نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
یحیی گل‌محمدی دلخور است اما هوادار پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پرسپولیس قهرمانی‌های پیاپی باعث شده هواداران نایب‌قهرمانی را واقعاً شکست بدانند و یحیی باید با این مسئله کنار بیاید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی گفته چرا بهترین بازیکن تیم من رفت و حالا که این اتفاقات می‌افتد، من دیگر مسئولیتی را به گردن نمی‌گیرم.

البته بشار بازیکن خوبی بود که این اواخر کمی افت کرده و تقریباً تبدیل به یک بازیکن معمولی شده بود. گفته می‌شود گل‌محمدی اصلاً از ماجرای جدایی بشار خبر نداشته ولی به هر حال هوادار از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد و به کمتر از آن راضی نیست. همان‌طور که هوادار استقلال حتی نایب‌قهرمانی را قبول نمی‌کند.

پرسپولیس نسبت به پارسال امثال شجاع و ترابی و... را از دست داده ولی به هر حال مهره‌های خوبی جذب کرد و تیم پرمهره‌ای است. در آسیا هم دیدیم که مهره‌های جدید مثل حامد لک، میلاد سرلک، آقایی، آل‌کثیر و... خیلی به پرسپولیس کمک کردند. پس این‌طوری نیست که دست یحیی خیلی بسته باشد همان‌طور که دست فکری در استقلال باز است و مربیان سپاهان و تراکتور و فولاد هم دست پری دارند. در پرسپولیس و استقلال معمولاً سطح توقعات بالاتر هم هست. در پرسپولیس قهرمانی‌های پیاپی باعث شده هواداران نایب‌قهرمانی را واقعاً شکست بدانند و یحیی باید با این مسئله کنار بیاید. همان‌طور که مجیدی روزی که بعد از استراماچونی آمد، باید می‌دانست چه کار سختی دارد و فکری هم باید بداند سطح توقعات مثل گل‌محمدی از او بالاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohsen IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    ما هوادارا این شکست رو فراموش کردیم و فقط به فکر تقویت تیممون هستیم و از تیم حمایت می کنیم تا ابد حمایت می کنیم این رو و می دونیم این بچه ها برای همه ما قهرمان هستند و این رو هم می دونیم که دوباره دست رو زانویمان گذاشته و می ایستیم و دوباره برای موفقیت می جنگیم و قوی تر بر می گردیم و قهرمانی رو بدست می آریم چون زندگی ادامه داره
    • مصطفی6+6 IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      به نظر بنده تنها کسی که میتونه جای بشار رو تو پرسپولیس بگیره اشکان دژاگه هست هم خوب گل میزنه هم پاس خوب میده دوستان این نظر من اگه به نظر شما هم درست میاد تکرار کنید تا به گوش کادر فنی و مدیریت برسه لطفا
  • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    عجب تحلیلی کردی خیر سرت! پرسپولیس پرمهره است که تنها مهاجمش یه جوون 100 میلیونیه یا استقلال که دیاباته و قائدی و مطهری رو داره؟ سه تا دفاع چپ داره پنج تا دفاع راست داره؟ چقدر زرنگید شما!
    • ممم IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      خوبه همین دو سه ماه پیش 7 تا از بهترین بازکنان تیمهای دیگه لیگ رو جذب کردن .. کجا کم مهره هست این لنگ ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی