نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محرومیت سنگین مدافع اتلتیکومادرید به خاطر شرط‌بندی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن انگلیسی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به دلیل تخطی از قوانین و شرکت در شرط‌بندی برای مدتی طولانی از شرکت در تمامی مسابقات فوتبالی محروم شد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ کیران تریپیه به خاطر نقض قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس که بازیکنان فوتبال را از شرکت در شرط‌بندی منع می‌کند تا ۱۰ هفته دیگر نمی‌تواند برای هیچ تیمی نه در رده ملی و نه باشگاهی بازی کند.

تریپیه ۲۹ ساله که ظاهراً ماه اکتبر به همین دلیل از اردوی تیم ملی انگلیس قبل از بازی مقابل دانمارک کنار گذاشته شد، تأکید کرده که هرگز از شرکت در شرط‌بندی در فوتبال منفعت نبرده است. این توجیه او اما برای بخشش تخلفش کافی نبوده است و به همین دلیل او بازی رفت اتلتیکومادرید مقابل چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

او علاوه بر ۱۰ هفته محرومیتش از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، به پرداخت ۷۰ هزار پوند جریمه نقدی هم محکوم شده است. مجازات دفاع راست تیم اتلتیکومادرید از همین اکنون لازم الاجرا بوده است هرچند او از ماه می که برای اولین بار به شرکت در شرط‌بندی متهم شد، همواره سعی در رفع اتهام از خودش داشته است.

محرومیت تریپیه او را از حضور در حداقل ۱۴ بازی اتلتیکومادرید باز خواهد داشت. نکته جالب درباره تخلفی که ظاهراً تریپیه در ماه جولای سال ۲۰۱۹ (همان مقطعی که از تاتنهام به اتلتیکومادرید پیوست) شده، این است که او تنها بر سر رقمی به اندازه ۲۰ پوند شرط‌بندی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی