میلیچ چرچیچ: سبک بازی ذوب‌آهن دفاعی نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: می‌دانستیم که گل‌گهر تیم خوبی است که توپ را خیلی خوب در زمین به گردش درمی‌آورد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ میلیچ چرچیچ در نشست خبری پس از تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: می‌دانستیم که گل‌گهر تیم خوبی است که توپ را خیلی خوب در زمین به گردش درمی‌آورد و ما در نیمه نخست تلاش کردیم توپ را در میانه میدان به گردش درآوریم.

وی با بیان اینکه پرس حریف را از میانه میدان آغاز کردیم، افزود: نیمه نخست را خیلی خوب آغاز کردیم و یک پنالتی هم داشتیم و به گل هم رسیدیم و روی ضدحملات منتظر شانس‌های بعدی خود بودیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: یکی از مشکلات ما گرداندن توپ در زمین بود. بازیکنان به دلیل ضرورت کسب برد و اولین 3 امتیاز این فصل‌مان کمی عصبی بودند. خوب تلاش کردیم و با یک ضدحمله پنالتی دیگری به دست آوردیم که اگر گل می‌شد در مسیر کسب 3 امتیاز بودیم. البته با وجود از دست رفتن پنالتی بازی را خوب کنترل کردیم و کمی در حفظ توپ مشکل داشتیم که در بین دو نیمه درباره آن با بازیکنان صحبت کرده و تلاش کردیم این مشکل را رفع کنیم.

چرچیچ گفت: در نیمه دوم این مشکل تا حدودی رفع شد و شانس‌هایی برای به گل رسیدن هم داشتیم. فراموش نکنیم که گل‌گهر نیز تیم خوبی است و آنها نیز شانس گلزنی داشتند. از بازیکنان به خاطر تلاش، جنگندگی و دوندگی‌شان تشکر می‌کنم چون بالاتر از حد خود ظاهر شدند. به تیم گل‌گهر نیز به خاطر بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم. نتیجه بازی مساوی شد اما می‌توانستیم این مسابقه را ببریم.

وی تصریح کرد: دو پنالتی داشتیم و دو صحنه هم روی دارکو بیدوف و دانیال مومنی ایجاد شد که شاید داور می‌توانست پنالتی بگیرد. باید تلاش خود را بیشتر کنیم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: فوتبال همین است؛ گاهی اوقات داور به سود شما پنالتی می‌گیرد و گاهی هم به ضرر شما. در پایان هر تمرین بازیکنان ضربات پنالتی را تمرین می‌کنند و برخی اوقات بازیکن تمرکز خوبی دارد و شوت خوبی می‌زند و گاهی اوقات هم تمرکز کافی ندارد و پنالتی را از دست می‌دهد. این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. البته هدف ما فوتبال بازی کردن است و نه فقط ضربه پنالتی و باز هم می‌گویم که اگر پنالتی دوم خود را گل کرده بودیم کا برای ما تمام‌شده بود و بازی را راحت می‌بردیم.

چرچیچ درباره سبک دفاعی بازی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سبک بازی ما در تمرینات این نیست که همواره عقب بازی کنیم. این ذهنیت بازیکنان است و شرایط مسابقه و فشار روانی باعث می‌شود بازیکنان عقب بازی کنند. امروز در مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی داشتیم و زمانی که دو پنالتی و چند شانس گلزنی ایجاد می‌کنیم نمی‌توان گفت دفاعی بازی کرده‌ایم. البته باید بیشتر تمرین کنیم و روی ذهنیت بازیکنان بیشتر کار کنیم تا زمانی که تیم گل می‌زند و جلو است کمی خونسردتر بازی کنند و کمتر دچار استرس شوند و در آینده حتماً روی این موضوع کار می‌کنیم.

ویدیو| خلاصه بازی ذوب آهن ۱-۱ گل گهر سیرجان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی