میزبانی ملوان از صدرنشین و دربی بالانشین‌ها در بوشهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در مهمترین بازی این هفته لیگ یک ملوان از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند و شاهین بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. 

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ هفته ششم لیگ دسته اول در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی این هفته ملوان از استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند و شاهین بوشهر به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. 

ملوان انزلی – استقلال خوزستان
پس از ۵ هفته بالاخره ملوان طعم میزبانی در خانه را خواهد چشید. شاگردان مازیار زارع در شرایطی در ورزشگاه خانگی به میدان می‌روند که حریف آنها استقلال خوزستان صدرنشین است که برای تثبیت جایگاه خود به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کند. ملوانی‌ها اگر تمرکز خود را از دست ندهند، رسیدن به پیروزی برای آنها در این بازی غیرممکن نیست. 

پارس جنوبی جم – شاهین بوشهر
شاهین که شروع خوبی نداشت تا رده سوم خود را بالا کشیده و این هفته حتی شانس صدرنشینی هم دارد. تیم فراز کمالوند برای کسب پیروزی به جم می‌رود اما شاگردان محمد نصرتی هم به ادامه روند شکست‌ناپذیری خود فکر می‌کنند و برای رسیدن به صدر جدول هم برنامه دارند به خصوص که بازی در خانه آنهاست. دربی بوشهر بدون تردید جذاب‌ترین بازی این هفته خواهد بود. 

بادران تهران – فجرسپاسی شیراز
بادران و فجرسپاسی هم برگزارکننده یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته هستند. دو تیمی که شروع خوبی نداشتند اما خود را به مدعیان نزدیک کردند. هر دو تیم مربیان خود را تغییر داده و با سرمربی‌های جدید نتیجه خوبی گرفته‌اند و در این بازی به دنبال به رخ کشیدن توانایی خود هستند. کفه ترازو به نفع بادران میزبان در این بازی سنگینی می‌کند. 

خوشه طلایی ساوه – مس کرمان
مسی‌ها پرفراز و نشیب ظاهر شدند و این عملکرد باعث شده تا طرفداران مس با نگرانی هر بازی این تیم را دنبال کنند. حریف آنها خوشه طلایی است، ‌گرچه در پایین جدول قرار دارد اما هم از امتیاز میزبانی سود می‌برد و هم به تازگی سرمربی خود را تغییر داده است و با شوک مثبت به این بازی می‌آید. وحید بیاتلو جانشین بختیاری‌زاده در خوشه طلایی شده و باید دید این مربی چه عملکردی از خود بر جای می‌گذارد. 

چوکا تالش – هوادار تهران
شکست در دربی تهران تیم رضا عنایتی را از صدر جدول دور کرده و آنها برای بازگشت به جمع مدعیان محکوم به شکست میزبان خود در این بازی هستند هر چند چوکاتالش در خانه تیم خطرناکی است و با رسیدن به پیروزی در این بازی می‌تواند به بالای جدول نزدیک شود. لطیفی اگر تیمش را برنده از میدان خارج کند، ثابت خواهد کرد که تغییرات روی نیمکت این تیم درست بوده است. 

آرمان گهر سیرجان – رایکا بابل
رایکا بعد از چند نتیجه بد با ۲ بردی که کسب کرد به نیمه بالای جدول رسید و برای باقی ماندن در این جمع باید از بازی دشوار این هفته امتیاز بگیرد. دست‌نشان تیمش را برای نباختن به سیرجان آورده، چراکه آرمان گهر برای بهبود اوضاع خود در جدول محکوم به انجام یک بازی هجومی و کسب سه امتیاز است. 

نود ارومیه – شهرداری آستارا
نودی‌ها به جای پرداخت مطالبات خود برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در حال وقت تلف کردن هستند و در این راستا اوضاع آنها در جدول هر هفته بدتر می‌شود. قعرنشین لیگ اول باید به گلزنی فکر کند و سپس در اندیشه کسب پیروزی باشد. این تیم میزبان شهرداری آستاراست که سرمربی خود را به تازگی عوض کرده و پایان رأفت جانشین حسن اشجاری در این تیم شده است. رأفت انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌های خود را در این سطح از مربیگری‌اش به رخ بکشد. 

قشقایی شیراز – خیبر خرم‌آباد
قشقایی وارد بحران شده و برای خروج از آن باید بازی‌های خانگی را ببرد. این تیم این هفته میزبان خیبری است که با عبدا... ویسی سودای لیگ برتری شدن دارد و به همین دلیل کار تیم شیرازی در خانه آسان نیست. باید دید ویسی می‌تواند اولین برد را با خیبر دشت کند؟

استقلال ملاثانی – گل ریحان البرز
همسایه‌های جدولی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که بازنده این بازی شرایط بدی در جدول پیدا می‌کند و به فانوس به‌دستان نزدیک می‌شود. برای هر دو تیم پیروزی در این بازی حیاتی است تا از شرایط بدی که در آن گرفتار شده‌اند خارج شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی