شیخ دیاباته: با انگیزه به ترکیب استقلال برمی‌گردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته مصمم است تا هر چه زودتر در ترکیب استقلال بازی کند. مهاجم مالیایی‌الاصل آبی‌ها که این روزها جدی‌تر ازهمیشه تمرین می‌کند، انگیزه‌های بسیاری برای بازگشت به ترکیب تیمش دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شیخ دیاباته تمرینات خود را در روزهای مصدومیت مطلوب توصیف کرده است: «روزهای اول مصدومیت کمی درد داشتم اما آرام آرام شرایط بهتر شد. الان اوضاع خوب است و تمریناتم را به طور جدی دنبال می‌کنم. مصدومیتی که برای من به وجود آمد قدری من را عقب انداخت اما در تلاش هستم تا هرچه زودتر به شرایط بازی برسم.»

 دیاباته به شرایط مشابهی که فصل پیش برایش به وجود آمد نیز اشاره دارد: «فصل قبل هم به دلیل مصدومیت، بازی‌هایی را از دست دادم اما هر چه از لیگ گذشت شرایط بهتر شد. دوست دارم همان روند را در این فصل هم طی کنم.» 

شیخ به آقای گلی در لیگ بیستم هم امیدوار است و با اینکه گادوین منشا گل‌های زیادی در هفت هفته لیگ به ثمر رسانده اما شیخ نمی‌خواهد به این زودی دست از تلاش بکشد. به هر حال او مدافع آقای گلی لیگ برتر است. شیخ در این باره می‌گوید: «بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و ناامید نیستم. من روند گلزن‌های لیگ برتر را رصد می‌کنم و می‌دانم شرایط به چه شکلی است. امیدم را از دست نمی‌دهم. البته موفقیت تیمی برای من اهمیت بیشتری دارد اما تلاش می‌کنم دوباره در صف گلزنان لیگ قرار بگیرم. برای این هدف خیلی انگیزه دارم.» 

شاید خیلی‌ها تصور کنند که دیاباته تا حدی انگیزه‌اش را به دلیل مصدومیت بدموقع از دست داده اما مهاجم آبی‌ها نظر دیگری دارد: «حرفه‌ای هستم و بعد از بازگشت از مصدومیت سعی می‌کنم به گلزنی‌هایم برای استقلال ادامه دهم. هیچ چیزی برای من مثل شادی هواداران استقلال شیرین نیست. برای خوشحالی هواداران تیم محبوبم تلاش می‌کنم.» احتمال اینکه دیاباته به بازی با گل گهر برسد بسیار زیاد است. شیخ درباره این بازی هم صحبت‌هایی به زبان می‌آورد: «لغو دربی به سود من شد تا تمرینات بیشتری برای رسیدن به فرم مسابقه انجام دهم. باید از مربیان تیمم هم یاد کنم که در روزهای مصدومیت خیلی به من کمک کردند تا زودتر به شرایط بازی برسم.»

 شیخ بار دیگر به زندگی خوبی که در ایران دارد نیز اشاره کرده است. او روی گفتن این جملات همواره تأکید دارد: «در ایران احساس خوبی دارم. مردم با احساسی در ایران داریم که علاقه‌مند به فوتبال هستند. زندگی در ایران برای من لذت‌بخش است و تلاش می‌کنم با بازی‌های خوب استقلالی‌های ایران را شاد کنم. مطمئن باشید با انگیزه به ترکیب استقلال برمی‌گردم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی