نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
احمدرضا براتی: ارکان فدراسیون مداخله‌ای در انتخابات ندارند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند که انتخابات پیش رو به شکلی عادلانه برگزار خواهد شد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که در اساسنامه جدید این نهاد، دو کمیته جدید برای صیانت از رای شرکت کنندگان و همچنین برگزاری عادلانه انتخابات قرار خواهند داشت که مسئولیت احراز صلاحیت و همچنین رسیدگی به شکایات را برعهده خواهند داشت.

او در این باره می‌گوید: به خاطر اصلاح اساسنامه و با توجه مقررات جدید کمیته های مستقلی را از این به بعد شاهد خواهیم بود که شامل کمیته بدوی و کمیته استنیاف انتخابات هستند. برخلاف سنوات گذشته مدیریت، راهبری و تصمیم گیری درباره مسائل مختلف انتخابات برعهده این کمیته ها است. همچنین این کمیته ها صلاحیت نامزدها را بررسی می کنند. اگر اعتراضی وجود داشته باشد در کمیته استیناف انتخاباتی به این اعتراضات رسیدگی می شود. در نهایت فرآیند انتخابات در رای گیری و اعلام نتایج انتخابات همگی توسط کمیته های مستقل خواهد بود.

براتی افزود: بنابراین ارکان مختلف فدراسیون نمی توانند در برگزاری انتخابات مداخله ای داشته باشند.در این شرایط مدیریت و راهبری انتخابات و تصمیم گیری در اختیار کمیته های انتخاباتی است و دبیرخانه مجمع به عنوان بازوی این کمیته ها به کارها رسیدگی خواهد کرد. انشاالله یک انتخابات شفاف و عادلانه و بدور از حاشیه داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی