من را به مالک برسان و بگو که یادت است گفتم نگرانم هشتمین مربی دو سال اخیر تراکتور نشوم! بعد هم گفتم به زنوزی بگو شب با او تماس می‌گیرم. نصیرزاده به من گفت قرار است در پست سرمربیگری تغییراتی در باشگاه ایجاد شود، من هم گفتم اصلاً این اجازه را نمی‌دهم و خودم با مالک صحبت می‌کنم.

سرمربی پیشین تراکتور درباره اینکه چه زمانی متوجه برکناری‌اش از سرمربیگری تراکتور شده است، گفت: باجناقم در فرودگاه گفت اصلاً تراکتور را ول کن! او ماجرا را فهمیده بود. من هم گفتم تیمم را دوست دارم و بعد تازه او گفت من را برکنار کردند. اول اینکه به من توهین کردند. اگر مالک باشگاه به من می‌گفت مرا نمی‌خواهد، من هم می‌گفتم به من در دو بازی آینده اطمینان کن، بعد من خودم می‌روم! پول هم به خدا برای من مهم نبود.

منصوریان تصریح کرد: این توهین به من نبود و توهین به فوتبال ایران بود، اینکه من پول دارم و هر وقت بخواهم برمی‌دارم. تا الان می‌گفتیم شیخ‌های عربی در سال چند بار مربی عوض می‌کنند. باشگاه تراکتور جدید، هشت مدیر و هشت سرمربی تغییر داده است. علت اصلی آن هم این است که این باشگاه به تمام معنا مالک محور است. تیم ما از سرما می‌لرزید. من گفتم این کارت من را بگیرند و گرمکن بخرند. ما مشکلات زیادی داشتیم. ما باید صبر می‌کردیم که رئیس دستور بدهد تا لباس بگیرند. آخر هم من گفتم کارتم را می‌دهم اما گفتند ما با آدیداس قرارداد داریم. ما چرا باید دروغ بگوییم؟ ما از آدیداس یک لباس و گرمکن دیدیم و بقیه را تولیدی در تبریز برای ما می‌آورد. فکر می‌کردم همه چیز گل و بلبل است، اما من تا روز بازی با فولاد فقط سه درصد پول گرفتم. فکر می‌کردم حداقل تا پایان لیگ قهرمانان در تیم می‌ماندم و اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم اخراج شوم.

منصوریان با اشاره به تغییرات فراوان در تراکتور اظهار داشت: من می‌خواهم بگویم با این تغییراتی که تراکتور داشته و مربیان زیادی آمدند و رفتند چه اطمینانی است که نفر بعدی بیاید، مگر اینکه مربی خارجی باشد و بیاید و فقط پول بگیرد. من شنیدم که مالک تراکتور تمایل دارد که رئیس فدراسیون فوتبال شود و اگر رئیس فدراسیون فوتبال شود، من قطعاً در فوتبال ایران مربیگری نمی‌کنم. او به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود استقلال و پرسپولیس را سلاخی خواهد کرد! من دست تک تک مردم تبریز را می‌بوسم. آنها بسیار مردم میهمان‌نوازی هستند. هواداران تراکتور هم که بی‌نظیر هستند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره حضور فکری در این تیم هم گفت: او مثل من از جنس استقلال است و باید بگذاریم که کارش را انجام دهد. مشکل الان اسنقلال مثل پرسپولیس در سال ۹۲ است که هوادارانش از اول بازی اعتراض می‌کردند. فکری الان دارد کار می‌کند هواداران باید حمایت کنند و انرژی مثبت بدهند تا تیم تمرکزش را از دست ندهد. من از اطرافیان فکری می‌خواهم به فکری کمک کنند و یارش باشند و فکر سرمربیگری به سرشان نزند.

وی در پایان گفت من از هواداران فوتبال خواهش می‌کنم که فضا را برای مهدی شیری و احمد نورالهی تنگ نکنند. این دو بازیکن بهترین های فوتبال ما بودند. این بازیکنان سرمایه های فوتبال ما هستند.

ویدیو| منصوریان: امیدوارم مظلومی و مرفاوی یار فکری باشند و فکر سرمربی‌گری به سرشان نزند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهند DE ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    اقای زنوزی اشتباهی توی فوتبال امده. اگه بره دنبال کارهای اقتصادی خودش بهتره. برای فوتبال تبریز هم بهتره..اقای منصوریان بعنوان یک پرسپولیسی از حرفهایت کیف کردم.برای اولین بار بخاطر یک استقلالی کلاه از سر بر می دارم.لایک داری داداش علی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      دوستان منصوریان این بار درست می گوید دلیلش این هست که پرسپولیس به دلیل قهرمانی ها پیاپی در لیگ دشمن تراکتور هست و دلیلش دشمنی اش با استقلال هم این هست که بابک مرادی و مظاهری را گرفته البته خوب بودن مظاهری در استقلال هم بی تاثیر نیست در این دشمنی اگر زنوزی رئیس فدراسیون فوتبال شود فاتحه پرسپولیس و استقلال خوانده است
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      زنوزی می خواد فوتبال پایتخت را نابود کند یعنی تیم های پرسپولیس و استقلال برای اینکه زورش به پرسپولیس نمی رسد اول استقلال را نابود می کند دلیلش چیست. دلیلش این هست که مدیرعامل پرسپولیس جعفر سمیعی که یک حراستی هست و نفوذ دارد و اگر پست ها و مقام های سمیعی را نگاه کنید می فهمید یک حراستی کامل هست اما مدیرعامل استقلال چه کسی هست . احمد مددی که هیچی نمی فهمد و افتضاح بود استقلال به فتح الله زاده نیاز دارد که مدیرعامل استقلال شود و گرنه نابودی اش قطعی هست
    • علیرضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      زنوزی بیشتر ۲۰ ساله که تو فوتباله شما تازه دیدی فک میکنی تازه وارده، در ضمن اگه تراکتور اخ بود چرا علی منصور چسبیده بود بهش؟
    • بهنام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      این هم در راستای مدیریت سپاهی تو کشوره.وقتی از ساختن عاجزن ،نابودی رو هدف قرار میدن. این ضد ایرانی هم همین کارو میخواد با فوتبال بکنه . با گرفتن غیر قانونی 2تا تیم تو لیگ برتر و در عین دشمنی با تیمای دیگه خصوصا پرسپولیس با تیماش به جایی نرسید حالا میخواد سکان فوتبالو دست بگیره و از حمایت خارجیها ( فیفا و ای اف سی) به بهانه عدم دخالت دولت تو فوتبال ، هر جور خواست فوتبالو نابود کنه
  • هادی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    زنوزی متوهم بیخود می کند ریس فدراسیون شود آن وقت هواداران پرسپولیس و استقلال و مدیران مربیان و بازیکنان پیشکسوتان آن دو تیم ساکت نخواهند نشت درست پرسپولیس و استقلال در خیلی چیز با اختلاف نظر و کری خوانی دارند ولی در مورد زنوزی و ریس فدراسیون شدن آنها نظر مشترکی دارند هرگز ساکت نخواهند شد علیه کاندیدن شدن زنوزی یک لحظه ساکت نخواهند شد با ایجاد کمپین مخالفت علیه زنوزی نمی گذارند زنوزی متوهم ریس فدراسیون شود
  • Iman IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    آقای زنوزی از کجا آورده ای؟؟
    • حمید علوی CA ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      ایمان جان پست شما یکی از آگاهانه ترین پستهایی بود که در تمام مدت اینجا خوندم. امیدوارم همه هوادارن سلامت اقتصادی دست اندرکاران فوتبال مملکت رو به علایق و تعصبات رنگی ترجیح بدن و اجازه ندن هیچ کلاهبردار و دزد و ریاکاری در فوتبال رشد کنه
  • علیرضاا IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    ببین این صادقی و برهانی و مرفاوی و فنونی زاده چیکار کردن و چقدر ... گفتن که الان داچعلی رفیق قدیمی خودمون حرف میزنه میگم کاشکی دوتا مثل منصوریان داشتن
    • لنگ IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      سپهر حیدری،کنعانی ،میناوند ،صادقیان،شکوری و...اینها رو هم بگو لنگی جون
    • قیصر آسیا IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      عاخه شنونده هم باید عاقل باشه طرف فک کرده رفته نیو کمپ همون اولش هم کلی جو گیر شده بود.خب تراکتور هم مثل تمام تیم های ایرانی تو شرایط بد اقتصادیه ، شرایط فعلی برای همه هست. انصافاً خیلی هم خوب شد گذاشتنش کنار ، این آدم به این دو رویی خخخخخخخ
  • مسعود IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    با این مزخرفات می خواهد زنوزی را متهم بکنه تا فشار از روی خودش برداشته‌ بشه منصوریان اول بره مربیگری را یاد بگیره بعد دیگران را متهم کنه من کاری با نتایج تراکتور ندارم اما تراکتور منصوریان بی برنامه ترین تیم لیگ بود چهار تا پاس نمی توانستند بدن اما تراکتور شجاعی بهتر شدن موقعیت سازی می کنه پاس کاری می کنند
    • آرش IN ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      یعنی واقعا فکر می کنی این دوتا برد کار شجاعی!!!! یعنی یه مربی در عرض یه روز اینقد میتونه یه تیم رو متحول کنه؟ فک کنم هیچی از فوتبال نمی دونی.
    • پسر فوتبالی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      شما تیمتون شخصیت نداره مقصر منصوریان نیست... یادتون رفته طرفدارای تراکتور به مرحوم پورحیدری و زنده یاد هادی نوروزی که دستشون از این دنیا کوتاهه توهین کردن؟
    • امیرحسین IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      خیلی قضیه شجاعی مشکوکه
    • اگه تراکتور بد بود چرا موندی؟ IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      ایشون همون علی منصور پشت تریبون نیست که میخواست ترکی یاد بگیره، چقدر سنگ تراکتور رو به سینه میزد؟؟ حالا که کله پا کردنش داره جوسازی میکنه ولش کن عمو این هارتو پورتا به تراکتور نمیچسبه ،اینا همش خرفای صدمن یه غاز آدمای ضعیفه که چون نمیتونن پس حرف میزنن.
  • رضا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    برکناری تو توهین به کل فوتبال بود یعنی تو کل فوتبال این مملکتی؟ اخوی مقصر زنوزیه که یه فلافل پز رو آورده بود تو تیم میگی فکر کردم پول زیاد هست تو تیم پس بوی کباب به مشامت خورده بود تو در حد و اندازه تیمهای لیگ دومی هم نیستی چون اگه بودی سرمربی یک تیم بودی نه سرمربی رستورانت جفنگیاتتو نگه دار واسه کسایی که تورو و تراختور رو نمیشناسن گفتی کارتمو دادم گرمکن بخرن آخه بیچاره تراکتور تنها تیمی هست که آدیداس میپوشه که تو ول عمر ورزشیت قبل از تراکتور نپوشیده بودی . چقدر باید بهت فرصت داده میشد؟ مگه چیزی از مربی گری بلدی که بهت فرصت میدادن تیمو جمع کنی با اون علیپور دوتا خائن بودین اومدین تیم رو خراب کنین دستتون رو شد شوتتون کردن بیرون شما که اینهمه ادعا داری منتظر میشیم ببینیم چند دهه دیگه یک تیم به عنوان مربی انتخابت میکنه یک فصل تیم آماده و خوب فرکی رو تحویل گرفتی 4تا باهاش برد آوردی فکر کردی زور خودته؟ جوکی واسه خودتا گوگولی
    • امیرحسین IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      تا الان تراکتور ۹ تا مدیرعامل و ۸ تا مربی داشته یعنی همه اینا خائن هستند ؟! نه عزیز من مشکل از خود باشگاه هست و از زنوزی که تیم داری بلد نیست
  • کامل پرسپولیسی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    من بعنوان یه پرسپولیسی از معدود استقلالی هایی که قبولش دارم و احترام خاصی برایش قائل هستم جناب منصوریان هست که کلا معتقم ادم بدشانسی هم هست فقط این رو میخواستم بگم که رفتن ایشون به تراکتور اشتباه محض بوده واینکه ما پرسپولیسی ها و استقلالی ها درست است که رقیب هم هستیم و ممکنه گوشت هم رو بخوریم ولی جناب زنوزی مطمئن باشه که استخون هم رو نمی شکنیم و این جناب که فکر و احساس قارون بودن بهش دست داده باید بدونه که درست هست که مملکت الان شیر تو شیر هست ولی هنوز شهر هرت نشده که هر بی سروپا و نو کیسه ای بخواددر او جولان بده اینجا عرصه و میدان گاه شیران است وخیلی ازروبه صفتان به فکر انحلال این 2 باشگاه بزرگ و قدیمی و اصیل افتادند ولی کور خوندند و توی زباله دان تاریخ افتادند تاوقتی که این مملکت پابرجاهست این رو هرکسی که این افکارواهی درکاسه کوچک جمجمه اش غل غل میکنه بفهمه که پرسپولیس و استقلال هم پابرجاو استوارهستند و درزمین رقیب و در بیرون رفیق و کری نمک فوتبال هم متعلق به هواداران محترم هر2جناح،پس جناب زنوزی ما هواداران این 2 باشگاه عظیم حتی اجازه دربان بودن فدراسیون فوتبال رو هم بهت نمیدیم چخخه
    • شکارچی تاریکی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      دم. شما گرم.. با اینکه چند روزه وارد سایت شدین و بنده استقلالی ام.. ولی از کامنت هاتون خیلی خوشم میاد
  • طوفان سرخ اسیا (گوز پولیس) IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    الانم یه وزیر پرسپولیسی داریم !
  • امید تیفوسی آبی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    راستش زنوزی میخاد بین استقلال و پرسپولیس تفرقه بندازه تا هردوشون ضعیف بشن تا اون و تیمش بتونن پیشرفت کنن منتها فعلا هدفش تضعیف پرسپولیس هست بعدش میره سراغ استقلال ما و عملا سرخابی ها هیچ فرقی برای زنوزی ندارن
    • تیم مظلوم لنگ IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      من نمیدونم چرا زنوزی مثلا با سپاهان مشکلی نداره؟؟؟ مشکلش با استقلال و پرسپولیسه!!!
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      جناب امید . مدیرعامل پرسپولیس جعفر سمیعی حراستی هست که با نفوذش پرسپولیس را سر پا نگه می دارد و از نفوذش برای پرسپولیس استفاده می کند اما مدیرعامل استقلال احمد مددی هست که هیچی سرش نمی شود و هیچی نمی فهمد اگر فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شود شاید استقلال استقلال نابود نشود الان می فهمم وقتی یک حراستی کامل مدیرعامل تیمت باشد چه نعمتی هست اما در هر صورت هدفش نابود هر دو باشگاه هست
    • امیرحسین IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      با سپاهان هم فصل پیش مشکل کوچیکی پیدا کرد ولی در کل علتش اینه که سپاهان هم مثل تراکتور خصوصیه و تقریبا شبیه تراکتوره ولی سپاهان حرفه ای تره
  • صامت US ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    آقای منصوریان .روزی که خبرپیوستنت به تراکتورمنشرشدتوهمین صفحه نوشتم که تانیم فصل هم دوام نمیاری.که به البته به نبم فصل هم نکشید.همه می دانستندکه تراکتورچه جورجایی یه.چطوربااین همه تجر به فوتبالی خودت نفهمیدی؟چراکسی بهت مشورت نداد.البته برای خودت هم بدنشد.میتونی شکایت ببری به فیفا واساسی باغی این پولدارفوتبال نفهم را.ولی تراکتورهمینه .هرفصل 3مربی .امروزفردامسعودشجاعی راهم میفرستند لای دست تو.
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    زنوزی مشکوک میزنه... امسال اصلا خرج نکرد.. توطئه در راهه
  • آبی ترین IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    من یه تبریزی هستم اما اصلا طرفدار زنوزی و تیم بی افتخارش نیستم و قبولش ندارم... من با افتخار یه استقلالی هستم
    • امید تیفوسی آبی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      درود به شرفت
  • امیرحسین IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    دقیقا درست میگه منصوریان زنوزی مدیریت بلد نیست تیم داری بلد نیست زنوزی می خواد فوتبال پایتخت نابود کنه با تفرقه تا تیم خودش مدعی بشه اینکه تراکتور شخصیت هم نداره تقصیر منصوریانه؟ منصوریان عملکرد خوبی تو تراکتور نداشت درست ولی آخه چرا اینقدر اخراجش غیر حرفه ای باید باشه فکر کن بیانیه داد تراکتور با منصوریان توافق کردیم و جدا شد بعدش منصوریان گفت از چیزی خبر ندارم...... منصوریان تمام حرف هاش درست بود و براش سند و مدرکم هست ۹تا مدیر و هشت مربی اخراج کردن وقتی فوتبالی نیستی و تیم داری بلد نیستی نتیجه همین میشه همین الانم اومدن زنوزی تو فوتبال غیر قانونی بوده و اصلا نباید این اجازه داده می شد چطور ممکنه یک نفر مالک دو باشگاه باشه هر وقت اینو از زنوزی می پرسیدن تو جواب می گفت وزارت ورزش هم مالک دو تیمه حالا من هیچی نمی گم فقط دربی های تبریز رو با دربی های تهران مقایسه کنید البته الان دیگه مالک ماشین سازی نیست
  • علی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    دوستان اینجا دعواهای باشگاهی معنی ندارد. زنوزی اگر رئیس فدراسیون فوتبال ایران بشه نه تنها تیمهای دیگه بلکه فوتبال ملی هم نابود میشه. من تبریزی هستم اما دغدغه ملی دارم، تیم ملی من تیم ملی ایرانه والسلام... طرفداران تیمهای دیگه ورود کنن، زنوزی را من خوب میشناسم کسی که تنها دارایی اش یک گاراژ باربری در جاده صوفیان بود چطور اینهمه پول به دست آورد؟ از کجا آورد؟ این فرد نه تنها تراکتور را به نابودی میبرد بلکه ماشین سازی که به مراتب با اصالت تر از تراکتور بود را هم نابود کرد. شاید الان به نظر شما خنده دار بیاد اما ۵ سال بعد از تراکتور و ماشین و فوتبال تبریز با ادامه حضور این آقا هیچ چیز باقی نمی مونه.
  • حسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    مطمئن باش هر کی یه طرفه پیش قاضی بره راضی هم بر میگرده. اگه حرفاش حقیقت داشت چرا اجازه پاسخگویی داده نشد. منصوریان که هی دم از امکانات فوق العاده تراکتور می زد چرا اینطوری رنگ عوض کرد. مطمئن باشید این برنامه از پیش طراحی شده بود تا بعد از ناکامی تیم وزارتی و محبوب میثاقی یه حالی از زنوزی بگیرن. اگه حق می گفتن اجازه پاسخگویی هم داده می شد. همه میدونن منصوریان چه شو منیه و میثاقی چقدر با تراکتور مخالفه و طرفداریش از تیم وزارت هم بر همه عیان شده. البته حق زنوزیب بود. تا اون باشه که به نظر هوادار احترام بذاره. اکثریت هوادارای تراکتور با اومدن این آقا به تراکتور مخالف بودن اما ایشون اصرار دارن که اشتباهاتشونو تکرار کنن و باید هم همچین بلایی سرش میومد. الان دیگه همه فوتبال رو میفهمن و سوابق مربیا دستشونه. اینجاست که تفاوت مربیانی مثل قلعه نوعی و امثال منصوریان مشخص میشه. قشنگ دروغ میگفت و بعضا راست هم قاطی دروغاش میکرد. با اون سبک بازی 2 بازی که سهله، بیست بازی هم یهش فرصت میدادن نمیتونست کاری بکنه. ایشون اومده بودن تراکتورو نابود کنن.
  • 2جام اسیایی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    2جام اسیایی حسرت لنگیا یی هستم.اگر اینطور که میگی باشه خیلی هم خوبه الان چندین ساله که یه بابایی داره استقلال رو قلع وقمع مبکنه.حداقل اگر زنوزی بیاد ودوتا تیم رو قلع وقمع کنه بسیار بهتره حداقل اینطوری یه جورایی عدالت هم برقرار میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی