نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
غلامرضا بهروان: منتظر نظر نهایی داور دیدار نساجی و پرسپولیس هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته زمین ورزشگاه وطنی آماده است اما برای برگزاری دیدار نساجی و پرسپولیس منتظر نظر نهایی ناظر و داور این دیدار هستیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ غلامرضا بهروان درباره آخرین وضعیت زمین ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برای برگزاری دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس اظهار داشت: همه عوامل ورزشگاه من، رئیس هیئت فوتبال قائم‌شهر و حتی نمایندگان نساجی از صبح امروز به ورزشگاه وطنی آمده و مشغول آماده کردن زمین هستیم. اکنون زمین ورزشگاه وطنی آماده است اما امیدواریم باران و باد هم اجازه برگزاری بازی را بدهد و شرایط فراهم باشد.

وی تصریح کرد: آخرین نفری که باید درباره برگزاری مسابقه نظر بدهد داور است اکنون منتظر هستیم جلال مرادی ناظر بازی همراه تیم داوری به ورزشگاه بیایند و نظر نهایی خود را اعلام کنند. شرایط برای برگزاری فعلی مسابقه آماده است اما باید نظر نهایی را هم کسب کنیم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در گفت‌وگو با بخش خبری تلویزیون درباره زمان مشخص شدن تکلیف این مسابقه توضیح داد: فکر می‌کنم حداکثر تا نیم ساعت دیگر این موضوع مشخص خواهد شد ساعت برگزاری بازی هم ۱۵ است و اگر بارندگی قطع شود می‌توان دیدار نساجی و پرسپولیس را برگزار کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی