۹
رامین رضاییان نیم‌فصل پرسپولیسی می‌شود؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور احتمالی رامین رضاییان در پرسپولیس می‌تواند بازی برد- برد باشد. هر چند با توجه به درآمد بالای رامین رضاییان در لیگ ستارگان قطر شاید این نقل و انتقال سخت باشد اما به نظر می‌رسد به سود طرفین تمام شود.

خبرورزشیلژیونرها؛ چند روز پیش نشریه «استاد الدوحه» در گزارشی به نقل و انتقالات زمستانی تیم الدحیل پرداخت و رامین رضاییان مدافع ایرانی در لیست فروش قرار گرفت. این رسانه قطری نوشت: انتظار می‌رود رامین رضاییان مدافع ایرانی به صورت قرضی به یکی از تیم‌های قطری منتقل شود. طبق گزارش‌های رسیده او به تیم السیلیه منتقل می‌شود.

رضاییان در تابستان گذشته از الشحانیه به الدحیل آمد و در زمان مربیگری الرکراکی مهره کلیدی تیم به شمار می‌آمد اما با آمدن صبری لموشی این بازیکن در تفکرات این مربی جایی نداشت و او می‌خواهد بازیکن آسیایی دیگری را به جای رضاییان جذب کند. دیروز شنیدیم این احتمال هم وجود دارد که رامین رضاییان در صورت قرار گرفتن در لیست مازاد الدحیل قطر به فوتبال ایران و پرسپولیس بازگردد. رامین رضاییان بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی و بعد از کارلوس کی‌روش دیگر به تیم ایران دعوت نشد! شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سرمربی کروات و جدید پرسپولیس خیلی به بازیکنان شاغل در لیگ ستارگان قطر اعتماد ندارد چرا که معتقد است این لیگ از کیفیت بالایی برخوردار نیست. بر همین اساس شاید شانس ملی‌پوش شدن مجدد رامین رضاییان در صورت بازگشت به پرسپولیس افزایش پیدا کند. 

از سوی دیگر پرسپولیس در سمت راست خط دفاعی خود با مشکل مواجه شده است. مهدی شیری مرتکب اشتباه وحشتناکی شد که جام قهرمانی آسیا را از تیم گل‌محمدی گرفت. البته این تیم سیامک نعمتی را هم در اختیار دارد که می‌تواند در سمت راست خط دفاعی بازی کند. او بهترین مدافع راست مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب شد اما با توجه به جدایی بشار رسن و با حضور نعمتی در خط دفاع، خط میانی پرسپولیس با چالش دیگری روبه‌رو خواهد شد، بنابراین حضور احتمالی رامین رضاییان در پرسپولیس می‌تواند بازی برد-برد باشد. هر چند با توجه به درآمد بالای رامین رضاییان در لیگ ستارگان قطر شاید این نقل و انتقال سخت باشد اما به نظر می‌رسد به سود طرفین تمام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    رامین رضاییان و ایمان سلیمی نیم فصل در پرسپولیس هستند عیسی آل کثیر هم نیم فصل برمی گردد و خط حمله پرسپولیس نیازی به مهاجم باید ببینیم پرسپولیس بتواند علی علیپور یا شهریار مغانلو را جذب کند یا نه با حضور سعید آقایی و محمد انصاری در سمت چپ پرسپولیس نیازی به دفاع چپ ندارد در نقل و انتقالات زمستانی رضاییان برای دفاع راست و ایمان سلیمی برای جانشین شجاع جذب شود از بین علیپور و شهریار مغانلو یک نفر هم باید جذب شود و آرمان رمضانی باید از پرسپولیس برود مهدی ترابی هم در نقل و انتقالات تابستانی جذب می شود یا حتی امکان دارد در همین نقل و انتقالات زمستانی جذب شود پرسپولیس با خرید ایمان سلیمی و رامین رضاییان در خط دفاع و خرید مهدی ترابی در خط هافبک و جذب مهاجم از بین شهریار مغانلو و علیپور یک تیم رویایی می شود که فقط برای قهرمانی در آسیا بسته شده هست
    • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      همون مهدی شیری از سرتونم‌ زیاده لنگی
    • .،. IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      واسه چی لژیونرهایی که با بدبختی رفتن اروپا باید دوباره برگردن لیگ دوزاری ایران؟؟؟ ی ذره غیر منطقی نیست؟؟؟
    • صامت US ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      بایک اشتباه بازیکن رادورنمیندازند.شیری فعلابعدازمحرمی بهترین دفاع راست ایرانه
    • امیرعلی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      سپاهانی توجوش نزن باهمین نفرات چهارسال قهرمان ایران بودیم امسال میجنگیم واسه قهرمانی شومابدوواسه سهمیه اره دادا
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    سرمربی کروان جدید پرسپولیس نه سرمربی کروات جدید تیم ملی اصلاح کنید
  • شیخ راسل IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    مگه از متز و لوشامپیونا فرانسه پیشنهاد نداشت؟؟؟
  • امير IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    ارزوي نويسنده ي لنگي
  • ابد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    رضائیان و همه بازیکنا با اسپایر قرارداد می بندن نه با باشگاهها براهمینم وقتی یه باسگاه نخوادش چون قرارداد داره میفرستنش یه باشگاه کوچکتر!پس نمی تونه بیاد ایران.مخصوصا با حقوق بالائی که میگیره.خبرورزشی هم اینارو از همه بهتر میدونه.حالا چرا این خبرارو کار می کنه قطعا به خاطر علاقه هواداراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی