نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ماجرای شباهت عجیب استادیوم مس رفسنجان با ویسنته کالدرون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان یکی از میزبان‌های احتمالی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته با انتشار نماهنگی از ۱۴ ورزشگاه احتمالی برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ رونمایی کرد که در بین آنها ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان هم قرار گرفته بود.

شباهت طراحی این ورزشگاه به استادیوم ویسنته کالدرون، استادیوم باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا موجب شد تا هواداران فوتبال گمان کنند عکس منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال اشتباه است.

علی علیزاده، معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان درباره حضور استادیوم ابن باشگاه در بین ۱۴ محل میزبانی مسابقات اظهار داشت: باشگاه مس رفسنجان در تدارک برنامه ریزی و اجرای کاشت چمن هیبرید فوق العاده است که به عنوان یک ورزشگاه ایده و بسیار خوب می‌توان روی آن برای میزبانی مسابقات بزرگ و مهم حساب کرد.

او ادامه داد: به غیر از این ورزشگاه، ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان و همینطور باهنر کرمان هم دو ورزشگاه بسیار خوبی هستند که قرار است اگر کشورمان به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در این پروژه عظیم فدراسیون فوتبال را همراهی کنند. 

علیزاده درخصوص شباهت ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان با ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید گفت: ما اتلتیکو نیستیم و مس رفسنجان هستیم (باخنده.) اندازه مس رفسنجان هم عمل می‌کنیم و به دنبال این هستیم که ورزشگاه ایده آلی را بسازیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی