جشنواره گل سن ایچ مقابل ایمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته دوم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۶ دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌های حساس سن ایچ ساوه توانست ایمان شیراز را در یک بازی پر گل شکست دهد.

خبرورزشی/ فوتسال؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز و با انجام شش دیدار برگزار شد.

مس سونگون ورزقان ۲-کوثر اصفهان صفر

کوثر اصفهان در ورزقان میهمان تیم مس سونگون قهرمان چند دوره اخیر لیگ برتر بود تیم مس که هفته گذشته در مقابل سن ایچ ساوه متحمل شکست شده بود در این بازی از همان ابتدا به دنبال برتری خود بوده که در نتیجه مس توانست ۲ بر صفر پیروز شود. 

ایمان شیراز  ۲- سن ایچ ساوه ۶

در شیراز بعد از کنارگیری لبنیات ارژن این شهر از لیگ برتر و واگذاری امتیاز این تیم به ایمان کار خود را از هفته گذشته آغاز کرد این تیم امروز در شیراز میزبان سن ایچ ساوه یکی از مدعیان لیگ برتر رفت که در نتیجه سن ایچ با پیروزی پرگل ۶ بر ۲ ایمان را توانست شکست دهد. 

نکته قابل توجه اینکه سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به همراه کریمی سرپرست تیم ملی به عنوان میهمانان ویژه تماشاگر این بازی بودند. 

فرش آرای مشهد ۵ -ملی حفاری اهواز ۳

در مشهد تیم جوان فرش آرا میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود. تیمی که در هفته اول لیگ استراحت داشت، این تیم امسال با تغییر کادر فنی خود و آوردن علاسوند مربی با تجربه خود به دنبال صعود به مرحله نهایی است که در نتیجه فرش آرا با نتیجه ۵ بر ۳ حفاری را شکست داد.

مقاومت البرز ۵ - شهروند ساری ۵

در البرز تیم شهروند ساری که در آخرین دقایق شروع لیگ برتر محسن خبیری را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و این تیم امروز میهمان تیم مقاومت بود که در نتیجه دو تیم به تساوی ۵ بر ۵ رسیدند. 

اهورای بهبهان ۲-منصوری قرچک صفر 

در بهبهان اهورای این شهر میزبان تیم منصوری قرچک بوده که در نتیجه در یک بازی نزدیک و پرخورد تیم اهورا توانست  ۲ بر صفر قرچک شکست دهد. 

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:

مس سونگون ورزقان ۲-کوثر اصفهان صفر

اهورای بهبهان ۲-منصوری قرچک صفر

مقاومت البرز ۵- شهروند ساری ۵

ایمان شیراز ۲ - سن ایچ ساوه ۶

فرش آرا مشهد ۵ -ملی حفاری اهواز ۳

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی