نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محرم نویدکیا: بازی با حاشیه زیادی همراه بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید اگر ما قوانین داوری را بلد باشیم، این اتفاقات نمی‌افتاد و بازی شش یا هفت دقیقه ساکن نمی‌ماند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی بود. بخشی از مسابقه حاشیه‌ای بود و هر دو تیم می خواستند از تیم خود دفاع کنند. حاشیه‌ها کمی زیاد از حد شد. شاید اگر ما قوانین داوری را بلد باشیم، این اتفاقات نمی‌افتاد و بازی شش یا هفت دقیقه ساکن نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه تیمش در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی عملکرد خوبی نداشت و گل خورد، تصریح کرد: پس از جنجال‌های ایجاد شده تلاش کردیم بچه‌های خود را آرام و بازی را کنترل کنیم. در یکی از بهترین زمان‌ها به گل رسیدیم و در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. برخلاف همیشه که بسیاری از اوقات نیمه دوم را از دست می‌دادیم، بزرگترین حسن امروز بچه‌ها این بود که تا دقیقه آخر تلاش کردند بازی را کنترل کنند و فرصت‌های گلزنی خیلی خوبی خلق شد. خیلی خوشحالم که این پیروزی را با پیروزی و سه امتیاز پشت سر گذاشتیم.

سرمربی سپاهان اصفهان در مورد اینکه از بالا به کادر فنی این تیم گفته شد گل مردود مس رفسنجان درست نبود، خاطرنشان کرد: داور این سمت زمین با ناظر داوری و سپس با داور چهارم صحبت کردند. بعد هم با داور وسط حرف زدند. نمی‌خواهم بحثی درباره داوری داشته باشم و کارشناسان درخصوص این موضوع بحث خواهند کرد. آنها می‌گویند ما از داوری سود کردیم و مس ضرر کرده، یا هیچ اتفاقی نیفتاده یا ما ضرر کردیم. باید اجازه دهیم کارشناسان نظر بدهند.

« فکر می‌کنم بیش از اینکه درباره ساختارها، نوع بازی و برنامه‌ریزی صحبت کنیم، ۸۰ درصد بحث فوتبال را به داوری اختصاص می‌دهیم.»، نویدکیا ضمن بیان این جمله گفت: دلم نمی‌خواهد درباره داوری صحبت کنم و دوست دارم داور کارش را انجام دهد. ما و عوامل مس دل‌مان می‌خواست از تیم خود دفاع کنیم و فکر می‌کنم به این خاطر بحث‌ها خیلی زیاد شد که قوانین را به خوبی بلد نیستیم.

وی با اشاره به جنجال‌های ایجاد شده در مسابقه بیان کرد: اینکه پاس رو به عقب گل شده یا نشده و اینکه دروازه‌بان اخراج شود یا خیر. دروازه‌بان که پاس به عقب را می‌گیرد، اخراج نمی‌شود. من درباره خودم صحبت می‌گیرم. اگر به‌عنوان سرمربی قوانین را بهتر بلد باشیم، بسیاری از این مسائل پیش نمی‌آید.

ویدیو| خلاصه بازی مس رفسنجان ۱-۲ سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی