نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یحیی گل‌محمدی: برای دیدار با ذوب‌آهن ۶ روز استراحت می‌خواهیم، وگرنه من نیستم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهدید کرد در صورتی که سازمان لیگ برای دیدار معوقه این تیم با ذوب‌آهن حداقل ۶ روز استراحت در نظر نگیرد، وی در این مسابقه حضور نخواهد یافت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی درباره دیدار عقب افتاده این تیم مقابل ذوب‌آهن و برنامه‌ریزی مسابقات اظهار داشت: ما هفته به هفته پیش می‌رویم، هر برنامه‌ای برای ما بریزند از آن استقبال می‌کنیم، البته در حد معقول. ما برای بازی با ذوب‌آهن آماده بودیم، ۶ روز هم برای آن بازی وقت داشتیم و شرایط‌مان خوب بود اما آن‌قدر اطلاعات غلط به فدراسیون و ایفمارک دادند که آن بازی لغو شد. هیچکس هم دلیلش را نفهمید. ما به سازمان لیگ هم نامه زدیم اما جواب ما را ندادند. چرا کسی دلیل لغو بازی ما با ذوب‌آهن را توضیح نمی‌دهد؟

وی افزود: مثل اینکه این اتفاقات باب شده است! سال گذشته هم یک تیم گفت فلان اندازه کرونایی داریم و نرفت بازی کند، امسال هم این اتفاق برای ذوب‌آهن افتاد. چطور می‌شود اول می‌گویند ۱۵،۱۶ بازیکن کرونایی دارند بعد ایفمارک تست می‌گیرد و این تعداد به ۲،۳ بازیکن می‌رسد؟! این (کرونا) در لیگ ما مسخره بازی است و سازمان لیگ باید از سال گذشته تجربه می‌گرفت. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و ایفمارک باید یک برنامه دقیق برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سختگیری داشته باشند و حداقل در ماه هر باشگاهی دو تا سه بار تست کرونا بدهد، آن هم در مرکز بهداشتی که فدراسیون ورزشی پزشکی و ایفمارک تأیید کند اما متأسفانه نظارتی نیست. از فردا ما هم ببینیم تحت فشار هستیم می‌گوییم ۱۵ کرونایی داریم و بازی ما را لغو کنید، این اصلاً درست نیست.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: من شنیده‌ام برخی از باشگاه‌ها بازیکن کرونایی دارند اما آن بازیکن را بازی می‌دهند. مربی تیمی را من سراغ دارم که کرونا داشته اما در جلسه فنی شرکت کرده و کنار زمین آمده است. متأسفانه نظارت در این بخش خیلی ضعیف است. برخی از بازیکنان و مدیران باشگاه هم برای نتیجه هر کاری می‌کنند و این خیانت بزرگی به دیگران است. شاید کسی جان خودش را دوست نداشته باشد اما جان دیگران عزیز است و باید مسئولیت‌پذیر باشیم. از نظر من تمام مسئولیت این اتفاقات با ایفمارک، فدراسیون پزشکی ورزشی و جاهایی است که دستی در کار دارند. به این ترتیب سلامت جامعه و ورزشکاران به خطر می‌افتد. ما خدا را شکر در این ۱۰ ماه به حدی رسیدگی خوبی داشتیم که شاید فقط یکی، دو مورد مشکوک داشتیم.

گل‌محمدی گفت: من بازیکنی داشتم که بازی با صنعت نفت برایش به خاطر تیم ملی خیلی مهم بود، به همین دلیل هم رفت سه بار جواب تست کرونای منفی‌اش را آورد اما من اجازه ندادم وارد اردوی تیم شود. اتفاقا ما در پست او هم کمبود بازیکن داشتیم اما ما احساس مسئولیت می‌کنیم. متأسفانه برخی از مسئولان ما در ورزش برعکس این موضوع عمل می‌کنند و مربی خودش می‌داند کرونا دارد اما وارد جمع می‌شود. این واقعاً دردناک است و باید رسیدگی شود. مسئولان سازمان لیگ خودشان هم می‌دانند این اتفاق افتاده اما من ندیدم کاری کنند. حتی یک‌ بار من به آقای نبی و کمیته انضباطی پیشنهاد دادم اگر هر بازیکنی تخلف کرد باید جریمه و محروم شود. خیلی هم از حرف من استقبال کردند اما پشت گوش انداختند و هیچ توجهی نکردند. به نظرم سلامت بازیکنان و جامعه خیلی باید اهمیت داشته باشد.

وی در مورد اینکه چه پیشنهادی برای دیدارهای عقب افتاده پرسپولیس دارد، گفت: ما فشردگی خواهیم داشت اما غیرمعقول نباشد. حداقل بازی ذوب‌آهن را که ما لغو نکردیم، همان ۶ روزی که زمان داشتیم را باید در اختیار ما بگذارند، در غیر اینصورت من به باشگاه هم اعلام کردم اگر حتی پنج روز فاصله باشد من در این بازی حضور نخواهم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض باشگاه نساجی به برنامه دیدار با این تیم، گفت: نمی‌دانم دلیل این اعتراض چیست. ما به خاطر پروتکل‌های بهداشتی AFC پیشنهاد دادیم در تهران بازی کنند و آن‌ها قبول نکردند. فکر ‌می‌کنم خواسته معقولی نباشد که یک روز زودتر بازی کنیم. درست است ما چند بازی عقب افتاده داریم اما حاضریم در یک برنامه‌ریزی خوب و معقول این بازی‌ها را انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ حكومتي IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    عجب فوتبال حرفه اي و درجه يكي داريم...همين كارارو ميكنيد كه ٥٧ساله تو حسرت قهرماني آسيا هسين بدبختا. لات كوچه خلوت
    • Amir perspolisi IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      بقرآن بقرآن اون چهارجانبه های خنده دار اگه مال پرسپولیس بود ما پرسپولیسیا اندازه ی سر سوزن ارزش براش قائل نبودیم و اگه شما انقد از اون چهارجانبه هاتون حرف میزنین دلیلش فقط اینه که دیگه چیزی برا گفتن ندارین وگرنه خودتونم میدونین اون قهرمانی هاتون ارزش یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رو هم نداره!!! شما اگه میتونین الان فینالیست بشین
    • کامران5 IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      خخخخخ لات کوچه خلوت رو‌ خوب گفتی! یاد اون به اصطلاح قهرمانیهای کیسه رو زنده کردی
    • دامون IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      مسخره بازی دقیقا همین مصاحبه شماست که به سازمان لیگ و فدراسیون دارین دستور میدین و تهدید میکنین که اگر مطابق میل شما بازیهارو نچینن!!! نیستین!!! خوب نباشین.......!! اینهمه سال فدراسیون و وزارت خونه و کمیته داوران و سازمان لیگ با هماهنگی شماها کار انجام دادن؛ حالا که دیگه صدای تیمها دراومده و سازمان لیگ مجبور شده کلا دوتا بازیتونو برگزار کنه چپ و راست مصاحبه میکنین و تهدید میکنین!! ضمن اینکه دیشب توی برنامه فوتبال برتر زمانیکه دبیر کل سابق اونجوری بچه بازیشو نشون داد و شروع کرد به کری خوندن کاملا مشخص شد چجوری قهرمان شدین توی این چند سال اخیر.. خجالت داره بخدا این مدل قهرمان شدن...
    • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      در جواب دامون سوال بازی پارس جم با کیسه به بهانه کرونا صوری کی در خواست لغو بازی داد؟؟؟ بازی دربی کی در خواست لغو بازی داد؟؟؟؟ بازی ذوب آهن و پرسپولیس که پرسپولیس درخواست لغو بازی نداد کی شب قبل بازی درست در اردوی تیم ساعت یازده لغو کرد؟؟؟ چرا سازمان لیگ دلیل لغو بازی ذوب آهن و پرسپولیس اعلام نمی کند؟؟؟؟ اگر بهانه کرونا بازیکنان ذوب آهن هست پس چرا فقط بازی پرسپولیس با ذوب آهن لغو میشه ولی بازی شهرخودرو و کیسه لغو نشد؟؟؟؟ اگر به بهانه بازی مساوی و برابر به درخواست مظلومی و فکری دربی لغو شد چرا بازی کیسه با ذوب آهن بازی برابر نبود چرا بازی ذوب آهن و کیسه لغو نشد؟؟؟ جواب بده همه ما می دانیم بازی برابر در دربی بهانه هست بلکه کیسه درخواست لغو بازی دربی کرده مصدومان خودش به دربی برسد حتی مدیر رسانه کیسه این جمله گفت ما روی قول سهیل مهدی حساب راجع به لغو دربی حساب باز کردیم تا بازیکنان مصدوم ما به دربی برسد کیسه با اسم وزیر پرسپولیس و تیم خاص با باج خواهی از سازمان لیگ دستور لغو بازی می دهد و همیشه رای انظباطی ها به نفع کیسه بود مثل محرومیت یک جلسه فکری به جای ۶ ماه سود داوری ها در لیگ
    • دامون IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      (جواب لنگی متوهم)... دوست عزیز متوهمم باور کن هیچ جوابی ندارم بهت بدم!! شماهر چی میگی همون درسته!!!!!!!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    درود به غیرت آقا یحیی نباید از حق پرسپولیس گذشت دورد بر شما آقا یحیی بهترین سرمربی ایران
    • حمید علوی CA ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      مافیا جان غیرت داشتن با ترسو بودن و با باجگیر بودن فرق داره.غیرت یعنی مث مرد بیای وسط میدون و از جون برای تیمت مایه بذاری. یحیی ترسیده و میخواد بارانی رفتارا امتیاز بگیره.
  • 58سال عقده و حسرت IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    چطور بخاطر پروتکل ای اف سی به نساجی میگید بیا تهران بازی کن(باگردن کلفتی) ولی حاضربودی با ذوب آهنی که اصلا گیرم دوسه تا کرونایی داشته بازی کنی؟ انقدر دروغ و دغل سر فوتبال این مملکت پیاده نکنید شما با این کاراتون کاری کردید که هوادارهای فوتبال به چشم دشمن خونی به همدیگه نگاه کنن و باهم حرف بزنن... قدری وجدان داشته باشید خدا جای حق نشسته به وقتش با دوتا VAR میاد و چنان میزنه پس کله تون که عبرت بگیرید اگر اهل تفکر و تعقل باشید که نیستید، کارت زرد وحید امیری و احسان پهلوان و محرومیت آل کثیر و هند شیری همه و همه کار خدا بود و انتقام سخت
    • شکارچی روشنایی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      هنوز هیچ کس دلیل لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن نمی داند اگر بهانه کرونا بازیکنان ذوب آهن هست چرا کرونا برای پرسپولیس هست بازی پرسپولیس و ذوب آهن لغو می شود اما بازی کیسه و شهرخودرو لغو نشد؟؟!!!! تمام این بدبختهای مسخره بازی کرونا تقصیر کیسه و سازمان لیگ و کیسه بود آن وقتی که کیسه به کرونا تقلبی جلوی پارس جم آن کرونمایی می گرفت بازی ۳ برصفر به نفع پارس جم می شد الان ذوب آهن جرات این کارها نمی کرد کیسه با گردن کلفتی و عوامفریبی هرجا دلش می خواهدمثل بازی پارس جم لغو کرد یا دربی به بهانه بازی برابر ولی در اصل رسیدن مصدومان خود لغو کردند حتی تاریخ دربی کیسه برای سازمان لیگ تعیین می کند اگر به بازی برابر پس چرا بازی ذوب آهن با کیسه برابر نبود برگزار شد مشخص چون تیم ذوب آهن یازده بازیکن کرونا داشت کیسه می خواست با زرنگی بازی کرد ولی جواب زرنگی بازی خودش دید با وجود کمک داوری مساوی کرد
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    جناب آقای شکوری عزیز و سایر مدیران، کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان عزیز پرسپولیس لطفاً تمام تمرکز و انرژی خودتون رو بزارید برای تلاش بیشتر و موفقیت های بالاتر برای پرسپولیس اینکه حریفان از پیشکسوت و مربی و بازیکن گرفته تا هوادر،امروز درمانده شده و از الفاظ و ادبیات سطح پایین استفاده میکنند به دلیل موفقیت های چند سال اخیر پرسپولیس بود. پس لطفاً شما به کار خودتون برسید و کری خوانی و جنگ مجازی رو بسپرید به هواداری پرسپولیس. ارتش هواداران هر حریفی رو مغلوب می‌کنه.
  • 44444444444 IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    اقای گل محمدی این بچه ننه بازیها چیه چرا آخه میخای بیشتر مسخرت کنن اونموقع میگفتی هر سه بازی قبل فینالرو لغو کنید بعدش تو فینالم اومدی گند زدی اگه بیشتر بخای این کارارو بکنی پس فردا به زور سهمیه میگیری اونوقت دودش تو چشم خودت میره
    • مجهول الهویه IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      هر سه بازی قبل فینالو لغو کنید؟؟!! خواب دیدی؟؟!!
    • 44444444444 IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      بازی نساجی سپاهان ذوب آهن
    • هومون IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      حالت خوبه؟؟؟ به کامنت متوهم تو باید خندید پرسپولیس فقط در خواست لغو بازی نساجی داشت و مخالف لغو بازی ذوب آهن بود و نسبت به لغو آن بازی اعتراض داشت معلوم نشد دست های پشت پرده چرا به چه دلیل بازی ذوب آهن لغو کردند!!!!
    • 4444444444 IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      اولا متوهم خودتی دوما همه اینا الکیه پیروزی داره فیلم بازی میکنه اینا چون میدونستن ذوب اهن کرونایی زیاد داره میخاستن بازی کنن
  • کی روش IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    واقعا که بعضی دوستان فقط با ادبن و صحبت هاشون متعصبانه و دور از منطق است
  • آرش IN ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    این فوتبال سراسر بیمار و ناپاکه. تا وقتی که وزیر و مربی های تیم های بزرگ و مدیر عاملینن که تصمیم میگیرن کی بازی کنن کی بازی نکنن این فوتبال هرگز سالم نیس. تا کی باید سر تیم های شهرستانی که واقعا دارن زحمت میکشن میبرید. بخدا اگه یه تیم الان تو این لیگ فوتبال بازی میکنه مس رفسنجان بعد ببین هر بازی داورا دارن چه بلایی سرش میارن اینها همه اش واقعا اتفاقه؟؟؟ مگه میشه؟؟
  • ابی دل IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    خخخ من نیستم. مثل بچه ها قهر میکنه. لنگی جماعت
  • احمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    یحیی تو دیگه نگران چی هستی تا سال بعد کل دولت پشت شماست ۶ روز که چیزی نیست تو بخای ۶۰ روز هم بهت وقت میدن
  • ناز پرورده IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    باز کی عروسک اینو برداشته بیارین بدین به‍ش میره به بابا مسعودش میگه عا:)
  • لنگیم با افتخار IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    باز هم عجب..بازی با نساجی چون باید تو زمین حریف بازی میکردین کنسلش کردین اما بازی با ذوب اهن چون باید تهران بازی میکردین و چند تا بازیکن کرونایی داشت و پیش بینی میکردین راحت میتونید امتیاز بگیرین اصرار داشتین حتما باید برگزار بشه ..خوب اینو راحت میتونستید به بابا مسعودتون بگبن تا براتون انجام بده.اقا یحیی نترسید امسال هم با نبود وی ای ار در لیگ کشورمون و حمایت داوران و بابا مسعود قهرماننتون میکنن
  • بهمن IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    من هم موافقم همه اینها دروغ بود چه ازجانب ذوب آهن وچه ازجانب سازمان پاک سراسرفریب ومدیران نالایق ورابطه ای... اماسوالی دارم آقایحیی ماتیممان چه باشی چه نباشی حمایت می‌کنیم ولی یادته همین ذوب آهن پارسال در رده 17بودپارس جنوبی دررده 14جنابعالی توازادی جلوهزاران تماشاگران چون قبل تیم ‌مابودیه احساس دین میکردی اگه دسته یک میرفت مهم برات نبودتیم دیگه بره دوهیچ پرسپولیس بردتمام مردم به عمل غیرانسانیت شک.. حالا همین ذوب آهن طلبکارت که هست شاکی ازت هستتندشیری بایدبندازی کناروالاهواداران..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی