هفته هشتم لیگ برتر؛ شهرخودرو به دنبال سومین پیروزی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هفته هشتم لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو دیدار ادامه پیدا می‌کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ شهرخودرو در استادیوم امام رضا (ع) میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود و پیکان هم در استادیوم شهر قدس بازی با سایپا را تجربه خواهد کرد. این بازی نبرد خودروسازان در لیگ برتر است. به اتفاق نگاهی خواهیم داشت به این دو بازی. 

شهر خودرو - آلومینیوم اراک 
شهر خودرو وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر ندارد و در بازی قبلی هم ۳- یک برابر گل‌گهر شکست خورد. یکی از خوبی‌ها شهرخودرو این است که در برابر تیم‌ها سعی می‌کند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد و به دنبال فوتبال تدافعی و استفاده از ضدحمله نیست. بدون شک  اگر دفاع تیمی بعد از لو رفتن توپ چاشنی این فوتبال شود شهر خودرو هم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد؛ اینکه دست‌کم دغدغه‌اش ماندن در جدول بازی‌ها نباشد اما آلومینیوم اراک از شرایط بحرانی روزهای ابتدایی فاصله گرفته و به یک تیم خوب و قابل احترام تبدیل شده است. آلومینیوم اراک بعد از شکست صنعت‌نفت در آبادان حالا به یک نتیجه خوب در مشهد فکر می‌کند تا بالانشینی در لیگ برتر در اولین فصل حضور در بازی‌ها را تجربه کند. هر چند رسول خطیبی گفته انتظارات نباید از تیم ما بالا برود و ما تنها به دنبال ماندن در جدول بازی‌ها هستیم. 

پیکان - سایپا 
پیکان بعد از شکست سنگینی که در برابر تراکتور داشته حتماً در این بازی به دنبال جبران است. شکست ۳- یک در برابر تراکتور اگر چه روی اشتباهات فردی به دست آمد اما در کارنامه پیکان به ثبت رسید و حالا آنها به دنبال پاک کردن این نتیجه هستند. سایپا هم دو هفته‌ای است که از روزهای خوب خود فاصله گرفته است. این تیم بعد از باخت ۳- صفر برابر فولاد در خانه برابر ماشین‌سازی کاری از پیش نبرد و به تساوی بدون گل رضایت داد. بارها به این نکته اشاره کردیم که سایپا برای اینکه گام‌های بیشتری رو به جلو بردارد باید کمی رو به جلو بازی کند و فوتبال تهاجمی‌تر ارائه دهد در غیر این صورت همیشه در نیمه پایین جدول خواهد ماند و بزرگ‌ترین افتخاری که به آن دست پیدا خواهد کرد ماندن در جدول بازی‌هاست. پیکان این فصل کمی جسورتر و کمی با شهامت‌تر بازی می‌کند و این به خاطر حضور مهدی تارتار در رأس کادر فنی تیم است. پیکان با این روحیه شاید در یک بازی مغلوب تراکتور شود اما میل به بردن و بازی رو به جلو اتفاقات خوبی را در نهایت برای این تیم رقم خواهد زد. دو تیم در این بازی اگر هدف اولیه‌شان نباختن باشد شاید این مسابقه تبدیل به یک بازی سرد و بی‌روح شود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی