نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جنگ کی‌روش استنلی و محمد قاضی روی چمن مصنوعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته هشتم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دیدار تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان آغاز خواهد شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مس در دو بازی اخیر حریفان خود را شکست داده و از روزهای بحرانی فاصله گرفته است. دو پیروزی برابر تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی. از سویی سپاهان هم شرایط بهتری به نسبت گذشته پیدا کرده است. دیدار این تیم در برابر پرسپولیس در هفته هفتم برگزار نشد اما پیش از این بازی سپاهان ۴ گل به نساجی زد تا نشان دهد می‌خواهد یکی از مدعیان این فصل باشد. 

سپاهان برای اینکه مدعی بماند بدون شک در رفسنجان برای کسب ۳ امتیاز بازی خواهد کرد. از سویی مس هم نیم‌نگاهی به کسب ۳ امتیاز این دیدار دارد. با توجه به انگیزه‌های متفاوت دو تیم برای کسب ۳ امتیاز به نظر می‌رسد بازی زیبایی را امروز در رفسنجان شاهد باشیم، هر چند شاید چمن مصنوعی به تیم سپاهان اجازه ندهد مثل همیشه فوتبال کند. 

بازگشت کی‌روش استنلی به ترکیب سپاهان این تیم را تهاجمی‌تر کرده است. جالب اینکه تیم حریف هم در ترکیب خود از یک مهاجم سرزن سود می‌برد. محمد قاضی در بازی هفته گذشته گل ۳ امتیازی مس را در بازی با نساجی به ثمر رساند. نقطه اشتراک دو تیم بازی روی زمین است. با این توضیح که مس در نیمه خودی پرتعداد بازی خواهد کرد و این کار را برای مهاجم سپاهان سخت خواهد کرد. از آنجایی که سپاهان در ترکیب بازیکنان خلاق دارد می‌تواند با پلن‌های مختلف در این بازی به میدان بیاید و این کار را برای تیم مس سخت‌تر خواهد کرد. 

پیروزی سپاهان در این بازی محتمل است اما در صورت پیروزی مس یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد. مس بدون شک به شکست سپاهان خوشبین است، به خصوص که دو هفته پیش نفت مسجدسلیمان را با دو گل برده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی