نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وحید شمسایی: تساوی گیتی پسند برابر فردوس از باخت بدتر بود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تساوی برابر فردوس از باخت برای من بدتر بود و خوب نیست در زمین خودمان امتیاز از دست دهیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

خبرورزشی/ فوتسال؛ وحید شمسایی بعد از تساوی گیتی‌پسند مقابل فردوس در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: فوتسال بازی نانوشته است و تیم قم ما را تنبیه کرد؛ در ابتدای بازی ۲ گل صد در صد را نزدیم و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و آن‌ها از ۳ موقعیت ۳ گل ساختند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: بازیکنان فردوس با غیرت بازی کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند و ما تنبیه شدیم و قطعا باید با بازیکنان کار کنم؛ اسم بازی نمی‌کند و هرکسی بیشتر تلاش کند برنده است.

وی با بیان این‌که این تساوی از باخت برای من بدتر بود، گفت: به بازیکنان قم برای تعصبشان خسته نباشید می‌گویم، خوب نیست در زمین خودمان امتیاز از دست دهیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

شمسایی ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند همه شرایط را فراهم کرده است و اگر بازیکنان قدر ندانند به خودشان ضربه زده‌اند اما مسیر طولانی در پیش داریم؛ بازی تمام شده است و باید مسیر را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: بدجایی ضربه خوردیم نباید در زمین خودمان به حریف فضا دهیم و گل بخوریم و دوست نداشتم این اتفاق بیفتد، تیمی که زیاد حمله می‌کند، ضدحمله می‌خورد، امروز یک پنالتی بچه‌گانه دادیم و باید نقاط ضعف را تقویت کنیم.

وی در پایان بیان داشت: برای تیم گیتی‌پسند بد است که بازی را جلو بودیم و عقب افتادیم و تساوی کردیم، این مشکل را درست می‌کنم؛ تیم ضعیف در لیگ برتر فوتسال نداریم و در فوتسال تیمی که بیشتر تلاش کند موفق می‌شود؛ از تیم خودم راضی نیستم و خطرناک است که در هفته دوم نتیجه نگیریم، امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی